sunnuntai 11. tammikuuta 2009

Toivepostaus: Kenkäkaapin esittely part 1.

Muistelisin, että joku joskus pyysi mua esittelemään kaikki kenkäni (ja laukkunikin). Päätin toteuttaa tämän nyt, kun olen heittänyt turhat kengät keräyslaatikkoon ja saanut yleensä ottaen kaikki kenkäparini saman katon alle. Syksyllä ne kun olivat sekä Turussa että Helsingissä miten sattuu.

1. Tässä on mun valkoiset kävelykengät. Noita nilkkurimaisia Cheapoja takana vasemmalla en ole käyttänyt pitkään aikaan, viimeksi varmaan vuonna 2006, kun ne ostinkin. Ovat jääneet näköjään kaappiin. Keskellä takana on mun Converset, joiden luulin säilyneen hyvin valkoisina, mutta oikeastaan ne näyttävät kyllä harmailta! Oikeassa reunassa on Mujista, Japanista ostetut ballerinamaiset kengät. Käytin näitä paljon 2007. Edessä vasemmalla ovat kanssa Japanista, Tokion Harajukusta tuodut kengät. Etummaisina ovat viime kesänä tenniskengiksi ostetut Lacostet, käyttökertoja ehkä 1 ? :)
Photobucket
2. Tässä on mun mustat korolliset kengät. Takana vasemmalla kirpparilöytö viime huhtikuulta. Keskellä rakkauskengät Zarasta (näkyneet tuhat kertaa täällä), takana oikealla taas mun ainoat Topshop-kengät Balmain-hengessä. Edessä vasemmalla All Saintsin kengät, jotka ostin kesällä Asoksen alesta ja niiden vieressä Zarasta joskus 2007 ostetut perusbilekengät, joiden pinta onkin jo kärsinyt asiaankuuluvalla tavalla.

3. Mun vaatimaton sandaalikokoelma :) Vanhat Bruuns Bazaarin läpykkäät ja viime kesäiset Din Skon gladiaattorit. EDIT: Kaapista löytyi vielä mustat Lacosten rantaflipflopit, niitä en jaksa kuvata!
Photobucket
4. Mun saappaat, jotka toistavat värillisesti itseään. Vasemmalla Din Skon nahkamaiharit, ovat olleet kovassa käytössä nyt talvella; niiden vieressä vanhat Clarksin nahkasaappaat; seuraavana Din Skon mokkasaappaat, jotka ostin joku aika sitten. Ainoat värilliset saappaat on mun äidiltä saadut Pertti Palmrothin "jokasäänsaappaat", joissa on mukavan leveä varsi. Ne pitäisi vaan viedä suutarille, sillä pohja on hitusen irronnut (ovat ehkä 15 v. vanhatkin!). Edessä cowboybootsit, jotka ostin Din Skosta ehkä v. 2005.

Vielä on pari kuvaa, mutta ne näette huomenna! 

10 kommenttia:

  1. ihania kenkiä! aika vähän sulla on (siis verrattuna muuten) noita avokkaita :o

    VastaaPoista
  2. En tajua miten sun valkoset pysyy noin valkoisina :-)

    VastaaPoista
  3. Näin äkkiä lemppareiksi tuolta valkkautuivat Zaran ja Topshopin mustat nilkkurit! :)
    Ja bongasin yhdet kengät, jotka itseltäkin löytyy: Conversen valkoiset varrettomat (minulla tosin rusehtavina, ei niinkään valkoisina) :D

    VastaaPoista
  4. ainakin ne harmaat zaran nilkkurit puuttuu, pisti silmään kun itse omistan samat ;)

    ja ps. sulla on tosi ihanan ajattomia kenkiä!

    VastaaPoista
  5. Wou! Onpa sulla paljon kenkiä! Tein ite just kans kenkäpostauksen, mutta se näyttää ihan rupuiselta tähän verrattuna.

    VastaaPoista
  6. Sullahan on ihan älyttömästi kenkiä!
    Love.

    VastaaPoista
  7. apua rakastuin kans noihin sun Zaran rakkauskenkiin. <3 miks mä en voi olla vähän lyhyempi tai miks mul ei voi olla pidempi poikaystävä ni saisin huoletta käyttää kans tollasia ilman et tulee sitä perus "hitto sää oot ISO o____O" -kommenttia!! :D

    VastaaPoista
  8. Jännä huomata, että vaikka pukeutumistyylini ei aina mene omasi kanssa yksiin, kengissä meillä on melkein täsmälleen sama maku (ja samat yksilöt!) :D Siitä syystä innostuin kommentoimaankin ensimmäistä kertaa.

    Eli luonnollisestikin: kauniita kenkiä! ;)

    Ja noin yleensä, kiitos inspiroivasta blogista, tästä on nopeasti tullut yksi suosikeistani.

    VastaaPoista
  9. Sulla on peruskenkä varasto suurinpiirtein täydellinen!

    juliet xxx

    VastaaPoista
  10. katja: Jep, niitä ei tosiaan ole päässyt kertymään. En oikein tiedä miksi? Ehkä käytän kesälläkin enemmän vaan ballerinoja? :)

    getpalmd: En käytä niitä ;)

    molla-maija: Ne on munkin lempparit! Haha, no mun Converset on harmaat, tossa ne vähän hämää ;)

    piu: Joo, ne oli tosiaan seuraavassa postauksessa :) Kiitos!

    hanna: No mulla on noita ihan vaan pitkin kaapin pohjia, joten varmaan munkin pitäis karsia vielä käyttämättömät pois ja sit olis kyllä suppeampi kokoelma!

    lara,sara: Ei saa sanoo noin :D Vielä vois vähän ostaa, ei oo liikaa!

    llaura: Onneks mä oon niin nysä, että poikaystävää ei paljon tuollaiset haittaa... Onneks tosiaan, koska mäkin oon ihan in love noihin kenkiin :)

    kielo: Kiitoksia!! Mukavaa, et tykkäät blogista - ja kengistä ;) Mulla on tosiaan vähän hassu kenkämaku, se ei välttämättä aina ole ihan yksi yhteen mun vaatemaunkaan kanssa :))

    juliet: Tackar och bockar!! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.