sunnuntai 1. helmikuuta 2009

Sunnuntaikuulumisia

Oltiin eilen Hiutale Barissa (oon kohta joku kantanaama siellä), koska meidän yritys mennä Kuudennelle Linjalle kuuntelemaan Five Corners Quintetia kaatui loppuunmyytyihin lippuihin. No eipä jazzia olekaan kiva tungoksessa kuunnella! 

Tänään oltiin brunssintapaisella meidän kavereiden luona Larussa ja samalla katsottiin yks noin viisituntinen tennismatsi, hyvinhän sunnuntai siinäkin menee :) Mitään kovin ihmeellistä ei ollut tänään päällä, toi Ginan perusmekko, joka mulla on myös mustana, esim. tossa edellisen postauksen tokassa kuvassa! Se on kyllä huippukätevä.

huivi ja kengät Zara, mekko/paita Gina, takki H&M ja laukku Mulberry

Mun kädet on hieman valkoiset, eipä ollut kylmä :D Nyt meen syömään vähän intialaista ruokaa, mut palailen illalla, esim. lukemaan ja vastailemaan kommentteihin, joita on tullut ihan mielettömästi viime postaukseen, kiitos tuhannesti!! :)

21 kommenttia:

  1. ui olet aina niin tyylikäs, etkö jäätynyt hrrr tuolla on kylmä! xx

    VastaaPoista
  2. alemmuuskompleksi sun asuista : )

    VastaaPoista
  3. voisitko esitellä enemmän tuota ginan mekko/paitaa..alkoi kovasti kiinnostaa
    millaista oli intialainen ruoka?

    VastaaPoista
  4. aya: Kiitos, ihan perusasu :> No melkein kädet kyl jääty :D

    etta: Kiitos, I agree ;D

    sanni: Haha, eikai? :P

    jonsku: En taida jaksaa, kun se ginan mekko on niin perus... intialainen oli maistuvaa, kiitos kysymästä :)

    inka: Kiitos! :)

    VastaaPoista
  5. ihana asu jalleen, rakastan muuten intialaista ruokaa,oon viel kasvis syoja niin sielt loytyy valintoja :)

    VastaaPoista
  6. ette kai vaan australian openia kattoneet, hah..
    hirveen kiva asu vaikka ois kuinka perusasu!

    VastaaPoista
  7. ihana asu, tosi tyylikäs :) ja laukkus on aivan ihana!

    VastaaPoista
  8. nita-karoliina: Kiitos taas ihanasta kommentista! :) Intialainen on mun suurta herkkua myös!

    anonyymi: Hehe, just sitä, aika legendaarinen parivaljakko otti yhteen siinä :D Kiitos!

    anonyymi: Kiitos!! :)

    VastaaPoista
  9. Hei muuten miten kauan sä oot opiskellut oikeustiedettä? Ja minkälaista se on ja minkä tyyppinen ihminen sun täytyy olla että sitä kestäis (täähän kyllä vaihtelee). Olen nimittäin miettinyt tässä vähän tulevaisuutta ja vähän kaikki vaikuttaa kiinnostavalta mutta eikös lakimieheks opiskelu ole aika teoreettista? Jos on niin ei kyllä taida olla ihan mun juttu. Luulen että joku sellanen semi luova ala vois olla mun juttu. Eniten kiinnostais ehkä joku media-ala. Joo, sori tää avautuminen mutta kiinnostais tietää mitä sä ajattelet oikeustieteestä ja just lakimiehen hommista olis nimittäin kiva vähän suunnitella että mikä ei ole mun juttu jne. Titysti kaikki tämmönen on todella henkilökohtasta ja riippuu todella paljon ihmisestä mutta kuten jo sanoin haluaisin tietää mitä sä ajattelet lakimiehen hommista?!:) Kauhea maraton kommentti, hehe!;)

    VastaaPoista
  10. äppelblom: Ei mitään, musta on hauska jutella opiskelusta kiinnostuneille, mut oon ajatellut et se ei täällä porukkaa kiinnosta, joten en oo paljon siitä kertonut :) Oikis on tosiaan aika pänttäämistä ja ulkoa opettelua, joten siks mä en siellä mielettömän hyvin viihdy. Tunnen kuitenkin olevani hitusen luovempi ihminen kuin mitä se koulu vaatii... Lakimiehen työkin (oon seurannut lähinnä sivusta) on aika kuivakkaa, koska se ei tosiaan ole suurimmalle osalle lakimiehistä mitään yhtä haastavaa, kansainvälistä ja uraauurtavaa kuten jollekin yhdysvaltalaisen telkkarisarjan lakimiehille. Tosin oon ollut vain pankkipuolella seuraamassa työtä, rikosasianajajuus on tietty erilaista. Mutta rankkaa työ on, useimmissa toimistoissa kahdeksantuntinen työpäivä ei riitä, vaan töitä tehdään vaikka sunnuntainakin. Mä en ole siksikään ihan varma, onko ala mulle oikea, haluaisin pitää kiinni vapaa-ajastani! Mä en oikein tiennyt lakimiehen työstä mitään, kun oikikseen menin - ja nyt kun oon ollut siellä kohta 5 vuotta, niin koko ajan melkein kiinnostaa vaan vähemmän ja vähemmän se työ. Sen takia mietin muita vaihtoehtoja :) Toivottavasti tästä oli jotain apua! Mun suhtautuminen on tietty vähän negatiivinen, joidenkin mielestä lakimiehen homma on vain haastavaa ja jämptiä, mut hirveän luovaa se ei voi kenenkään mielestä olla :)

    VastaaPoista
  11. Sinä se osaat nuo yksinkertaisen tyylikkäät ja särmät asukokonaisuudet! Osaisinpa itsekin :)

    VastaaPoista
  12. katja: Kiitos! Se oli aika löytö, 15 e :)

    janina: Haha, kiitos! Yksi huivi ja laukku tekevät aika paljon näin tylsässä yhdistelmässä ;)

    VastaaPoista
  13. hih taidat asua tosi lähellä mun koulua ehkä :D"

    VastaaPoista
  14. Kiitti vastauksesta. Joo ei kyllä kuulosta ihan mun hommalta. Tylsityisin varmaan aika nopeasti ja sen olen huomannut että pidän enemmän aineista missä saa sanoa omamielipide ja niin sanotusti kaikki mielipiteet ja ajatukset voivat olla yhdellä tai toisella tavalla oikeita esim. elämänkatsomustieto jne. Ulkoapänttääminen ei onnistu jos en ole todella kinnostunut just siitä aineesta!:) Niin ja tsemppiä koulun kanssa ja toivottavasti keksit jonkun ratkaisun.:)

    VastaaPoista
  15. Tämäkin asu on niin tyylikäs! Äh, kunpa sitä itsekin osaisi noin yhdistellä vaatteita tyylikkäästi.

    Niin kade, sillä täällä Lapissa ei voisi edes kuvitella pukeutuvansa noin vähiin vaatteisiin!

    VastaaPoista
  16. indie: Taidan mä aika lähellä yhtä sellaista koulua asua, joo :>

    äppelblom: Ei mitään! Toivottavasti en vaan säikäyttänyt sua liikaa, mulle on vaan tullut niin huonot fiilikset oikiksesta.. Mut onhan se nyt vain sitä "lain lukemista". :P

    mei_tene: No ei täälläkään oo suositeltavaa noin pukeutua, nythän mua sitten tuosta rankaistiin, kun tulin kipeäksi! :D

    VastaaPoista
  17. Oot ihan törkeen kaunis etenkin tossa ekassa kuvassa!

    Ja onko GT:n paita/mekko se, jossa on hihoissa napit?

    VastaaPoista
  18. diagonale: haha, kiitos, mun mielestä näytän siinä hevoselta :D :D Joo, toi on just se mekko, kätsä kuin mikä!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.