lauantai 31. tammikuuta 2009

Jälleen

...kävin stalkkailemassa kaupoissa. Oon jo pidemmän aikaa ollut sillä päällä, että haluaisin heittää mustimmat vaatteeni kaapista vintille ja tuoda kukkamekot sun muut sieltä alas, mutta se ei taida ihan vielä onnistua. Tässä muutama söpö, keväinen tavara Turun kaupoista. En tarkoituksella keräillyt mitään rusehtavaa sävymaailmaa tähän!

Noi kengät on ihan love, ensinnäkin ne on mokkaa, joka on mun suurin ihastus nyt. Toisekseen ne on cut out shoet, vähän saman tyyppiset kuin täällä Din Skon versiot mustana. Cut out shoe on toinen mun måste nyt... Toi mokkanahkatakki on H&M:ltä. Aiemminkin oon hehkutellut mokkanahkatakkeja täällä, mut kaipaisin ehkä bikermallia takista. En jotenkin osaa laittaa tuollaista pilottimallia päälleni :) Kolmanneksi tuossa on Zarassa kuvatut rypytetyt haaremihousut. Haaremihousut on vaan niin ihanat. Ehkä pitäis itsekin miettiä vielä toisenvärisiä versioita kuin mustia... Lisäksi pitäisi löytää sellaiset cut out shoet (mikä olisi hyvä suomennos tälle?), jotka passaavat nätisti haaremihousujen kanssa!

Turun reissu meni muuten mukavasti, mutta koska olin sinne lähtenyt juuri koulutyötäni viemään, olisin tietty mieluiten jättänyt kuulematta proffan suusta, että "olisithan sinä voinut tämän sähköpostillakin..." Tietty olisi ollut hyvä sanoa se ennen kuin otan junalipun Turkuun, mut näinpäs ainakin Turkukavereitani. Tuli hirveä ikävä sitä kaupunkia :)

EDIT: H&M -takin hinta taitaa kieppua siinä 60-70e korvilla, en nyt vaan kuolemaksenikaan pysty muistamaan niitä hintalapun numeroita! :)

EDIT2: Unohdin jo aikaisemmin laittaa euroviisuehdokkaani badgen tuohon sivupalkkiin. Itse en viisuista niin yleensä perusta, mutta nyt, kun siellä on oikeasti mielenkiintoinen esiintyjä -eikä aina niitä myötähäpeän tunteita herätteleviä karitapioita ja movetroneja - niin taidanpa kerrankin äänestää! Signmark on viittomakielinen rap-artisti, lisää tietoa täältä. Jos äänestätte, niin äänestäkää tällä kertaa jotain erilaista, Signmarkia! 

8 kommenttia:

  1. Noi zaran kengät on mun mielestä vielä ihanemmat mustana ja itse pengoin eilen zaran alerekkiä ja sieltä löyty yhet tosi ihanat sellaset lököt vähän haaremihousu tapaset housut mut ne ei kuitenkaan ollu ihan haaremihousut, vähän välimaastoa niinkun, mutta harmikseni S-koko oli pepusta ja reisistä aivan liian isot, nyyh ja hintakin oli vielä joku 15€!:)

    Ja mokkatakin täytyy kyllä olla biker henkinen muuten unohdan koko jutun...;)

    VastaaPoista
  2. tosi kivat nuo kengät, mutta edell. mukaan myös mie fanitan niita mustana. haaremihousut pitäis kyllä löytää, harmi ku täällä ei oo zaraa...:(

    VastaaPoista
  3. Ihana toi h&m takki<3! Mitä maksoi!? Mulla on ton tyyppinen takki mutta mustana, mutta se on kangasta ja se on myös h&m.

    VastaaPoista
  4. äppelblom: Joo vai! Onneks mä oon sua isompi, niin meen sovittamaan niitä, hehee ;) Mä tykkään noista kengistä just beigenä, koska mustia kenkiä mulla kyllä on... Mokkatakki täytyy tosiaan olla biker. Luotan Zaraan siinä suhteessa :)

    cliceme: Oikeesti? Miks kukaan ei tykkää mun kanssa noista beigeistä... :)) Haaremihousuja on varmaan kohta myös H&M:ssä!

    anonyymi: Hmm, absoluuttisen tarkkaa hintaa en muista... Ehkä jotain 60-70e? Mokka on kyllä ihanaa :)

    VastaaPoista
  5. noi zaran kengat on ihanat! tosi upeita loytoja!

    VastaaPoista
  6. nita-karoliina: Eiks oo! Hinta sai vaan jättään ne hyllyyn :)

    VastaaPoista
  7. Ägägägä haluun noi housut! <3

    VastaaPoista
  8. meri: Hop hop Zaraan sit vain! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.