tiistai 20. tammikuuta 2009

Kengistä ja unelmakengistä

Kun puhuin tuossa niistä yhdistä aarteista, jotka jäivät Lontooseen, niin ne olivat nämä Balenciagan kaunottaret Selfridgesissä. Hintaa oli edelleen liikaa, vaikka se reilusta viidestä sadasta eurosta olikin laskenut puoleen. Jotenkin olen jo niin pitkään vältellyt kiiltonahkaa, että omatunto ei millään antaisi periksi ostaa kiiltonahkaisia kenkiä niin kalliilla.

Mut ovathan ne nyt kauniit!! (Ja hyvät jalassakin vielä...)

Jos ruvetaan kengistä puhumaan, niin olen pyöritellyt mielessäni toistakin kenkäasiaa, nimittäin Acnen nauhallisia kiilakorkoja. Hassuksi tämän tekee vain se, että oikeastaan mulla on jo melkein kiilakorkoiset nauhalliset mustat kengät (Acneistahan toki voi ottaa vaalean versionkin). Mietin tässä jotain kummallista veruketta, jolla saan sen kuuluisan omatunnon harhautettua ja ostettua nuo kaunottaret pois.

Vaalea vai tumma versio? Mä ehkä kallistuisin jopa vaaleaan, sillä mustia kenkiä on mulla jo niin paljon. Jos joku muu on näistä myös innostunut, niitähän saa tottakai täältä. Kunhan lupaatte jättää jokusen parin kolmekutosia sinne...

EDIT: Beigeistä ei olekaan kolmekutosia :(

16 kommenttia:

  1. Melkoista itsekuria osoitit, kun pystyit jättämään Balenciagat ostamatta. Multa ei välttämättä olisi onnistunut...

    VastaaPoista
  2. vaaleat, ehdottomasti ! niissä on niin kevätfiilis!

    VastaaPoista
  3. Uiui, mäkin olen koittanut taistella itseäni vastaan noiden Acnen kiilakorkojen suhteen, ja ainakin toistaiseksi vielä onnistunut, koska en myöskään osaa päättää väriä. Vaaleat on jotenkin kauniimmat, mutta mustat taaskin helpompi yhdistää asuihin... ja mustien kenkien kokoelma sen kuin kasvaa...

    VastaaPoista
  4. Vilkaisepa minun synttärilahjaksi saamiani kiiltonahka-ihanuuksia täältä: http://pupulandia.blogspot.com/2009/01/vuosisadan-ensimminen-neljnnes.html

    Nuo ovat tosiaan siitä Seppälän Hanna Sarén -mallistosta, jota myydää nyt aivan pilkkahintaan. Omat kenkäni maksoivat vain 50 euroa. Jos siis malli yhtään miellyttää, niin kannattaa kipaista Seppälään vilkaisemaan vieläkö ihanuuksia on jäljellä. Tosin oli siellä paljon muitakin ihanuuksia aivan naurettavan edullisesti. Parhaimmillaan alennukset olivat noista nahkakengistä yli 70 prosentin luokkaa.

    VastaaPoista
  5. EIII herranjumalaaa olisit ostanut!!!!!!!! :D

    VastaaPoista
  6. Nuo vaaleat Acnet ovat aivan täydelliset!

    VastaaPoista
  7. oh my gosh noi Balenciagat on täydelliset. :o

    VastaaPoista
  8. Balenciagat olisivat kyllä varmaan sujahtaneet meikäläisen matkaan! Samoin beiget Acnet olisivat varmaan päätyneet ostoskoriin, jos niitä kolmekutosia tosiaan olisi...!

    VastaaPoista
  9. Ihanat noi ylimmät kiiltonahka-kenkut tosi söpöt! :)

    VastaaPoista
  10. Nuo acnet on kyllä tosi nätsät;-) joudut ehkä ostamaan.

    VastaaPoista
  11. suhmura: No mutta ne ovat kiiltonahkaa... Se trendi on varmaan kohta ohi :P

    anna: Samaa mieltä, harmi vaan et ei ole kokoa 36! :/

    katja: Vaaleat ovat nyt vahvistuneet mun valinnaksi, mut vain teoriassa, sillä niistä puuttuu koko 36 :( Mustat olisi kyllä käytännölliset...

    jenni: Ihanat! Voi kun olisin lukenut nämä ensin ja sit vasta mennyt kaupunkiin, 50e on halpa hinta noista! :)

    indie: Ei älä kierrä veistä haavassa!! :D

    sara: Samaa mieltä! :)

    eve: Toinen suolanripottelija... ;D

    delight: Beiget on nyt hakusessa, toivottavasti niitä tulee lisää... Balenciagat jäi, koska kiiltonahka ei mua enää oikein miellytä, nyt alkaa teidän kommenttejen perusteella kaduttaa :D

    katja: Haha, pitääks mun ottaa lento takaisin Lontooseen nyt.. :D

    runway: Voi olla, toivottavasti kokoja löytyy jostain noihin vaaleisiin :)

    VastaaPoista
  12. Voi että, minä kuolaan myös Acnen vaaleiden kiilakorkojen perään. Paljaiden säärien kanssa vaalea versio saa jalat näyttämään pidemmiltä:) Täydelliset kengät! Taidan sortua, ja ostaa ne...?

    VastaaPoista
  13. cara: Arghh, miks mun jalka on niin pieni! Oon niin kade sulle jo valmiiks :D

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä noi Acnen kiilakorot ovat mielettömät, mutta nimenomaan mustana. Mitenkähän pystyn elämään ilman niitä...

    VastaaPoista
  15. vimps: Mä kyllä ostan noi beiget heti pois, jos saan fiksattua itselleni jonkun työpaikan :D

    VastaaPoista
  16. Voi ei, onkohan mulla vielä tallella ikuisuuden vanhat "puukenkäni", kun siis puukenkiä menin ostamaan mutta tulin kotiin hyvin paljon noita mustia muistuttavien kenkien kanssa, paitsi että bonuksena ne oli vielä mustaa pitsiä.. Toivottavasti ne on vielä tallella <3

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.