lauantai 10. tammikuuta 2009

3.1. Phillip Lim s/s 09

Photobucket
Katsellessani läpi 3.1. Phillip Limin mallistoa ihastuin kaikista eniten kuitenkin näytöksen avanneeseen lookiin, jossa näkyy mun ihastus orkesteriliiveihin. Lisäksi ukkohousut, jotka kapenevat lahkeisiin päin, näyttävät harvinaisen hyvältä. Mulla on vanhat mustat johdpurit korkealla vyötäröllä, joita voisi ehkä joten kuten käyttää rytyssä näin. Täytyy kokeilla. Lisäksi mietin sitä, pitäisikö tuollainen liivi tekaista itse? Hankkisi jostain perusliivin, neulan ja kultalankaa :)

Omituisia nuo kenkien punaiset pohjat, eihän Lim käytä näytöksissään Louboutinia kuitenkaan? Punainen pohja ei taida olla mikään suojattu idea, mutta hitusen pistävät silmään kuitenkin.
Photobucket
Hiustyyli tälle keväälle? Viime vuonna nähtiin paljon suttuista pikkumyy-nutturaa pään päällä, voisiko se tänä keväänä siistiytyä ja siirtyä pään sivulle? Mulla taitaa olla liian lyhyet hiukset tuon toteuttamiseen, mutta aina voin ostaa paksuja rannekoruja ranteeseen, jottei harmita ihan niin paljoa. Ranneröykkiöitä täälläkin siis.

kuvat: style.com

4 kommenttia:

  1. Ihan kivoja noi nutturat, en kyllä omassa päässä osais tollasta pitää :D

    VastaaPoista
  2. louboutin tekee aina suunnittelijoille kenkiä runwaylle jotka aika monessa tapauksessa sitten tulee myyntiin, mielestäni aina. Eli nuo kengät ovat Louboutinin ja tietääkseni punainen pohja on jollain tavalla patentoitu, tästä en kuitenkaan ole täysin varma...:)

    VastaaPoista
  3. Kun osaisi tuollaisen pikkumyyn vetäistä niin olisin varmana se päässä aina.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  4. katja: Ne näyttää malleilla kivoilta, mut en kans tiedä, miltä mä näyttäisin :D

    lara: Aaa, suuri kiitos tiedosta! Mä mietin just, et punaisen pohjan suojaaminen tekijänoikeudella kuulostaisi ainakin ensi silmäykseltä mahdottomalta (Suomessa), mut voihan se olla. Pitääpäs ottaa selvää l. mennä Wikipediaan ;)

    juliet: Se olis kyllä upea - ainakin mun kuvitelmissa - voi olla, et todellisuudessa tuollainen mun päässä olisi lähinnä käsittämättömän naurettava :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.