keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Trendirillit

Tunnustan: mulla on oikeasti silmälasit. Käytän todella paljon piilolinssejä, mutta mut voi usein bongata myös silmälasit päässä koululta. Ne eivät todellakaan ole mitkään trendikkäät lasit, vaan vuosia vanhat Pradarillit, jotka saavat mut näyttämään vielä vanhemmalta kuin oikeasti olen ja ehkä jonkun verran asiantuntevammaltakin. Ainakin, jos yhdistän ne kauluspaitaan ja siisteihin farkkuihin. Alle 20-vuotiaana vanhemmalta näyttäminen oli oikeastaan vain plussaa (ainakin joidenkin portsarien edessä), mutta nykyään siinä on mun mielestä yhä enemmän kielteisiä vaikutuksia ;)

Hulluinta oikeastaan on se, että hankin joskus kesällä Asokselta "ikkunalasirillit", eli feikkisilmälasit, joissa on linssien paikalla vain muovinpalat ilman vahvuuksia. Itse asiassa ne on just noi alimmat, wayfarertyyppiset. Käytän niitä siis piilolinssien kanssa, koska ne näyttää niin tyylikkäiltä. Vähän hullunkurista, kun ajattelee, että mulla on oikeastikin silmälasit.
Photobucket
Mutta tuossa niiden mun rillien lisäksi 2 paria lisää feikkilaseja, jotka ovat vaarassa päätyä ostoskoriini. Vaikka mä säästän, right. Noi on vaan niiiiin halpoja, että on tavallaan jo säästöä ostaa ne? :D

Etenkin noi Clubmaster-kopiot, ah kuinka olen Clubmasteria hehkuttanut jo jostain kevään päivistä asti - enkä koskaan hankkinut sitä aurinkolasiversiota. Jospa sit nää double fake (feikkilasit feikkilinsseillä) -rillit?

kuvat: asos.com

12 kommenttia:

  1. Mullakin on rillit oikeesti ja juuri sen takia en oo hirveesti haikaillu feikkirillien perään. Jotenkin hölmö fiilis olis pistää piilarit päähän ja sitten vielä rillit. Käytän piilareita just siks ettei tarttis aina käyttää rillejä.

    VastaaPoista
  2. Laitatuta oikeet linssit noihin sankoihin? :D Problem solved. Tosin ei kyllä sovi ihan säästökukkarolle. maksaa ihan hulluna kun ei saa rillikaupoista mitään tarjousta, kun tuo omat sangat... huh.

    Ja joo niitä nahkaisia olin katsellut, mokkaisia harmaita en nähnyt, mustat kyllä... Noh molemmat tahtoisin, mut kauppaan jäivät... köyhä on opiskelijan arki Nyt alkaa osatyöt!

    VastaaPoista
  3. mäkin tykkään käyttää tuollaisia feikkilaseja, siis sellaisia joissa ei oikeasti ole mitään vahvuuksia. Itseasiassa sain isoäitini vanhat 70-luvulta olevat lasit joista oli toinen linssi irronnut, hakkasin sitten vasaralla sen toisenkin irti ja käytän niitä nyt sillä tavalla. :D

    VastaaPoista
  4. hansu: Niin on! Mut en halua ostaa trendikkäitä oikeita silmälaseja, koska niitähän pitäisi ostaa sitten koko ajan muodin mukana ;)

    trikoo: En tiedä, kestäiskö noi oikeita linssejä, täytyy varmaan käydä kysäisemässä! Tuleehan se halvemmaksi kuin merkkisangat+ linssit :)

    kaneli: Niin mäkin, tuntuu välillä vaan hassulta, kun joutuu käyttämään niitä piilareiden kanssa :) Oon itse etsinyt mummojen vanhoja laseja kirppikseltä!

    VastaaPoista
  5. mäki haluisin tollaset rillit!

    VastaaPoista
  6. nuo clubmasterit on kyllä aika namit :)

    VastaaPoista
  7. pipari: Asos-tilausta kehiin! :)

    piu: Ne olis ihan supermakeat... :))

    VastaaPoista
  8. sun blogi on ihan super!! löysin tän vasta muutama päivä sit mut nyt jo ihan suosikki. itse ostin clubmaster aurinkolasit pariisista (niitä sai kyl sielläkin metsästää, toisaalta en ole edes täältä suomesta etsinyt)... ne on kyl ihanat! Ja mun miehellä on silmälasiversio kyseisistä kehyksistä.

    t.Saara

    VastaaPoista
  9. Minulla on parit feikkirillit, myönnetään.. ;) Niillä saa uskottavuutta ja ikää lisää.

    VastaaPoista
  10. onko asoksella vielä noita? punavuoressa on ainakin paikka jossa voi teettää käsityönä kohtuuhintaan vahvuudet feikkilaseihinsa ;)

    VastaaPoista
  11. anonyymi/Saara: Kiitos miljoonasti kommentista, oli tosi piristävä!! :) Oon kade sulle, mä etsin niitä Suomesta ja löysin ne vaan yhden turkulaisen liikkeen nettisivuilta. En tullut kuitenkaan koskaan käyneeksi siinä liikkeessä..

    RagDoll: Haha, mulla on yks ystävä, joka käyttää silmälaseja ainoastaan silloin, kun tarvitsee uskottavuutta :D

    sugarfrosted: On toki, justhan noi kaivoin niiden sivuilta. Taisin tosin löytää noi kaikki miesten puolelta :) Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  12. moi vaan! pakko mainostaa, kun löysin omat nörttirillini niin törkeän halvalla, ja vielä siis vahvuuksilla. Tilasin wayfarer-tyyppiset lasit optical4less.comista ja maksoi about parikymppiä (riippuu tietty kurssista). Se oli mun mielestä niin halpa hinta, ettei haittaa vaikka menisi pois muodistakin :) En kyllä tiedä, onko siellä enää näitä samoja rillejä mitkä mulla on..

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.