tiistai 20. tammikuuta 2009

Ostokset

Tästä ensimmäisestä olisi vanhemmatkin ylpeitä, nimittäin ostin villakangastakin 15 eurolla! Jes, ei tarvitse ensi talvenakaan tuhlata ajatuksia uuden takin hankkimiseen. Nyt pistän Filippa K:n takin vähäksi aikaa telakalle ja jatkan pakkassäillä tämän ja turkkini peittämänä. Lisäksi yhdellä suosikkibloggarillani Linnillä on samanlainen, joten takkivalinnan on oltava hyvä :) Ja itse asiassa taitaa Maliallakin sellainen olla. Kävin tarkastamassa hänen blogistaan, täältähän se löytyi :)
Photobucket
Toinen ostokseni oli aika ennalta-arvattava, nimittäin nämä Ginan farkut. Mun kokoa ei ollut enää ainakaan siinä Ginassa, jossa kävin, mut kaippa ne saavatkin olla hitusen löysät. Noita tullaan näkemään ja paljon keväällä mun asuissa (kevät alkanee tammikuusta tässä tapauksessa)!

EDIT: haha kiva toi mun varvas kuvassa :D

25 kommenttia:

  1. Ihanat farkut! Tuollaisista minäkin olen haaveillut. Mä saan kans tuon takin viikonloppuna, kun sisko kävi sen mulle nappaamassa. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva takki, eikä hinnallakaan pilattu:)

    VastaaPoista
  3. Heippa!


    jos saa kysyä että millä järjestelmäkameralla sä otat jotkut noista sun kuvista? kun näyttää mielettömän hyvänlaatuisilta?

    VastaaPoista
  4. mmmmmmmmmmmmmm, noi farkut! yritin bongata nettikaupasta muttei näkyny :o ehkä tarttee hiplata kaupas vaikka oonki luvannu olla ostamatta mtn... :D

    VastaaPoista
  5. farkut on kivat! ja pienelle ihmiselle nyt istuu astetta löysempänäkin.

    VastaaPoista
  6. Löytykö noita farkkuja 25 koossa??!! Siis nehän on pakko saada mut jos 26 oli loppu niin 27 on ihan varmasti liian isot,hmmm....:)

    VastaaPoista
  7. Noi farkut on ihanan täydelliset! Pitääkin käydä katsomassa oisko Turun Zarassa niitä..

    VastaaPoista
  8. Oii, vaaleat rikotut farkut... Semmoiset täytyy saada kesäks. :)

    VastaaPoista
  9. Noi farkut on niin täydelliset! :) Kokeilin ite kans mut ei ollu kokoja enää :'(

    VastaaPoista
  10. Nuo housut on ihanat! Mä hypisteilin niitä eilen. Onko ne hyvät päällä?

    VastaaPoista
  11. Ai nyt ton takin hinta oli enää 15 euroa, eli puolet jo alennetusta hinnasta :) Hyvä löytö, mä oon täysin ihastunut malliin.

    VastaaPoista
  12. suvi m: Kiitos! Toi takki on ainakin näin ensituntumalta ihan loistava (ja halpa!) :)

    chérie: No ei tosiaan :D

    anonyymi: Joo, otan/otatan niitä (poikaystävä) Canonin EOS 350D:llä. Kyse on kuitenkin varmaan siitä erikoislinssistä, joka on meillä käytössä. Se on sellainen 50mm kiinteäpolttovälinen linssi :)

    jenkki: Kiitos :)

    sofia: Ne on , odotan niin jo kesää!

    justlovefrank: Eivätkä kalliit, hop hop Ginaan! ;)

    lina: Joo, ne eivät taida olla nettikaupassa, mut saattavathan ne tulla sinne? :)

    sugarfrosted: No pienelle ja pienelle, mut enemmän rock ne on löysänä :)

    äppelblom: Joo, taisi siellä olla :) (Itse asiassa Manskun Ginassa voi olla 26 kokoakin, en jaksanut käydä siellä :D)

    jenna: Eiei, mene mieluummin Ginaan ;) Luulen, et Turussakin kyllä on :)

    trésors: Nuo olisi budjettivariaatiot? :)

    leoona: Mä otin hitusen liian isot just sen takia, mut eipä se varmaan haittaa :)

    ele: Oon koittanut niitä vasta sovituskopissa, mut siellä ainakin vaikuttivat hyviltä :)

    malia: Se on! Tietty kangas ei oo mitään superlaatua, mut varmaan tämän talven menee (ja ehkä ensi talven alkuakin..?)

    VastaaPoista
  13. Ei hitto, tuo takki houkuttelee koko ajan enemmän ja enemmän, noh..

    VastaaPoista
  14. mm: No aijaa! :)

    indie: Eihän toi maksa mitään enää, kannattaa hakea pois!

    VastaaPoista
  15. No ehkä muuten, jos lähin GT olis hieman lähempänä kuin vajaat 350 km :(

    VastaaPoista
  16. justlovefrank: :P Äh, no ehkä ne tulee vielä nettikauppaan :)

    VastaaPoista
  17. millaiset maksutavat siellä nettiputiikissa on nykyään? :) Alussa ei ainakaan minun visa electron toiminut.

    VastaaPoista
  18. korjaus: Kolmas anonyymi, se meidän kamera onkin 450D (näin paljon mä tiedän kameroista) :D

    VastaaPoista
  19. justlovefrank: En yhtään tiedä, sivuillakin lukee vain et maksu tapahtuu "luottokortilla" :/

    VastaaPoista
  20. Ihanat farkut just sun tyyliset!!!!!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.