sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Jos ostaisin, pt. 100+

Käväisin Gina Tricotin nettisivuilla tänään ja poimin sieltä pari juttua, jotka haluaisin nyt ostaa Ginasta pois. Kävin Ginassa pari päivää sitten (ja eilenkin), näin siellä ihan mahtavat revityt farkut vaaleasta denimistä. Käyn kuvaamassa ne vaikka tässä lähipäivinä. Sellaiset kelpaisivat kyllä mun vaatekaappiin. Mustat versiothan mulla jo on.
Photobucket
Tässä kuitenkin näitä. Ensinnäkin farkkumekko, tottakai. Ginassa on myös pitkä, harmaa jakku tuplanapituksella, ottaisin sen ehdottomasti, jos jakkukiintiöni ei olisi täynnä... Tai ehkä siihen tämä vielä mahtuisi? Noi leggingsit on superhauskan näköiset, en vaan tiedä, miltä ne näyttäisivät mun päällä! Neljäntenä valitsin kollaasiin keväthuumassa tuon paidan, joka pehmentäisi oivasti mun muuten niin rokahtavaa tyyliä. Kevätvaatehankinnat ovat mulla vieläkin vähän jäissä, miten teillä?

kuvat: ginatricot.fi

19 kommenttia:

  1. mulla on kans vielä vähän olematon toi kevätvaatevarasto, oon ollu niin ahkera täs syksyn mittaan ja lätkiny varmaan 70% mun vaatekaapista uffiin/huutonettiin :D eli tilaa uutuuksille kyl olis ;> ! nyt vaan odottelen maaliskuista tukholman reissua, pitää säästää rahat sinne niin saan sieltä sit jotain kivaa :) mutta toi Ginan jakku kelpais mulle kyl mainiosti! <3

    VastaaPoista
  2. Vielä en ole niin kauheasti ehtinyt miettimään mitä kevääksi ostaisin paitsi mustat laadukkaat ballerinat on pakko saada, niin ja sitten mielellään jotain Dagmarilta mut sitten pitäis kyllä alkaa säästää rahaa, hehee:)

    VastaaPoista
  3. Oma kevätvaateshoppailukauteni starttaa yleensä vasta helmikuussa. Tammikuussa poimin aleista läjäpäittäin peruskamaa ja odotan, että kaupat alkavat rahdata keväisempiä kuteita joilla voin niitä peruskuteitani maustaa :)

    VastaaPoista
  4. tuo farkkumekko on myös mun ostoslistalla, se on hur-maa-va!

    VastaaPoista
  5. mäkin tahtoisin ne farkut ikävystyn ko ei oo rahaa nyt ollenkaan :--(

    VastaaPoista
  6. Kivoja valintoja. Voisin ottaa nuo kaikki, paitsi nuo legginssit.

    Mä oon tuhlaillut viime aikoina ihan liikaa, joten täytyy pitää vähän shoppailutaukoa ja säästää rahaa. Kevät vaatteita hankin varmaankin vasta sitten kun ilmat alkavat lämmetä. Jotain perus t-paitoja mun pitää kyllä vielä ostaa ennen sitä...

    VastaaPoista
  7. Toi on jakku ihana!
    On kivaa, kun kerrot noista mallistoista, että mitä tulee muotiin jne.
    Itsekin kyllä käyn style.com:ssa, mutta en kiinnitä niin paljoa huomiota joihinkin asioihin, joten täältä blogistasi on tosi kätevää tulla katsastamaan, mikä tulee muotiin, sinä kun jotenkin kiinnität oikeisiin asioihin huomiota :-D

    VastaaPoista
  8. Toi viimeinen, vaalea paita on ihan ylisöpö! Varmaan käyn nappaamassa sen Ginasta itselleni jossain vaiheessa :D

    VastaaPoista
  9. Toi jakku on kyllä hyvännäkönen! Just tollanen sopivan rento mutta kuitenkin asiallinen + siinä on sit jotain!

    VastaaPoista
  10. tuo farkkumekko, pakko saada tollainen ! itse olen jo kyllä aika pitkälle miettinyt mitä haluan kevääksi, ostoslista on pitkä..

    VastaaPoista
  11. Vaaleat revityt farkut olisivat ihan kivat. :) Balleriinat tarvitsen myös ja tietysti joku kiva mekko, mielellään joku ilmava valkoinen, joka on ohutta kangasta. Sen kanssa voisin pitää bikerjacket- nahkatakkia.

    VastaaPoista
  12. Ooooh näiden postauksien takia en tykkää asua ulkomailla! Farkkumekko on u-pe-a + bleiseri myös.

    VastaaPoista
  13. toi mekko on niin pure love kuvissa. kävin sovittamassa eikä se sopinu ainakaan mun vartalolle yhtään joten se jäi kauppaan. harmi koska olin jo ehtiny kelata ihania kesäensemblejä just ton mekon kans...

    VastaaPoista
  14. Tosi ihania! Harmi, että budjetti aika nolla :D

    VastaaPoista
  15. Kuolasin kans tota jakkua Ginan sivuilla. Samoin niitä kulutettuja farkkuja. Täytyy tänään varmaan käydä paikanpäällä katsomasa, kun tosta alehuumasta alkaa pikkuhiljaa päästä eroon :) Mut kyllä toi kevätshoppailu alkaa heti kun kaupoihin tulee kaikkea ihanaa uutta.

    VastaaPoista
  16. llaura: Huh, munkin pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja lyödä kamaa huutonettiin... Oon niin laiska! Ja Tukholma, mäkin haluan!

    äppelblom: Täytyy kyllä käydä katsomassa Dagmarin vaatteita taas My o My:ssa, vaarana on vaan, et tällaisen työttömän säästöt hupenee heti sinne! :)

    delight: Hyvä, hyvä. Onneks mä en sitten ole ihan jäljessä jo muita..

    piu: Se on kyllä upea, pitäisi käydä vielä sovittamassa :)

    gaalimato: :P Ähh, voi harmi. Mä käyn testaamassa niitä, voihan se olla, et ne onkin ihan kauheat päällä (sit ei harmita) :D

    suvi m: Mullakin on perusvaatevarasto vähän köykäinen, ehkä pitäisi keskittyä tosiaan siihen ensin- ja sitten kun ilmat lämpenevät, niin kevätvaatteita kehiin :)

    jenkki: Haha, kiitos! Mä vaan innostun joistain asioista paljon; joskus ne menevät nappiin ja toisinaan eivät :)

    adriana: Se on kyllä niin keväinen :)) Mustat pillit, nahkatakki ja toi paita <3

    pupis: Se olis varmaan ultimate kevättakki!

    anna: Mä en ole yhtään miettinyt, mut ehkä se tästä selkiää... Ostelen aina vähän fiiliksen mukaan pitkin kevättä :)

    trésors: Ah, sellainen valkoinen (mulle kävis myös harmaa ja vaaleanpunainen) ilmava mekko + bikertakki, täydellisyys! Pitäisköhän mun hankkia se biker vihdoin :D

    milla: Eih, toimittaisko Ginan nettikauppa? :)

    kid: Äh, mä en kyllä oo es vielä sovittanut sitä. Ehkä pitäis mennä toteamaan, ettei se sovi mullekaan ? :P

    katja: Varmasti tulee uusia versioita myös H&M:lle ja muihin halpisketjuihin :)

    ocean: Eiks oo! Vitsit kun tajuis, miten ne parhaiten yhdistää...

    mipa: Mulla ihan sormet syyhyää, et pääsen niiden farkkujen kimppuun. Toivottavasti kokoja on jäljellä!

    VastaaPoista
  17. kävin tänään katsomassa tuota farkkumekkoa ja se oli kyllä aikas kiva myös ihan livenä:)

    VastaaPoista
  18. runway: Se oli tosiaan kiva, pitäis käydä sovittamassa!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.