sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Haaste yms.

Sain Anna S:ltä haasteen, nämä ovat oivallisia sunnuntaipuuhaksi :) säännöt menevät näin:

1. go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. pick the 4th picture in that folder.
3. explain the picture.
4. tag 4 people to do the same!

Tää ei ole neljäs kuva, koska neljännessä oli ainoastaan mun kaverin naama, joten otin seuraavan. Valinta osui kauhukseni bile-kansioon koneella, mutta onneks just tämä ilta kesällä baarissa oli mun hyvien kuvien ilta. Näytän lähes kaikissa ihan ok:lta; kaverit tietää, et tää on suorastaan harvinaisuus kun katsellaan musta otettuja baarikuvia :D

Here you go, kyseessä on kesäilta Helsingin Onnelassa (!) kaverin kanssa viime kesänä. En tiedä, antaisiko kaverini julkaista kasvojaan täällä, joten laitoin vähän sumennusta niihin varmuuden vuoksi :) Argh miten kaipaan edes tuollaista pientä päivitystä iholleni. Tule kesä tule... En nyt haasta ketään, mut ottakaa tästä haaste itsellenne, jos haluatte!

Tässä muuten eilinen päivän asu (ennen nahkaleggareiden hankintaa), jossa mulla on vihdoin jalassa noi Ginasta ostetut farkut. Ne oikeastaan näyttää tosi hyviltä tuolla tavalla lököttävinä, vai mitä?

Mukana myös bändipaita ja Converset (totta kai) sekä mun Zarasta hankittu takki. Tuossa siis olen juuri ollut sovittamassa niitä housuleggareita Vilan sovituskopissa :)

25 kommenttia:

  1. Mahtava asu! :) Housut loistavat.

    VastaaPoista
  2. Ihanat nuo Ginan farkut! Näyttävät juuri oikeilta noin löysinä. :) Jos olisivat tosi tiukat, olisivat jo vähän tyrkymmät (tai miten sen nätisti sanoisi)...

    Kävisin itsekin poistamassa kyseiset farkut, mutta meillä ei täällä ole Ginaa enkä uskalla netistä tilata farkkuja. :( Näyttäisivat upeilta kesällä tennareiden kanssa sellaisessa vähän rennommassa tyylissä.

    VastaaPoista
  3. Noi Ginan farkut on just täydelliset tollasina vähän lököttävinä. Oon miettinyt, että pitäis varmaan ratkoa mun yksiä vähän liian isoja, lököttäviä, farkkuja kevääksi. Vielä kun käärisi lahkeita vähän nilkoista, niin niistä tulisi varmaan ihan parhaimmat kevätfarkut.

    VastaaPoista
  4. ihan täydelliset noi farkut. damn, voiko farkkuja purkaa tolla tyylillä ihan kotikonsteillakin? D:

    VastaaPoista
  5. ähh pakko mennä kokeileen noita farkkuja huomenna :))

    VastaaPoista
  6. Kivat farkut!

    Voisitko tehdä joskus postauksen sun lempi nettibutiikeista tai esim. eBays storeista? (...jos sulla siis sellasia on) :D

    _Danika



    ps. Mistä oot sun Miumiut ja MJ:sin hankkinu...eBaystäkö?

    pps. Farkkujen purkuun käytä ratkojaa, saksia, hiekkapaperia tai viilaa ja eikun purkamaan! ü

    VastaaPoista
  7. mulla on nuo samat farkut ja kans vaha lokottavat, tilasin koon 25,ois pitany 24:(
    mutta jatin ne,koska huomasin et ne onki kivat loysahkona:)
    tuo tahti asu on mute kiva!

    VastaaPoista
  8. mun mielestä näytät kivemmalta ilman tollasta rusketusta :)

    VastaaPoista
  9. Upeet farkut! Oot muutenkin aina niin tyylikäs ja nätti ja apua, rakastan tätä blogia! :-)

    Ja muuten, oletko ikinä käynyt Pariisissa? Olen lähdössä sinne pian ja kaipaisin vinkkejä :-)

    VastaaPoista
  10. voi kuinka ihanat farkut! harmittaa, kun kotikaupungissani ei ole ginaa... = (

    VastaaPoista
  11. tosi kivat nuo farkut! Minkä kokoiset ne on? :)

    VastaaPoista
  12. On kyllä maukkaan näköset farkut. Pakko mennä itelläki kokeilee noita varmaa jo huomenissa ja vinguttaa sitä petollista luottoa. :D

    VastaaPoista
  13. voi että noi farkut on ihanat! harmi kun täällä ei ole ginaa, mun on oikeesti pakko saada tollaseet!=)

    VastaaPoista
  14. Tykkään tosi paljon tyylistäsi, ja nuo repaleiset farkut ovat loistolisä vaatevarastoosi :)

    VastaaPoista
  15. noi housut tosiaan näyttää tosi hyviltä! itse olen tiukempien farkkujen kuluttaja, mutta nuo kyllä kolahti silti. (-:

    VastaaPoista
  16. tuo sun takkiss on ihana farkut kans kivat

    VastaaPoista
  17. Aurora, jälleen onnistunut asukuva, kivat farkut on!!

    Eve, raastinrauta on parhain, jos haluaa rennosti kuluneita farkkuja. Hankaa langansuunnassa niin kauan, että saavutat toivomasi tuloksen... :)

    VastaaPoista
  18. Aaa aivan ihanat noi Ginan farkut! Pakko saada. ._. Miks alan aina himoon jotain tiettyy vaatekappaletta kun tuun tänne sun blogiin. :D Yleensä just jtn housuja...

    VastaaPoista
  19. oikein miellyttävä ja piristävä tuo sun asu :)

    VastaaPoista
  20. oi ihana asu! Haluan samanlaiset!:D Takki on myös ihana:)

    VastaaPoista
  21. Noi farkut näyttää täydellisiltä just noin! :)

    VastaaPoista
  22. ita: Kiitos! :)

    N: Kiitos! Ne näyttävät kyllä ehkä hauskemmilta just noin, vaikka en olisi tiukemmillekaan sanonut ei :)

    pinja: Ratko pois! Ja viimeistele raastinraudalla :)

    eve: Voi joo, raastinraudan kanssa! :)

    hanna: Hehee, sain tartutettua Ginafarkkukuumeen? :D

    danika: Voin tehdä nettikauppajutun, mut eBaysta en paljon tiedä eikä mulla ole siellä favvostoreja. Noi Miuskat olen ostanut mytheresa.com:sta, joka on sellainen saksalainen luksusnettikauppa :)

    nita-karoliina: Joo, noikin on ainakin koon liian isot, mut just hyvät tuollaisina :) Se tähtimekko oli mun kevätrakkaus!

    anonyymi: Haha, just kun haikailin sen perään... :) Näytän kyllä vähän hullulta tuossa ekassa kuvassa muutenkin :D

    anonyymi: Hih, kiitos!! :)) En valitettavasti ole käynyt Pariisissa, mutta tässä on muutama second hand butiikin osoite! http://gridskipper.com/64600/
    secondhand-paris-boutiques
    Oon kateellinen sulle, haluisin kans Pariisiin!

    anonyymi:Toivottavasti noi tulee nettikauppaan! :)

    anonyymi: Taas näitä koko-juttuja.. Ei sillä koolla taida mitään väliä olla :)

    rezzi: Hahaa, farkkukuume leviää! :D

    essi: Voi, luulis että niitä voi ilmestyä nettikauppaan vielä? :)

    johanna: Niin ovat! Mulla on ne mustat, mut nää on paljon keväisemmät... :)

    jetta: Hehe, mäkin eka halusin tiukemmat tuollaiset, mut noi on kyllä just jees oikeastaan :) Miinus on, et tippuvat vyötäröltä...

    cliceme: Kiitos! :)

    paulis: Kiitos, sovituskoppikuvat are hothot :)

    anette: Haha, nyt on kyllä tullut uusia housuja mun kaappiin... Ehkä meidän housumaku on niin samanlainen? ;)

    jennivee: Heh, se on vähän huolettomampi kuin mun asut yleensä :)

    anonyymi: Kiitos! Ginasta saa farkut :)

    nami: Kiitos! Ne on tosiaan hauskat, kunhan eivät sit venyisi enää tuosta...

    VastaaPoista
  23. Ooo kivat farkut! (:

    VastaaPoista
  24. ARGH!! Mun on niiiin rynnättävä kauppaan aina ku katon näitä sun vaatteita ja tätä blogia!! ON SULLA KYLLÄ MAHTAVAT VAATTEET!! :O KEEP GOING
    Ps. Oot mun tyyli-ikoni! :D Voi ei! Jos näät Helsingissä tytön jolla on samanlaiset/tapaset vaatteet, niin se todennäkösesti olen minä:D BUSTED :D

    VastaaPoista
  25. anonyymi: Kiitos!!

    anonyymi: Ahahaha, eikä :D Kiitos!! Hauskoin/ihanin kommentti aikoihin! :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.