keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Päivän perus

Hopla, nyt ei ole päivä mennyt ihan nappiin, ei olisi eilen pitänyt lähteä minnekään seikkailemaan! Päivän kantavana voimana ovat toimineet nämä pussukat ja pakkaukset, päivän paras lokaatio on ollut sängyn- tai sohvanpohja. Pitäisi joskus jaksaa parantaa itsensä rauhassa!

Mietin tässä vain muiden juttujen ohella jälleen näitä printtipaitoja. Muutamaan otteeseen niitä on täällä mietitty ja taisin samanlaista pohdintaa Honey Junkienkin blogista bongata. Pitäisiköhän tässä tehdä tilausratkaisu (Asosille, sieltä löytyy)?

Tässä nyt vielä ultramakea kuva siivittämään intoiluani, pääosassa Maison Martin Margielan printtipaita ja ehkä 15-vuotias malli. Tai ainakin hän näyttää siltä, toivotaan nyt, et ikää on edes 18... Menen takaisin nukkumaan, palaillaan!

kuva: en muista mistä

13 kommenttia:

  1. Täälläkin ollaan peiton alla flunssan kourissa. Tsemppiä paranemiseen!!!

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihan mielettömän nuoren näköinen malli! :o Varmaan oikeasti joku 16.
    Paranehan pian niin päästään taas nauttimaan asuistasi! :)

    VastaaPoista
  3. Tuo Abbey Lee on jo 20v :)

    VastaaPoista
  4. Pitäis tehdä asokselle mahd iso kimppatilaus, mä en ikinä löydä sieltä kuin jotain pikkusälää ja ei jaksa muutaman napin ja narunpätkän takia tilailla..

    VastaaPoista
  5. Pikaista paranemista täältäkin päin! :) Pistätkö muuten pahakses jos lainaan yhtä kuvaa blogistasi perjantain postaukseeni? Ihan positiivisessa mielessä siis ;)

    VastaaPoista
  6. nevaeh: Paranemisia sullekkin! Itse olisin jo valmis luopumaan tästä flunssasta :)

    sara: Niin on! Hyvä, et anonyymi tiesi hänen olevan kuitenkin 20v. Mä näytin rajusti vanhemmalta kuin hän 20-vuotiaana...

    anonyymi: Kiitos tiedosta! :)

    sugarfrosted: Anytime! Mä voisin tehdä sen jo huomenna!? :))

    äppelblom: kiitos!! :)

    salla: Kiitos! Lainaa toki, se olisi suuri kunnia! :)

    VastaaPoista
  7. Pikaista paranemista. Nakkasin muuten sua haasteella (se kuvahaaste neljännestä kansiosta...). Löytyy tarkemmat ohjeet mun blogista.

    VastaaPoista
  8. suklaasydän: Kiitos!! Mä olen tainnut tehdä sen kyllä jo :/

    nita-karoliina: Kiitos taas! Käyn katsomassa :)

    VastaaPoista
  9. Asoksella on yhä niitä mukavia feikkilaseja, mulle kelpaisi samantien pari :D

    VastaaPoista
  10. Siel on paljon kaikkea mikä mulle kyl kelpais mut rahaa on tuhlattavaksi vasta loppukuussa. Mut jos olet tilaamassa kuitenkin, mä haluisin ne nössökkärillit, voidaan jakaa postit vaikka sitten about puoliksi kun niiden hinta on vain 10£ ja muutama punta posteja? Tuntuis tyhmältä tilata yhdet kehykset :D

    VastaaPoista
  11. ..ja sitäpaitsi parikymppiä nyt löytyy heti rilleihin ja posteihin jos haluut tilata asap :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.