maanantai 2. helmikuuta 2009

Pipi

Voi itku, oon kuumeessa. Olis ilmeisesti pitänyt ottaa teidän vihjeistä vaarin ("etkö paleltunut ulkona?") ja tosiaan laittaa vähän enemmän vaatetta niskaan. :D Tuolla kun tosiaan on se helmikuu. Valitettavasti käyttäydyin vähän jääräpäisesti ja yritin pakottaa kevään tänne pukeutumalla keväisesti ja nyt sitten olen nukkunut melkein koko päivän. Tässä päivän rönttöasu, kun lähdin hakemaan jotain ruokaa kaupasta. Kipeänäkin pitänee syödä...

Jalassa vaihteeksi vanhat mustat revityt farkut ja luottokengät. Naamakin on ihan kalpea... Toivottavasti jaksan huomenna jo vähän postailla tai ainakin käväistä kaupungissa, kun siellä olisi jotain ostettavaakin kuulopuheen mukaan :)

Sain Sharonilta haasteen koskien mun kaapissa majailevia spraytuotteita. Tää on suorastaan noloa, mut löysin niitä vain kolme! :D Oon heittänyt kaikki mun vanhat hajuvedetkin menemään, joten nyt mun kaapissa on vain se hajuvesi, jota oikeasti käytän. Kesäksi voisin hankkia uuden kesähajuveden...

Tuossa ovat hiuslakka ja kampausneste sekä mun luottohajuvesi. Enempää spraytuotteita en sitten näköjään tarvitsekaan :) En nyt haasta ketään, sillä haasteita taitaa olla niin paljon liikkeellä, että itsellä on ainakin jo joku rästissä. Tämän saa toki napata, jos haluaa! Vastailen kommentteihin myöhemmin, nyt taidan mennä takaisin peiton alle.

PS. Mulla oli tuolla alla ihonväriset sukkahousut ja mukana myös hanskat sekä kaulahuivi, eivät vaan näy kuvassa :)

21 kommenttia:

  1. Nam, mikä asu! Niin sinuh tyylisesi! Itselleni ei sovi ei sitten millään revitys farkut, ja ärsyttää kyllä niin kauheasti! Sellaiset olisi nimittäin niin ihana saada itselleen!

    Voi että, yritähän parantua! Tuota infulenssaa on kyllä niin kovasti liikkeellä... ja oksennustautia! :o Jo pelkkä sana saa ällötyttämään, hyh. En tiedä mitään yhtä kauheaa tautia kuin oksennustauti.

    VastaaPoista
  2. kiva asu! näytät kipeänäkin hyvältä :)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu mutta kipeänä ulos ilman hanskoja, pipoa ja kaulaliinaa, takki auki ja housuissa reikiä? Kaikella ystävällisyydellä, vaatetta päälle! :) Mussa heräsi heti se äitihahmo joka valittaa kun on lähdössä ulos että PISTÄNYTSEPIPOPÄÄHÄN!KAISULLAONKALSARITJALASSA!!11

    :D villapaita ja toppahousut käyttöön :DD

    VastaaPoista
  4. Kivat vaatteet vaik oot kipee :) jos mä lähtisin kipeenä hakee ruokaa ni en jaksais varmaan laittaa kun collarit, toppatakin ja suurimman mahdollisen kaulahuivin!

    (tai sit en edes lähtis, näkisin nälkää niin kauan että joku muu tuo ruokaa)

    VastaaPoista
  5. voi itku, koita parantua.
    tosi ihana asu, farkut ja tennarit ah, kesä tänne ja lumet pois niin voi hyvillä mielin laittaa jalkaan tennarit meilläkin..

    VastaaPoista
  6. Mee vaan kipeenä kauppaan rikkinäiset farkut jalassa :):):;)

    VastaaPoista
  7. ihana asu :--) mulla on kans se ongelma, et selailen koko ajan netissä jo kevätmallistoja, inspiroidun kesästä ja sit pukeutuessa unohdan että on edelleen talvi, lunta ja pakkasta :--D oon jäässä yleensä ennen kun olen edes päässyt kävelemään 200m päässä sijaitsevalle juna-asemalle aamuisin :--D

    VastaaPoista
  8. Tosi ihana asu:) Vitsi oon kuolannu ton Mulberryn perää kuukausia! Vitsi se näyttää hienolta. Minkäs hintanen se oli? 700 euron kieppeillä??

    VastaaPoista
  9. Revityt farkut ovat hienot ja asu myös.:) Onneksi en ole vielä kipeä vaikka kuljenkin tuolla pakkasessa mekossa.:D

    VastaaPoista
  10. Toi laukku on kyllä niin herkku!

    VastaaPoista
  11. Pikaista paranemista suloiselle Auroralle! Kuumaa juomaa ja lökövaatteita+sohvanpohjaa!

    VastaaPoista
  12. ihana asu! höh koitahan parantua:(

    VastaaPoista
  13. toihan on kiva asu. mulla kans muutamat diy housut jotka oon repiny :)parane pian!

    VastaaPoista
  14. Osis tuntuu olevan aika suuressa suosiossa. Laatu siis on hyvää?

    juliet xxx

    VastaaPoista
  15. Hei :)
    Olitko kiinnostunut kengistä vaiko et?

    VastaaPoista
  16. Hei, mistä toi neule on? Oon hulluna löysiin, pitkiin neuletakkeihin.

    VastaaPoista
  17. Kiitos Mulberry-vinkistä! Pitääpä kiiruhtaa Fabianinkadulle katsastamaan tilanne! :)

    VastaaPoista
  18. cliceme: Kiitos!! :)

    mei_tene: Kiitos! Mä tykkään enemmän nykyään niistä vaaleista farkuista, mut noikin on ihan jees. Yritän parantua kyllä, mut sisälläolo tekee niin levottomaksi :P Ei oksennustautia kiitos! :o

    essi: Kiitos!! :)

    niuho: Eikä, no laitoin hanskat ja kaulahuivin ja tuolla on alla sukkikset, mut pipoa en pistä päähän vaikka kaisulla olisi kolmet kalsarit... :D:D

    ocean: Kiitos!

    riika: Mulla ei ollut vaihtoehtoja :/ Ajattelin et laitan kauppareissulle jotain mukavaa mut tyylikästä, kun muuten olin collareissa koko päivän :)

    jetta: Haha, mä käytän tennareita vaiks on luntakin (ehkä siksikin oon kipeä??) :D

    anonyymi: On mulla sukkahousut... :o

    llaura: Niinpä, mä metsästän kuumeisesti jo täydellisiä sandaaleja. Taidan olla vähän liian keväässä jo menossa... :) (niitä en ehkä kuitenkaan laittais ulos jalkaan vielä :D)

    erikas: Kiitos! Joo, Lontoossa about 650e sen päivän kurssilla, mut Suomessa saa pulittaa 895e :P

    trésors: Mä ajattelin, et en edes tule kipeäksi, mut väärin meni. Toivottavasti sulla on paksut sukkahousut :)

    nola: Kiitos, se on mun silmäterä <3

    ninnis: Kiitos, yritän mahd. nopeasti parantua... mutta et tiedä mitä olis mennyt ohi näppien, jos olisin maannut kotona tänään ... :>

    anonyymi: Kiitos! Koitetaan :)

    nita-karoliina: Kiitos! Noi on juurikin DIY:t, mut ne GT:n housut on ehkä paremmat...

    juliet: Hehe, näin mä kuvittelen. Ainakin se ihan oikeasti lähtee hiuksista harjaamalla eikä tahmaa (eikä haise ällömakealle) :)

    tinni: Lähetin sulle sähköpostia! :)

    maria: Äh, se on poikaystävän kaapista. Mäkin rakastan sellaisia neuletakkeja, valitettavasti en niitä omista :P

    delight: Oleppa hyvä, mut taisi mennä hukkaan: itse en nähnyt niitä siellä tänään alessa :/

    VastaaPoista
  19. Juu, kävin itsekin tänään toteamassa saman :/

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.