keskiviikko 28. tammikuuta 2009

Päivän asu

Tökkii, tuntuu taas et inspiraatio on ihan poissa. Vaatekaapista ei löydy mitään, en osaa yhdistää mitään minkään kanssa jne jne. Johtunee tästä kouluhommasta, joka pyörii nyt jo toista kuukautta mun ajatuksissa. 

Koulujutun kanssa olen kaksi viikkoa dediksestä myöhässä (no, se oli mun itse asettama) eikä se oo edelleenkään valmis, mut kun ei kiinnosta niin tippaakaan koko kirjoitelma. Ei siis yhtään. Älkää hakeko oikikseen, se on sairaan tylsää, typerää ja yhtä kiinnostavaa kuin kivien kääntely. No ei, mut oikeesti oon vähän haaveillut siitä, et rupeisin lukemaan filosofiaa tai sosiologiaa. Ne vaikuttavat huomattavasti kiinnostavammilta aloilta kuin tää oikeus"tiede". Anteeksi purkaukset, mut kerroin nyt rehellisyyden nimissä et koulu ärsyttää, ettei se sitten ole luettavissa rivien välistä, et oon jostain ärsyyntynyt ja väsynyt :)

Nita-Karoliina antoi mulle tällaisen palkinnon, kiitos tuhannesti!! Piristi muuten väsynyttä päivää kummasti!

31 kommenttia:

  1. Tätä angstisuutta on siis liikkeellä enemmänkin, tänään ja eilen useammallakin tuntunut olevan fiilikset vähän alavireessä :> Toivottavasti huomenna on parempi päivä, tai edes ensi viikko parempi viikko! ;o

    Toi paita on muuten tosi hieno, onko se raitainen vai revitty? :P

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! Miten tarkenit paljailla nilkoilla?

    Mistä olet muuten hankkinut tuon taustalla näkyvän kalenterikellon? Haaveilen nimittäin itsekin tuollaisesta.

    VastaaPoista
  3. Noi revityt farkut on tosi kivat! :) Mulla on tällähetkellä joku kauhee pakkomielle revittyihin farkkuihin..

    VastaaPoista
  4. idhren: Jeps, aina ei voi olla iloinen bloggari vaikka kuinka yrittäisi, toivotaan et vähän alkais helpottaa, vaikka tosiaan jo huomenna :) Se on seepraraitainen toppi Asoksen alesta viime kesänä!

    cvalda: Kiitos, piristit, jos asu on es hyvä :) Sukkahousut siellä on alla.. Se kello on Stockalta, Habitatista!

    rita-nic0le: Kiitos! Mullakin, kaapissa on jo kahdet ja yhdet shortsit, mut vielä vois ottaa lisää :D

    VastaaPoista
  5. Joo, nää kouluhommat ei kyllä inspiroi yhtään! Pidän asustasi ja mulla on ihan sama fiilis että mikään ei oikein sovi yhteen ja kaikki on tylsää etc mut, mut tänään pakotin veljen ottamaan kuvan asustani joten varmaan laitan huomenna blogiin tai jotain mutta nyt takas kemian ääreen, blah!;)

    VastaaPoista
  6. oho enter nappi olikin pikainen, piti myös sanoa että ihanat kengät, mistä on?

    VastaaPoista
  7. Voin niin samaistua tuohon "vaatekaapissani ei ole mitään jne."- fiilikseen.
    Kummasti itelläkin kandin kanssa painiminen vaikuttaa blogi-intoon ja kaikkeen muuhun.
    Joka päivä ei voi olla hyvä päivä.

    VastaaPoista
  8. niin tota tosta laukusta, et en tiiä yhtään. ku jos oot ostanu sen 04 ja oot kuitenki varmaan käyttänykki sitä jonkuverran, kui paljo oot maksanu siitä? :) muistatko. -karo

    VastaaPoista
  9. Mä ainakin tykkään sun asusta!
    Kävin just tänään kuolaa noita farkkuja Ginassa, pitää varmaan huomenna käydä ostaa ne.

    VastaaPoista
  10. sa naytat upeelta! mulla samat farkut,kans vaha loysahkot,en oo viel ehtiny kayttaa.
    sa ansaitsit tuon palkinnon :)
    jaksele!

    VastaaPoista
  11. ei saisi tulla tänne kurkkimaan. pian joudun oikeasti mennä ostamaan nuo farkut. viikko on nyt taisteltu vastaan ja vaikeaa on. ;) ja koko asu on juuri oikeanlainen masispäiviin. mukavaa eikä liian monimutkaista. korkkarit edes yrittää nostaa tunnelmaa.

    niin ja oon itekkin ollut jo liian kauan ärsyyntynyt ja väsynyt ja masentunut. alan uskoa että kyse on tästä tylsästä ja pimeästä ajan jaksosta eikä omasta asenteesta. jaksamista koulun kanssa!

    VastaaPoista
  12. Älä vaan sano, että toi laukku on se Mulberryn ihanin!?<3

    VastaaPoista
  13. Ystävä opiskelee sosiologiaa ja se vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta! Suosittelen sen perusteella, mitä itse olen siihen tutustunut, mutta kannattaa oikis viedä eka loppuun.

    VastaaPoista
  14. Muillakin on koulun kanssa ongelmia, et ole ainut. Tällä hetkellä menossa juuri koevikko.:/

    VastaaPoista
  15. Täälläkin venytellään deadlineja!:)

    VastaaPoista
  16. Moikka! OOn täällä aikaisemminkin kommentoinut yhtäläisyydestämme (mm.sisustusmaku) ja käyminen koulussa turussa ja asuminen helsingissä. Mutta LISÄKSI mulla on ihan samat fiilikset nyt kun kirjoitan gradua että pitäis oikeesti lukee jotain järkevää ja kehittävää (esim. filosofiaa oon miettiny kans) eikä tehdä jotain kauppa "tiede" hömppää. Haluaisin lisätä kommenttiin "älkää hakeko oikikseen" myös että "älkää hakeko kauppikseen". Hha.

    VastaaPoista
  17. Mä tykkäsin sun asusta silti ihan kamalasti! Ja hei tänään kun lueskelin uutta trendiä niin must atuntu että Trendin muotitoimittaja Henna Koskinen oli käynyt kurkkimassa sun vaatekaappia :-D

    VastaaPoista
  18. ARGH! täällä päässä kans oikis kriisi!!! niin lopetan tän koulun.

    VastaaPoista
  19. I love oikis. Täällä kirjastossa tuntee todella elävänsä. Tuu portsuun opettaa mulle verot?

    VastaaPoista
  20. Mäkin vihaan mun koulua. Se on ne muiden koulujen hakuajat. Sitä välillä vaan tietää että ruoho aidan toisella puolella on vihreempää.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  21. äppelblom: Kivaa! Käyn katsomassa huomenna :) ja "kiva" kuulla, ettei kaikkia muitakaan aina inspiroi...

    indie: Heh, ne on ihan ne samat Zarat, jotka on koko ajan mun jalassa :P

    ouna: Samassa veneessä, mä väännän oikeastaan notaarityötä, joka on oikiksen kandi. Vie ihan puhdin pois koko homma.. :)

    anonyymi: Se tais maksaa 59e, mut oon sitä vähän käyttänyt. Jos laitat sähköpostiosoitteesi mulle, niin voin lähettää sulle kuvia siitä ja voidaan sopia tarkemmin? :)

    jenna: Kiitos!! Käy ihmeessä, ne on loistofarkut :)

    nita-karoliina: Kyllä tää nyt tästä, kun vaan saan koulun nyt järjestykseen - ja kiitos vielä :)

    ninnis: Trying my best, kiitos :)

    cherries and coconuts: Luulen kanssa, et kaikesta huolimatta just pimeys jne masentaa eniten. Masispäivinä ei jaksa yrittää muita asuja, lähinnä just tällaisia helppoja :))

    katja: Jaa Mabel vai? On toki :)

    anonyymi: En jaksaisi viedä oikista es loppuun! :D Ehkä pitäisi tutustua sosiologian pääsykoekirjoihin :)

    trésors: Onneks koeviikot on mulle historiaa :P Tsemppiä!

    moumou: Haha, no hyvä :D Just lähetin proffalle anteeksipyytävän mailinkin tästä...

    helmi: Huhh, no sä kirjoitat gradua, mä vasta ns "kandia". Eikä nappaa yhtään. Tuntuu et oikiksessa ei omia aivoja tarvitse ollenkaan eikä edes sivisty juurikaan, sen takia joku "oikea" tiede kiinnostaisi. Jaksamista gradun kanssa, mulla se on vasta edessä :/

    piu: Haha, kiitos! Mun oli ihan pakko tsekata Trendi kun sanoit noin :D

    anonyymi: jep, oikis ei oo ihmisille!

    -iman-: Kiitos!! :))

    anonyymi: En jaksais ajatella veroi nyt, tuuks tänään illalla käymään vaiks?

    juliet: Mun pitää varmaan oikeesti hankkia jotkun sossun pääsykoekirjat. Tuntuu et humanistit sun muut on paljon onnellisempiakin.. :)

    VastaaPoista
  22. joo eli mun sähkis: karosii@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. puukkohupparitytöt/ida: Kiitos!! :)

    anonyymi: Kiitos, laitan kuvia pian :)

    linda sofia: Kiitos! :))

    VastaaPoista
  24. Noi lahkeet näyttää ihan _karseilta_

    VastaaPoista
  25. Ihana toi kello tuolla taustalla! Mistä olet löytänyt sen??

    VastaaPoista
  26. anonyymi: Joovai? Ei mun mielestä :)

    etta: Kiitos, se on Stockalta, Habitatista! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.