maanantai 5. tammikuuta 2009

Aleshoppailut

En siis tosiaan ostanut paljon mitään, ihan sattumalta muutaman takin. Ensinnäkin vihdoin sain hyppysiini sen harmaan H&M:n naisille tarkoitetun miestentakin. En tiedä, onko sillä enää mitään trendiarvoa, mutta kerrankin en välitä. Mun mielestä se on vain todella upea. Kuvassa olen jättänyt näköjään toisen hihan käärimättä :) Kolminappisuus on ihana ysäriyksityiskohta, joka varmaan jakaa mielipiteitä... Alennettuna hinta oli vajaa 18 euroa.
Photobucket
Keskellä on mun ykköslöytö Zarasta. Viimeinen kappale armeija-/orkesteritakkia. Kokoa L. Tää on nimittäin se tyhmä ostos. Mä en ole edelleenkään kokoa L, joten en tajua, miksi aina sorrun ostamaan jotain väärän kokoista mut niiiin ihanaa itselleni?? Aion käyttää sitä napit auki ja uskotella itselleni, että kaikki luulevat sen olevan tarkoituksella oversize...

Viimeinen ostos oli halpa toppi (näköjään myös ryppyinen), jonka ajattelin rei'ittää huomenna Fashion Toastin malliin. Siitä enemmän sitten :) Väreihin en siis sortunut taaskaan, se voitaneen laskea kohta jo ongelmaksi!

I was sale shopping today and found something. Usually I return from the sales with empty hands but now that I didn't have any plans concerning things I would want to find it was actually easy. The first jacket is from H&M and costed about 18 euros, second one comes from Zara and is too big but I had to take it because it was the last piece. I guess I'll try to convince myself of that it's just oversize, not too big in fact. The grey top is going to be cut later today or tomorrow.

7 kommenttia:

  1. voi sulla on ollut sikana parempi tuuri aleshoppailujen kanssa tänään kun mulla :)

    VastaaPoista
  2. Armeija-/orkesteritakki on kyllä aivan ihana ja mun mielestä se näyttää sopivan ihan hyvin oversize jakkuna ja sitten keväällää niin sä voit käyttää sitä ihan pelkästään takkina, vähän Elin Kling tyyliin!!:)

    VastaaPoista
  3. Hee! Itse ostin tänään zarasta hieman samantyyppisen takin mutta mustana ja siinä on "poletit" olkapäissä, joten se on hieman ehkä vielä enemmän armeija/kasakkahenkisempi. Hauskaaa tässä on se, että menin ehkä ostamaan liian pienen koon kun sekin oli viimeinen... :D

    VastaaPoista
  4. Excellent creations!!!
    Congratulations!!!
    Good evening!!!!

    VastaaPoista
  5. Mulle käy aina samalla tavalla :D Ostan aina muutamaa kokoa liian ison vaatteen, koska pienempää ei ole ja joka kerran jälkeen vannon etten tee niin enää ikinä. Yeah right! :D

    VastaaPoista
  6. Keskimmäinen takki on siisti! Mun mielestä bleiserit näyttävät parhaimmilta jos ne on vähän oversized.. ;)

    VastaaPoista
  7. piu: Voi ei, luin sun blogista et kävi todella surkea tuuri :(

    äppelblom: Kiitos! Vähän Klingin tyyliin just ajattelin sitä käyttääkkin ;)

    missu: Joovai? Mä en tainnut nähdäkään sellaista, mut kiitos vinkistä! Nimittäin jos kavennan tuota, niin nopsaanhan siitä jämäkankaasta tosiaan ompelee olkapääkoristukset tuohon vielä :) Toivottavasti takkisi sopii sulle!

    leoona: Joo, en tajua miks just noi takit vielä on oikein mun ongelma. Ne kun eivät oikein näytä hyvältä sillein epätarkoituksella oversizeina :))

    catti: Kiitos! Oon samaa mieltä, tosin toi ei kyllä istu sitten yhtään :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.