lauantai 24. tammikuuta 2009

Hejsan svejsan

Huhh, näyttää siltä, että tykkäätte enemmän kuitenkin mun mustavalkoisesta linjasta kuin noista (jokseenkin surkeista) yritelmistä ympätä vähän väriä mun outfitteihin. Onneks oon vähän ostanut värikkäitä vaatteita kaappiin, niin harjoittelen sitten niillä ja näytän teille tuloksia myöhemmin, sitten kun osaan homman :)

Eksyin eilen Hiutaleen kautta Redrumiin. Elektrodiggarina nimenomaan eksyin Redrumiin tällä kertaa, sillä siellä oli menossa jonkin sortin räppibileet ja esiintymässä oli Lost Koos... Hauskaa oli kuitenkin! Tänä aamuna sitten matkustin metrolla suoraan keskustaan, koska näin jopa unta näistä mun eilen hehkuttelemista leggingseistä. Nyt alkaa vissiin meneen vähän vakavaksi tää vaatefriikkeily, kun vaateunia tulee niin usein... Joka tapauksessa, unessa olin näiden omistaja. Karu todellisuus paljastui heräämisen mukana.

Nää on siis Vilasta tosiaan ja hinta on sama kuin nelly.com:ssa. Näyttävät melkein (mut eivät ihan) nahkahousuilta, love it! Pääsevät varmaan aika pian jalkaan ja päivän asu -kuvaan ;) 
Nyt meen mussuttaan pizzaa, joten palaillaan myöhemmin!

Looks like everyone loves my black and white outfits more than any of my colourful ones. Maybe I'll rehearse using colours a bit more and after that I'll show them to you... Bought these fake leather leggings from Vila today, I love them so much! They costed 34,95e which is exactly same price as on Nelly.com website.

8 kommenttia:

  1. Voi hitsi oon kade noista! Onks ne kuinka paksua materiaalia? Kiinnostuin nimittäin vähhäsen :>

    VastaaPoista
  2. oon yrittänyt etsiä nahkan näköisiä pöksyjä joka paikasta ja kaappiin on päätynyt 3 paria epämääräisen kiiltävää vähän sinne päin -matskua. noi näyttää ainakin kuvassa hyvältä :D

    VastaaPoista
  3. Olitko eilen tavastialla top billineissä? ihan kun olisin nähnyt sut

    VastaaPoista
  4. Nuo housut näyttää noin kuvassa aivan unelmilta, mutta kun kävin tänään Vilassa sovittelemassa nuita, niin alkoi ihan naurattaa! Näytin niin naurettavalta nuo päällä! :'D Pitää siis tyytyä wetlookeihin - ne jopa näytti ihan hyviltä päällä. ;)

    VastaaPoista
  5. Itse en tuollaisia päälleni uskaltaisi laittaa, mutta sinun vartalollesi sopii aivan varmasti! =)

    VastaaPoista
  6. henna: Haha, ne on ihan sellaista, et ajattelin pukea ne housuina. Eivät siis missään tapauksessa näy läpi :)

    nita-karoliina: Kiitos! :)

    sugarfrosted: Noikin on kyllä tietty muovisen näköiset, mut ei taida täysin nahan näköistä saada kuin ostamalla aidot nahkahousut :P

    indie: Noi on mahtavat!

    intiaanidisko: Hehee, meidän piti tulla sinne, mut joku solmu ajattelussa vei meidät Redariin räp-iltaan.. whaaat. En siis ollut! :)

    mei_tene: Mä taas oon etsinyt tuollaisia housumaisia leggareita, ja ne näyttää ihan hyviltä jopa (tai sit vaan mun mielestä ;))

    ragdoll: Haha, no huh, jos ne mullekin sopii, niin sit sopivat kaikille! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.