torstai 29. tammikuuta 2009

Leikin vähän

tekonahkahousuleggingsien kanssa. Tiedän, etten ehdi kaupunkiin enkä keksinyt muutakaan taukoa kirjoittamiseen, niin päätin leikkiä vähän yhdistelyleikkiä :D Olin vähän huonona, kun en löytänyt mun farkkupaitaa, koska se olis todella nappi noiden kanssa, mut muistin, et se onkin pesussa viime Redarin jäljiltä. :) (En muuten tarkoita näyttää noin julmalta kuvissa, tälle on tehtävä jotain...)

Oon vähän kallistunut siihen, et noi on enemmän housut kuin mitkään leggarit. Sen vuoksi ajattelin käyttää niitä kuin housuja. Aikaisemmin joku epäili, et takaapäin näyttää ihan kaameelta, mut voin vakuuttaa, ettei näytä. Noi näyttää takaakin ihan vaan housuilta...
Tossa kolmannessa kuvassa töytäisin päälläni tota meidän kelloa ja se tipahti, onneks kuvan mukaisesti onnistuin pelastamaan sen nopealla jalkaliikkeellä! Ajastin onnistui nappaamaan showsta just hyvään aikaan kuvan :D

Nyt mun pitää alkaa heti taas tekemään sitä mun koulutyötä, koska ajattelin huomenna käydä viemässä sen Turkuun. Jess, vihdoin!

Vaatteet, jotka on tässä mukana: tekonahkahousut Vila ,Miu Miu paita, GinaTricot helmet, musta jakku Lindex, peep toet All Saints; seepratoppi Asos, risti Antti Asplund, hapsukorkkarit Topshop, pipo GinaTricot, villatakki poikaystävän; harmaa jakku H&M, panta GinaTricot, toppi Stella McCartney, clutch MQ; läpinäkyvä paita American Apparel, musta laukku Mulberry, rannekorut Burberry ja H&M.

21 kommenttia:

  1. Ihanaa huomata ettei nuo sullakaan ole kovin tiukat polvien kohdalta :d Tulin kanssa siihen tulokseet että ne on enemmmän housut, koska 1. siinä lapussa luki "pant" ja 2. meidän Vilassa myyjät pitää niitä ihan housuina :>

    VastaaPoista
  2. Makeita yhdistelmiä! Hauskasti olet saanut aivan erilaisia fiiliksiä. Musta tuo ensimmäinen on kiva, ei olisi mulle tullut ekana mieleen tuollainen combo.
    Ja joo, minustakin näytää aivan housuilta.

    PS. täälläkin hiukan opiskelut mättää, ja vielä kaupan päälle kauhia kipeys iski...

    VastaaPoista
  3. kävin Vilassa ihan vain sen takia, koska näin nämä blogissasi ja ne ovat mahtavat... mutta miksen löytänyt niitä Vilan liikkeestä?!

    VastaaPoista
  4. jenni!: Se on myös yksi syy se istuvuus, minkä takia ne mun mielestä on just housut :) Hyvä, ollaan samaa mieltä :D

    juliet: Eiks, toivottavasti poikaystävä ei lue tätä :D

    joy: Kiitos! Noi helmet on mun suuri rakkaus nyt, niiden yhdisteleminen on vaan vähän kinkkistä. Mut tarpeeksi mustaa ja pari accessoriesia = ei voi mennä pieleen? ;)

    anonyymi: Hmm, Vilassa ne sanoivat, et niiden valikoimat vaihtelee liikkeittäin. Esim Helsingissä Forumin Vilassa ei oo, jouduin hakee noi Itiksestä! :) Ja nelly.com:ssa on..

    VastaaPoista
  5. oon kade sun mulberrystä, ootko tosiaan maksanut siitä omaisuude? :) Tai tiedän kyllä mitä se maksaa, mutta en ikinä raaskisi itse maksaa noin paljoa :)

    VastaaPoista
  6. Onko tuo Gina Tricotin pipo semmonen, jonka reuna on käännetty? Se on niin hieno :)

    VastaaPoista
  7. Kivoja yhdistelmiä, erityisesti eka ja viiminen :)

    VastaaPoista
  8. mäpäs laitan sulle kuvia niistä kengistä heti kun saan kameran kun se on poikaystävällä nyt just mukana illan!
    :)

    VastaaPoista
  9. Hurjan hienoja asukokonaisuuksia! Olen kade, ottaisin kaikki vaatekaappiini ^^

    Sun ansiosta oon alkanu nähdä muuten farkkuliivit ihan uudessa valossa. Kiitos siitä! ^^

    VastaaPoista
  10. Ääk, tarvitsen todella tuollaisen jakun :/

    VastaaPoista
  11. kuolaan noita housuja ihan tosissani. voi olla, että on pakko hankkia. hyvin oot yhdistelly: kaikki näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  12. Oi että tykkään paljon sun vaatteista ja tyylistä! ;)

    Hauska toi tilannekuva!

    VastaaPoista
  13. vitsit noi näyttää siisteiltä pökiltä ja nimenomaan ihan housuilta. :)

    VastaaPoista
  14. Kävin tänään sovittamassa noita housuja, ne oli ihan ihmeelliset mun päällä :o Ei istunut ollenkaan..näytin siltä kun olisin vetänyt kurahousut jalkoihin. Sun päällä noi näyttää kyl ihan hyvältä, varsinkin toi eka asu on ihana!

    VastaaPoista
  15. mihin laitat kameran kun käytät itselaukaisinta?

    VastaaPoista
  16. sofia: Heh, no kerran se kirpaisee :) Rakastan sitä tuhat kertaa enemmän ja pidempään kuin rakastaisin jotain H&M-laukkua :)

    melissa: Ää, ei ole... :P Mulla on ihan normaali musta pipo sieltä, ostin joskus ajat sitten. Silloin ei ollut sellaisia hienoja tarjolla, ehkä..? :)

    janina: Kiitos, ne on mun suosikit kanssa :)

    tinni: Hieno juttu!

    idhren: Hahaa, mun tarkoitus on tartuttaa farkkuliivimania mahdollisimman laajalle! :D

    patentti: Lyhyen vai pitkän? Mä tykkään enemmän pitkästä versiosta :)

    eliiina: Kannattaa! Tosin toi tekonahka haisee vähän pahalle, mut eihän se näy :D

    sanni: Hih, kiitos!! :)

    riika: Kiitos sinullekkin! :)) Joo, tosin poikaystävä ei tykännyt tuosta tilanteesta :D

    lina: Niin munkin mielestä! Epäilijät suohon ;)

    nska: No mäkin ensin vähän epäilin, mut sit tajusin, et ne on nimenomaan housut, joten niiden ei kuulukaan näyttää leggingseiltä (kuten jostain syystä virheellisesti kelasin), niin oon ollut tyytyväinen :))

    cherries and coconuts: Heh, meidän yhden kaiuttimen päälle :D

    VastaaPoista
  17. uusia_housujaan_rakastava31. tammikuuta 2009 klo 17.26

    Kävin ostamassa samanlaiset housut Vilasta. Aivan ihanat! Kiitos, ensimmäistä kertaa näin blogissa vaatteen, jonka oikeasti halusin JA joka oli mielestäni niin hyvä ostos, että tein sen itsekin. = )

    VastaaPoista
  18. No pyh pyh pyh! Tässä on nyt semmoinen kevättä rinnassa-fiilis, että sata kiloa kun saisi pois niin näkisin ehkä eteenikin paremmin :D Kuule katseleppas ite näitä omia kuvias - senkin pikkukinttu:)<3 No äkkii tilaat liput samalle lennolle ja lähdetään Enkklanti-ihmemaaseikkailuun yhdessä ;D

    VastaaPoista
  19. uusia_housujaan_rakastava: Eikä, tosi kiva juttu!! Mä oon tykännyt noista todella paljon, toivottavasti säkin tuut tykkäämään :)

    lindamaria: Haha, ehkä pitäis sit alkaa katteleen lentolippujen hintoja :D Mä voisin tyytyä kymmeneen miinuskiloon, sun ei tarvitse todellakaan miinustaa es sitä (puhumattakaan sadasta ;D)! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.