maanantai 5. tammikuuta 2009

Kaupoista taasen

Käväisin keskustassa pyörimässä muutamassa tutussa kaupassa. Yritin itse asiassa ostaa farkkuja halvalla jostain alesta mun kloriitileikkien uhriksi, mutta juuri niitä en löytänyt. Aleista olen todella huono löytämään yhtään mitään, joten tällä kertaa saalis yllätti mut. Mitään erikoista en ostanut, mut jotain tyhmää kyllä :D, otan niistä kuvat myöhemmin. Tällä kertaa otin kameran mukaani ostoksille ja kuvasin pari semmoista juttua, jotka saattaisivat hyvässä lykyssä kiinnostaa teitäkin.

Tuossa on ensinnäkin mun kaupunkiasu, joka on muodostunut supersuosikkiasuksi tänä talvena. Jokaisellahan tarvitsee olla sellainen turva-asu, ja mulla se on siis tuo tekoturkki, pipo ja beige Miuska. Korkkarit vaihtuivat Converseihin :)

Farkkupaita ja sen alla olevassa kuvassa läpinäkyvä paita löytyvät H&M:n kevätkokoelmasta. Ajattelin kertoa siitä teille, jos olette myös saaneet saman trendikärpäsen pureman kuin mä. Ylhäällä keskellä sen sijaan on Zaran nahkaliivi, joka jäi multa kauppaan hintansa (joskin alennetun!) vuoksi. En ole valmis maksamaan nahkaliivistä 60e, koska todennäköisesti sen käyttökerrat suhteutettuna hintaan jäävät kovin harvoiksi ja siten kalliiksi. Mun sydän itkee silti verta...

Viimeisessä kuvassa on vain yleisesti pätkä H&M:n kevätvaatteiden riviä. Olen kauhuissani, sillä mun pitää näköjään opetella käyttämään värejä ja kaiken lisäksi vielä pastellisellaisia, jotka ei todellakaan ole mun parasta alaa...

21 kommenttia:

  1. Onks HM kevätmallisto jo tullut kauppoihin? :o

    VastaaPoista
  2. anonyymi: No jos ei kevät- niin ainakin pre-kevät mallisto. Luulisin kuitenkin, että nuo vaatteet kuuluvat ihan oikeaan kevätmallistoon jo :)

    VastaaPoista
  3. oi vau, mun pitää kyllä päästä katsomaan noita joskus pian!=) ihanalta näyttää siis noi hennesin vaatteet.

    VastaaPoista
  4. Olen vähän ihmetellyt H&M:n kevätmalliston pastellisävyjä, niitä näkyi Milanon kaupoissa paljon. Jotenkin hailakka violetti puistattaa... Mutta ehkä siihenkin silmä tottuu pian. ;-)

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo nahkaliivi! Minä kyllä ostaisin jos pätäkkää löytyisi. Toivottavasti kukaan muu ei halua sitä niin parin viikon päästä se on mun :D

    VastaaPoista
  6. farkkupaitaa kokeilin, se on ihana, mutta näytin tosi typerältä se päällä. Itse oon suosinu mustaa nyt liian kauan joten kevään catwalkeija katsellessa on pastellit alkanu miellyttää aika lailla...pienissä erissä ainakin xx

    VastaaPoista
  7. Kuka muu katseli ihastuksesta huokaillen ja kuolaten H&M:n kevän kuvastoa? Sinäänsä huvittavaa, kun kevään kuvasto tuli joulunpyhien jälkeen, ennen kuin vuosi oli edes vaihtunut uudeksi:)

    VastaaPoista
  8. ou maimai, ihania vaatteita... jopa niin ihania, että tuskin saan niitä mielestäni ennen kuin tulen taas Helsinkiin shoppailemaan :) Seuraavaa palkkaa siis odotellessa ja siihenkin on "liian pitkä" aika, eli n. 10 päivää!!

    p.s tykkään sun tyylistä!

    VastaaPoista
  9. luulen että toi on joku pre-spring collection koska....ei kai kevätmallisto voi tulla kauppoihin vielä tammikuun alussa :-O

    VastaaPoista
  10. Aikas kiva toi musta läpinäkyvä jutska. Ja nahkaliivi tosi rokki, mut olen samoilla linjoilla ja maksaisin siitä mieluusti, mut vähemmän kuin kuuskybää...

    VastaaPoista
  11. Hui kuinka kamalia nuo pastellit !
    Nahkaliivi oli aika hieno. Jos leikkaus on vartalollesi sopiva, ostaisin...

    VastaaPoista
  12. Rakastan tota farkkupaitaa! :) Muistatko minkä hintainen se oli? :)

    VastaaPoista
  13. Läpikuultava paita on kyllä kieltämättä aika hieno! Mitenkähän sellaista vain käyttäisi... :P Näytä mallia jooks! ;)

    VastaaPoista
  14. minä tykkään pastillisävyistä tosi paljon, ja vaikka niitä kaapista löytyykin, harvoin päälle asti päätyvät. jotenkin ne on niin kivoja, mutta en vaan osaa käyttää kuitenkaan :D

    VastaaPoista
  15. Nahkaliivi on ihana, ostaisin jos olisin nuorempi, ei ihan kävisi meitsin työasuksi kuitenkaan. ;)

    VastaaPoista
  16. Nyt sulta puuttuu enää vartalokorut läpinäkyvän paidan jälkeen. :)

    VastaaPoista
  17. Miksi sun "pitää" opetella käyttämään pastellivärejä jos et kert tykkää niistä?

    Ite taas on aika fiiliksissä, että vihdoin alkaa taas löytää jotain värejä kaupoista, musta ja harmaa alkaa jo tympiä pikkuhiljaa. Makuasioita;-)

    VastaaPoista
  18. Sain jonkun ihme inspiksen tuosta Hennesin Trendistä + pastelleista: ihan oikeasti tätä mustaa ja harmaata on nyt kyllä käytetty ihan tarpeeksi! Ja itse kun ennen olen kammonnut pastelleja, halajan kokeilemaan! Uutta ja mielenkiintoista, sitähän se muoti tuo meille :)
    Muuten tuosta H&M:n kevät/pre-kevät-"taistosta"; kaksi sesonkia kun vuodessa on tuolla putiikilla, nuo olivat jo kevättä hintalapun mukaan :)

    VastaaPoista
  19. essi: Ne on aika fresh kyllä tuon mustan syksyn jälkeen :)

    bisquits: Jeps, hailakka violetti on kyllä just se omituisin väri, mut ehkä just siksi ajattelin aloittaa siitä ;)

    indie: Niitä oli onneks muutama, ehkä mä käyn lunastamassa sen huomenna sittenkin... :)

    aya: Jep, ehkä munkin pitäisi jo vähän tuulettaa värimaailmaani, mut pastellit on aika iso hyppäys!

    chérie: Mä taisin selata sen nopsaan läpi, mutten oikein löytänyt ainakaan ensisilmäyksellä mitään :P Värit olivat kyllä todella piristäviä! :)

    m4su: Kiitti :) Joo, mä taidan palata kaupoille jo huomenna, ehkä eksyn myös pastelliriviin sovittelemaan :D

    kid: Hmm, niin, siitä en osaa sanoa :)

    paulis: Jeps, ja ajatteles läpinäkyvä paita ja nahkaliivi yhdistelmänä = <3!

    café noir: Näillä puheilla taidan olla menossa huomenna kauppaan takaisin :D

    leoona: Eeeh, en muista! Voin käydä katsomassa huomenna kun meen kaupunkiin :) Veikkaan 29e!

    idhren: Mä oon käyttänyt mun omaa korsetin kanssa tähän tyyliin http://muotikaappi.blogspot.com/2008/12/eilist-ja-mietint.html
    Näkyy huonosti tossa, mut lisää on tulossa ;)

    veerra: Keväällä alkaa kyllä aina tehdä mieli jotain raikkaita sävyjä kaappiin :) Mullakin jää kaikki värillinen loppujen lopuks vähälle käytölle :D

    malia: Aika rokkihenkinen työpaikka sais olla et kävis töihin toi :) Käyn kyllä ehkä hakeen sen, työtön kun oon!

    alexandra p: Ei, en ostanut tuota paitaa, mut mullahan on ennestään se AA:n läpinäkyvä paita :) Vartalokoru kun vaan löytyisi jostain sopuhinnalla niin...

    milla: Ei pidäkään, mut muodin orja kun olen... Ehkä se mustaharmaamusta tympäisee vähän muakin jo? :)

    milla: Näin mäkin arvelin, et ovat kevätmallistoa. Ehkä mäkin onnistun pastelleja kokeilemaan ja jos ei nyt pastellivärejä, niin ainakin jotain värejä ;)

    VastaaPoista
  20. kivalta tuo mallistu mun silmiin näyttää ==)

    VastaaPoista
  21. laura: Mutta hirveä kontrasti mun vaatekaapin mustaharmaavalkoiseen sisältöön! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.