torstai 12. helmikuuta 2009

Edit

Jotten puhuisi muuta ja tekisi toista, niin korjattakoon eiliseen hyvin varovaiseen trendiarvioon, että toki ajattelen näidenkin olevan hothothot tänä kevätkesänä. Olen itse erityisen ihastunut kevyisiin, monikerroksisiin mekkoihin, mutta myös beiget kengät ja mokkanahkatakki (sadas maininta tästä? :D) kummittelevat mielessä. Niiteillä koristelin takin pari päivää sitten, joten tietty ajattelen niittienkin olevan in :)

Olen jauhanut näistä yllä olevista niin paljon, että se varmaan kyllästyttää kaikkia. Sen vuoksi olisikin kiva kuulla, mikä on teidän must-hankintanne ensi kesälle?

kuvat: topshop.com ja acne.se

12 kommenttia:

  1. Gladiaattorisandaalit ja chinot on must!

    VastaaPoista
  2. Chinot ja megakulahtaneet farkkushortsit, mutta mistäs toi ihana laventelinvärinen mekko on peräisin? Tahdon!

    VastaaPoista
  3. Lyhyet vaaleat revityt farkkushortsit on ihan must!

    VastaaPoista
  4. sama lista jatkuu..Vaaleat farkkushortsit, juurikin tuon tyylinen kevyt ja monikerroksinen mekko (herkullisessa värissä) sekä ehkä gladiaattorisandaalit. Kesä, tule jo!!!!!!

    VastaaPoista
  5. Täydelliset chinot on pakko saada, myös täydellisiä valkoisia teeppareita...

    VastaaPoista
  6. Mun kesän must-hankinta on farkkushortsit, jotka valkaisen kloorilla.

    VastaaPoista
  7. chinothan ne luultavasti :DD

    VastaaPoista
  8. Hmm.. tää oli vaikee. Mulla on niin monta must-hankintaa, etten jaksa niitä edes luetella :) Mutta yksi tärkeimmistä on ehdottomasti korkeat mustat gladiaattorisandaalit. Noista hehkutinkin jo blogissani vähän aikaa sitten..

    VastaaPoista
  9. Gladiaattorisandaalit (en omista sellaisia vielä yhtään, kuvitelkaa!), chinot useammassa eri värissä sekä haaremihousut.

    Niin ja vaaleat revityt farkkushortsitkin olisi kivat, mutta reiteni eivät ole ihan sellaisessa kunnossa, että niitä viitsisi esitellä.

    VastaaPoista
  10. chinot ja farkku! myös gladiaattorit jatkaa mun lempparilistaa tänäkin kesänä :)

    VastaaPoista
  11. Vaaleat korkeavyötäröiset vähän revityt farkkushortsit, ja pitkät gladiaattorisandaalit. Lyhyttä prätkätakkia unohtamatta :D

    VastaaPoista
  12. lisa: Mäkin haluan uudet gladiaattorit! :)

    sugarfrosted: Se on Topshopista :P Hihii, onneks mulla on viimevuotiset chinot ja farkkushortsit (pankkitili pelastuu..?)

    riika: Niin mustakin"!! :)

    tintti: Mä haluaisin tuon mekon harmaana tai just hennon vaaleanpunaisena... gladiaattorit voisin ottaa uudet myös!

    paulis: Mulla on yhdet, tosin ei niin täydelliset, H&M:ltä.. kaipaisin niiden kavereiksi Acnen t-paitoja :)

    pinja: Ohoh! En tullut ajatelleeksikaan shortsien valkaisua! Laita kuva sitten blogiin??

    anonyymi: Tuntuvat olevan monen listalla! :)

    lizzie: Korkeat gladiaattorit olisivat kyllä ihanat... mä haluaisin gladiaattorit hapsuilla, onkohan se liikaa pyydetty? :)

    mei_tene: Mulle riittää yhdet chinot, mä en osaa yhdistellä niitä muutenkaan :D Gladiaattorit on kyllä pakkohankinta, ihme että olet välttänyt ne!

    katja: Sama täällä! :) Mä tykkään myös farkkupaidasta...

    melissa: Prätkätakki ehkä mokkaisena? Noi sun mainitsemat sopisi niin hyvin yhteenkin vielä :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.