lauantai 7. helmikuuta 2009

Flared, in vai out?

Itse olen ollut pitkään pillifarkkujen suurkuluttaja, mutta viime keväänä vedin pitkästä aikaa päälleni leveälahkeiset farkut. Oikeastaan aivan flared-farkuista ei ollut kyse, vaan pikemminkin bootcut-mallista, mutta pilleihin nähden ero on huomattava. Mitä mieltä te olette leveälahkeisista farkuista?

Leveälahkeiset ainakin ensi näkemältä näin pillien jälkeen mun mielestä vaan leventävät jalkaa turhaan. Toisaalta samaa sanottiin pilleistä silloin, kun ne tulivat muotiin. Kolmannessa kuvassa on mun kirpparilta löydetyt Levikset ja neljännessä taas H&M:n nettikaupasta bongatut oikeat purjelahkeet.

Asiasta poiketen, tykkään näistä collareista, jotka ovat H&M Art -mallistosta. Mustat pillit, Convet ja tuollainen paita + vähän käsikoruja =perfecto!

Nuo maksavat kappaleelta 19,90e. Poikaystävä ehkä luki ajatukseni ja toi kaupasta (mun ei tarvinnut edes mennä sinne) täsmäaseet sadepäivän(? ropina kuuluu, sadetta ei näy) aiheuttaman harmituksen selättämiseen ;)

kuvat: hm.com, denimology.co.uk

10 kommenttia:

  1. mä ihastuin kans noihin paitoihin ihan sikana kun huomasin niiden tulleen! myös pojille oli kivoja teeppareita :-)

    VastaaPoista
  2. Leveälahkeiset housut ei oo kyllä mun juttu. Ainakin vaatii totuttelemista!

    VastaaPoista
  3. Mulla on kesästä asti lymyillyt kaapissa H&M:n flary-lahkeiset farkut, mutta vieläkään en ole niitä kertaakaan jalkaani vetänyt. En vaan osaa käyttää niitä! En tiedä yhtään, millainen yhdistelmä näyttäisi hyvältä. Pari kertaa olen keksinyt jonkun ihan kivan, mutta sitten keksin jonkun hyvän tekosyyn, miksen voikaan laittaa niitä farkkuja. (okei, oikeastaan ei edes välttämättä tekosyy: lahkeita pitäisi vähän lyhentää!)

    VastaaPoista
  4. en oikeen tiedä noista leveälahkesista farkuista, varsinki jos on tottunu pitään pillifarkkuja tai leggareita, tuntuis oudolta pistää tollaset jalkaan :D

    VastaaPoista
  5. nuo teepparit on kyllä jätte kivoja, harmi että vain helsinki saa myyntiin omansa :/

    VastaaPoista
  6. piu: Niin mäkin! Piristäisivät mun mustavalkoista garderobia!

    katja: Ne vaatii, mä en osaa vetää niitä jalkaani, vaikka ne kaapista löytyvätkin :P

    sara: Mäkään en osaa! Jotenkin on tottunut tekemään rockimpia yhdistelmiä, niin ne eivät ollenkaan sovi tyyliinkään...

    linda sofia: Totta! Mä ajattelen kaikissa asuyhdistelmissä farkut automaattisesti pilleiksi, olis vaikea keksiä mitään yhdistelmää edes leveille lahkeille...

    nita-karoliina: Niin on! Mäkin haluisin :)

    lina: Mutta eikö noita ole nettikaupassa! :)

    VastaaPoista
  7. missä tota h&m: n art -mallistoa myydään? ainakaa tampereen hooetämmissä ei ollu :o ja millaset noi collarit on? ku ei ainakaa nettikaupassa ollu ellen kattonu iha vääri.. kiitti jos jaksat vastata! :)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: Ei niitä taida liikkeissä olla, en ainakaan ole nähnyt. Nettikaupassa on, kun painaa Divided-osaston esiin, niin ne ovat heti siinä etusivulla! :)

    VastaaPoista
  9. no purjelahkeet ois just söpöt ! :) buutcup:ista en oikee perusta niipaljo..

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.