perjantai 2. tammikuuta 2009

Perjantai

Tuntuu ihan maanantailta. En saa otettuani itseäni vielä tänään koulun suhteen niskasta kiinni, mut antaa olla. Mennään huomenna taas Turkuun vielä muuttamaan kaikkea ripettä, siivoamaan ja luovuttamaan avaimet. Ei jaksaisi millään ajella ympäriinsä (rasittavaa, vaikka mä en edes aja :D), mieluummin olisin vaan kotona Helsingissä.
Photobucket
-pipo GT
-paita Acne
-laukku MQ
-housut Velour
-risti Antti Asplund
-vyö second hand

Mielestäni näytin vähän liikaa Ville Valo second editionilta tossa kokomustassa outfitissa, joten vaihdoin jakun rennommin farkkupaitaan. Päälle turkki, kun oon menossa ulos. Mun pitäis mennä ruokakauppaan ja tehdä poikaystävälle ruokaa, kun eilen tuli joku oikosulku aivoihin ja lupasin niin tehdä. Ehkä tulin vain kateelliseksi tuossa uuden vuoden aattona, kun juhlien järjestäjä on niin superhyvä kokki ja mä osaan vaan tomaattikeiton tekemisen. Siihenkin saatan tarvita toisinaan ohjetta...

6 kommenttia:

  1. Aika kiva asu! Mä tulin eilen Turusta takas Helsinkiin :D

    VastaaPoista
  2. anni: Kiitos :) Haha, mäkin tulin eilen, ja sen lisäksi viel lähden huomenna takaisin :D

    VastaaPoista
  3. hieno pipo! millos ginassa on tollasii ollu? :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: Kiitti :)

    anonyymi: Hmm, joskus syksyllä, ostin sen näköjään syyskuussa... :)

    winda: Kiitos, samaa mieltä ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.