maanantai 5. tammikuuta 2009

maanantaista

Photobucket
-body ja korut GT
-samettihame ja farkkuliivi eBay

Yritän opetella käyttämään Photoshop Elementsia. Ärsyttävää, olen niin tottunut jo mun demo Photolineen, jonka latasin joskus aikoja sitten Applen kotisivuilta. En totu tähän ja tän opettelu ei ole varsinaisesti mun prioriteettilistan yläpäässä, mut kaippa täytyy vähitellen vaihtaa kuvanmuokkausohjelmaa. Varsinkin kun Photoline katoaa aina välillä koneesta kokonaan ja saa muut ohjelmat sekaisin ja kun olen käyttänyt sitä varmaan 300 päivää sen 30:n sijaan, jonka aikaa sitä oikeasti saisi kokeilla :)

Tuossa on nyt mun maanantaiasu, jolla lähden ihan just kaupungille. Tosin luulen, että joudun vaihtamaan noi peeptoe-kengät oikeasti nilkkureihin... Kahvikuppikin on näköjään jäänyt taustalle ja hiuslenksu käteen, enkä näin maanantaipökkyrässä älynnyt edes cropata niitä pois. Vastailen kommentteihin myöhemmin, nyt käväisen keskustassa!

7 kommenttia:

  1. Upee asu! Yleensä maanantaisin on tosiaan vähän tokkurassa joka asiassa, aamuisin olen lähtenyt kiireellä useammin kuin kerran hammasharja suussa ovesta ulos :-D

    VastaaPoista
  2. Mäkin käytän Elementsiä.. Se oli ehkä joo vähän kummallinen(esim jotain juttuja pitää tehdä liian pitkän mutkan kautta), mutta nyt kun on tottunut, hyvä se on!

    VastaaPoista
  3. henna: Kiitos! Mä olen kanssa aina viikonlopun jäljiltä ihan sekaisin aikatauluja myöten, ei pitäisi sopia mitään maanantaille koskaan :D

    anni: Hyvä juttu, mun mielestä vain kaikki heti kuvan koon muuttamisesta on käsittämättömän vaikeaa, mut ehkä se siitä tutkimalla selkenee ;)

    VastaaPoista
  4. mulla sama body, ihana farkkuliifi tuo:))!

    VastaaPoista
  5. joy: Kiitos, liivi tulee varmasti kovaan käyttöön keväällä! :)

    VastaaPoista
  6. Ohoo, senkin farkkuliivi!;D tiedätkö mitä...nyt on kyllä aivan pakko sanoa, että kenenkään kehuista en ole aiemmin myhäillyt näin pitkään kuin sinun joten kiitos kamalasti! Linda is veriiii häpi nau:D ja psstt.. sun blogis se vasta on ihana. mahtavia asuja, herranjestas! koitan vain sulkea silmäni sun miumiulta etten olisi niin kovin surullinen ja kateellinen;)

    VastaaPoista
  7. lindamaria: Haha, ihana että ilahdutti! Ansaitset kyllä kehut :) Ja kiitos!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.