torstai 15. tammikuuta 2009

Haaremihousujen testailua

Olen tänään miettinyt haaremihousujen yhdistelyä muihin vaatteisiin (kyllä, olen miettinyt jotain muutakin). En oikein ole tullut minkäänlaiseen tulokseen; haaremihousuja voi siis kai pitää miten tahansa, tavallisina mustina housuina. As long as ei yhdistä niitä mustiin ballerinoihin ja valkoisiin sukkiin, josta tulee hieman hassut vibat.
Photobucket
Tässä ensin vähän asiallisempi asu (jotain inspiraatiota Balenciagan pre-fall 09:stä) ja sitten haaremihousut enemmän á la Aurora ;) Oon varma siitä, että farkkuliivi on måste ensi keväänä ja kesänä. Harmi vaan, että omani on hieman liian iso. Tiedän, se näyttää noissa kuvissa sopivalta, mutta todellisuudessa se on aika teltta!

Oikeastihan olin mustissa farkuissa ja rilleissä kirjoittamassa koulujuttuani, mutta testailin tuollaisia asuja nyt myöhemmin.

19 kommenttia:

  1. Hei, kivat pökät! Yhdistelet musta hienosti, ei tuu mieleen Aladdin eikä muuta sellasta ;-D
    Sun blogi on tositosi kiva, luen tätä mielelläni :D

    VastaaPoista
  2. Eipä siitä pääse mihinkään: Aurora vs. Balenciaga 6-0. Näyttää tosi hyvältä! (: Hitsi, ku en oo vielä etsinnöistäni huolimatta löytäny omaa täydellistä farkkuliiviäni. Noh, ritsa kainaloon ja metsästys jatkukoon!

    VastaaPoista
  3. eeeeikä, noi on iha unelmat :)

    VastaaPoista
  4. Hyviä yhdistelmiä! Samankaltaiset pöksyt haussa täälläkin, olen nähnyt vain niitä vajaamittaisia, tällä hetkellä tyydyn roikottamaan isoja porkkananmallisia kirppishousuja :)

    VastaaPoista
  5. Mistä toi ihana panta on? :)

    VastaaPoista
  6. Eka kuva on LOISTAVA!!! Sopii tosi hyvin kyllä liivien kaa, kiitos vinkistä ;)

    VastaaPoista
  7. Ou nou, ei denimiä enää ikinä!! :D mutta olet aevan oikeassa - farkkutakki, farkkuliivi ja eripituiset farkkuhameet ovat täällä taas! Juuri silloin kun omistaan on päässyt eroon nohyihelvetti-asenteella. Aina sama juttu! :D

    VastaaPoista
  8. Mun poikaystävä ilmoitti että ei liiku mun kanssa julkisesti jos laitan haaremihousut jalkaani

    VastaaPoista
  9. mielestäni haaremihousut näyttävät parhaalta mahdollisimman yksinkertaisen ja tiukan yläosan kanssa. Esim ihan basic trikoopaita. Tai ehkä asustaisin sitä mustalla kashmirhuivilla korkeintaan. Ideana kuitenkin se, että yläosa olisi tyköistuva, kun pökät on noin isot :-)

    VastaaPoista
  10. jenkki: Kiitos tuhannesti! :))

    rubio: Haha, tai ehkä mun yritelmä Balenciagasta oli vähän omituinen :D Munkin täytyy saada uusi liivi!

    eMi: Kiitos kiitos!

    sugar kane: Zarassa kuulopuheen mukaan olisi täysimittaiset, pukumaisemmat? vinkvink :)

    anonyymi: Ginasta :)

    anonyymi: Haha, kiitos!!

    lindamaria: Sitä se tekee.. mulla on vähän pyristelemistä pastellivärien kanssa :P

    anonyymi: Mun ei onneks oo vielä kommentoinut...

    P: Jokainen taplaa tyylillään, toikin kuulostaa ihan ok yhdistelmältä :)

    VastaaPoista
  11. Kuin junttilasta karannut!

    VastaaPoista
  12. onko tuo turkkiliivi mangolta?
    jes kerrankin jotain muita housuja kuin farkkuja!Eikö ihmiset ikinä kyllästy ainaisiin farkkuin?minä ainakin!

    VastaaPoista
  13. jonsku: Haha, se ei itse asiassa ole turkisliivi, vaan sellainen kaulaliina-tyylinen :) Se tosiaan näyttää turkisliiviltä, sellainen sopisi tuohon kyllä. Olen nähnyt tuollaisia myös Ginassa. Pelkäänpä, että farkkuja nähdään taas ihan kohta täällä munkin blogissa...

    VastaaPoista
  14. Mistä noi haaremihousut on? :) ihana blogi sulla :>

    VastaaPoista
  15. anonyymi: Kiitos, ihana kuulla! :) Ostin noi Lontoon Primarkista viime viikolla..

    VastaaPoista
  16. Got ya! Nämä ovat kyllä täydelliset alibabapökät.!. Luin just jostain undergroundblogista, että ei haaremihousuja voi yhdistää kenkiin joissa on korkoa. Hei, mitä paskaa :S mihin sitten jollei korkkareihin. PAH :D Ja mulla on sulle yllätyyyys: ###**###atsiuuuuuuuuuuuuuuh####*****, oi oi. Tartutin suhun vahingossa housukuumeen ;D<3

    VastaaPoista
  17. Haaremihousut, kumirenksu pään ympärillä, dorkarillit, käsikynkässä veska..kaikkiin check. Onpas taas yksi "luova" ja "omaperäinen" muotiblogi. Hohhoijjakkaa.
    Kaiken kruunaa toi ihan asento, en-mä-täs-poseeraa-mut-oon-ihan-kasassa.

    VastaaPoista
  18. rakas anonyymi, pitäiskö sun kerrata muotiblogin määritelmä? Tai vaikka koko muodin määritelmä...

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.