torstai 22. tammikuuta 2009

Päivän asu ja muuta


Meen kohta kaupunkiin lounaalle (no jonkun tunnin päästä, eli kohta) ja samalla ajattelin kipaista parissa kaupassa. En ole vieläkään päättänyt, ostaisinko ne Din Skon kengät, joista puhuin. Tuntuu, et muhun on iskenyt joku hullu villitys hankkia kaappi täyteen kevätvaatteita, vaikka tässähän on vaikka kuinka paljon aikaa vielä! Saatan siis joutua katumaan, jos nyt viilaan pankkitilit tyhjiksi. Keväämmällähän, vaikka jo ensi viikolla, saattaa kauppoihin ilmestyä jotain sellaista, jonka haluaisin hankkia vielä enemmän kuin ne tämän viikkoiset innostuksenkohteeni...
Päälläni on niin peruskamaa, että en jaksanut nyt luetella :)

Toisekseen, Alexander Wangin kakkoslinja on vihdoin ilmestynyt ja sitä kutsutaan nimellä T by Alexander Wang. T-paidoista kokoelma lähinnä koostuukin, niitä kuvaillaan pehmeiksi, kulutetuiksi ja sen tuntuisiksi, että niissä on nukuttu. Kaikkein hauskoin kuvailu oli "too cool for school". Ehkä mua näin aamupökkyrässä naurattaa rimmaus...

Kuvat näkee paremmin täältä, mutta näistäkin saa kyllä käsityksen, millaisesta linjasta on kyse. Vaatteet tulevat kauppoihin tammikuun lopussa. Ikävä, joskin ennalta-arvattava uutinen on se, ettei niitä saa Suomesta päinkään. Mikäli Saks Fifth Avenue ei toimita Suomeen, siis?

Kolmanneksi, Helsinki10 ilmoitti mulle eilen tekstiviestillä, et niille on tullut uusia Cheap Mondayn farkkuja. Ilmoittivat siksi, et kävin aikanaan kyselemässä siellä niitä kloriittivärjättyjä (tai ainakin valkaistuja) Cheap Mondayita. Ajattelin kertoa, jos haluatte sellaiset ja satutte olemaan siinä lähistöllä - ja jätätte mulle parin kokoa 26 tai 27, mikäli siellä niitä farkkuja on...

kuvat: tFS

7 kommenttia:

  1. Ihana tuo sun takkisi, mistä se on kotoisin?

    Ja Wangin t-paita linja iskee! Voi että kun noita saisi Suomesta...
    Ehkä joku nettiputiikki toimittaa?

    VastaaPoista
  2. kiva casual outfit :)
    kloriitti farkut on helppo tehä ite, ite annoin noin 5kuukautta sitten vanhat cheap monday farkut mutsille duunattavaks :)

    VastaaPoista
  3. Ihan pakko kommentoida, eikä mitenkään ilkeästi, älä tätä niin ota:) Mutta hieman mietin sitä, että tuotko tarkoituksella esille pientä kokoasi? Muutamassa kuvassa on XS-kokolaput isosti esillä, ja parissa tekstissäsikin olet tuosta pienestä koostasi maininnut, kuten tässä farkkujen koosta. Teet sen varmaankin ihan huomaamattasi etkä tahallasi, mutta mietin, että jos blogillasi on isokokoisia lukijoita, tuleeko heille paha mieli toisen pienikokoisuuden korostamisesta? Harva meistä muista suomalaisista kuitenkaan mahtuu xs-kokoon tai 26 tuuman farkkuihin:) Kiitoksia muuten aivan mahtavasta blogista!

    VastaaPoista
  4. anna-maria: Zaran alennusrekistä :) Toivotaan, että joku nettikauppa ottaa ne listoilleen!

    nita-karoliina: Kiitos! :) Niin olisivat.. varmaan, mutta mä olen laiska.... :D

    anonyymi: En tietenkään ota mitenkään pahalla! En ole itse ollenkaan huomannut asiaa, en edes muista kuvia, joissa olisi ollut kokolappu esillä. En yritä saada kenellekään pahaa mieltä aikaan! Farkkujen koosta taisin mainita nyt kahdessa postauksessa, tietty se oli vähän turhaa, mut en tosiaan tullut ajatelleeksikaan... Toivottavasti kukaan ei ole loukkaantunut, ihan samahan se nimittäin on, minkä kokoisia nuo vaatteet ovat :) Kiitos huomiosta! :)

    VastaaPoista
  5. Paljon noi cheap mondayt maksaa about siis. ei pelkästään noi valkastut vaan niinku minkä hintasia ne on siel helsinki kympissä ? :) oon varmaan ihan outsider ku en tollasia omista enkä tiedä hintoja vaikka netissä välillä kuolailen niitä... :s

    VastaaPoista
  6. hei jumaleishön, miksei ne ilmottanu mulle vaikka kävin siellä pari viikkoa sitten kyselemässä niitä farkkuja! ja pakko vielä kommentoida tota edellistä postausta jonka luin samalla, että mulla on ihan sama juttu noitten juustojen ja leikkeleiden kanssa! jos siis joskus erehdyn leipää syömään, niin leikkele ei voi olla juuston alla... mulla oli joskus kauheet riidat tästä aiheesta mun expoikkiksen kanssa :D

    VastaaPoista
  7. neldon: Olisiko ne siinä viidenkympin kieppeillä? Ruotsista saa kyllä varmasti halvemmalla, ehkä 400 kr eli n. 40 euroa :)

    tara: Mulla oli todella yliystävällinen myyjä siellä neuvomassa ja ne otti mun puhelinnumeron niiden uusien farkkujen varalta... Mut eipä niitä kloorifarkkuja siel ollut, joten no hätä. No todellakin, mun poikaystävä teki mulle tollaisen juusto makkaran päällä -leivän, eipä oo enää uudelleen tehnyt... :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.