maanantai 19. tammikuuta 2009

Päivän (farkkuliivi)asu

Päivän aiheen mukainen asu (tosin enemmän Chaplin-hattu)
Photobucket
-hattu H&M
-paita Motel (Beamhillistä)
-farkut BDG tai joku
-kengät edelleen Topshop
-korut H&M, GinaTricot, Burberry, "iinap", Bless, joku koju Itiksessä

En löytänyt mun vaaleaa Acne-t-paitaa mistään, se olisi sopinut hyvin liivin kanssa. Se on varmaan pesussa, niin kuin kaikki muutkin mun vaatteet nykyään. Hankittiin pesukoneeseen jo oikeanlainen liitäntäpalikka, mut pesuaine puuttuu. Mitä tää kertoo meidän laiskuuden tasosta? Plus et nyt teen vakaan päätöksen siitä, et rupeen urheilemaan. Koko talvi on mennyt sisällä istuskellessa ja kokkaillessa kaikkea namia, kuten meksikolaista chilipapukeittoa tänään. Mun piti käydä kaupungissa, mut se siirtyi huomiseen...

10 kommenttia:

  1. kengät on niiiin ,mulle kiitos :--D tajusin,että mulla oli myös aikoinaan farkkuliivi mutta palautin sen kun en osannut yhdistää. nyt kaduttaa.

    VastaaPoista
  2. tämänkin tytön piti aloittaa urheilu ja sai kun saikin lopulta aloitettua sen. Tosin vasta siinä vaiheessa kun lempparifarkut ei enää mahtuneet jalkaan.. enkä toivo kenellekään samaa fiilistä, mitä sen hoksaaminen aiheutti:D

    VastaaPoista
  3. En muista oonko jo kehunu noita kenkiä :)

    VastaaPoista
  4. Superkauniit kengät.♥ Näyttää myös tosi kivalta kun on noin paljon noita koruja kädessä. :>

    VastaaPoista
  5. lina: Haha, kiitos :) Farkkuliivejä onneksi löytää varmaan kirppareilta nykyisin...

    iinap: Mulla on vähän sama fiilis, en oikein kehtaa katsoa omia päivän asujani :P

    ocean: En tiedä, mutta kiitos (taas?) ;)

    anette: Kiitos! Olen tosiaan ihastunut noihin korukasoihin :))

    sara: Kiitos!! :)

    VastaaPoista
  6. Hehee mun kaveri näki sut tänään ehk metros! Tosi kiva tuo Burberryn jutska, sopii muiden kanssa.

    VastaaPoista
  7. indie: Haa, ei voi olla, oon ollu koko päivän himassa :D Ehkä se oli mun klooni pikkusisko... Kiitos!

    VastaaPoista
  8. Mäkin oon ajatellut vaikka kuinka kauan että nyt pitäis aloittaa kunnolla treenaaminen mutta ei kyllä ole vielä tapahtunut ja ei kyllä varmaan ikinä tapahdukkaan...hehhee! Jotenkin urheilu vaan on niin tylsää tai ehkä mä en ole löytänyt sitä oikeaa lajia...tekosyitä riittää...;)

    VastaaPoista
  9. äppelblom: Mulla tuli herätys kun katselin omia päivän asu-kuviani... :D Oon nykyään niin palloposki! Ei vaan jaksaisi millään aloittaa urheilua, kun ei ole mitään sellaista omaa lajia :/

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.