torstai 18. joulukuuta 2008

Sorry

Kiirettä pitää, vaikken edes kerjää sitä tällä kertaa. Herään aikaisin ja meen töihin ja loppupäivän lykkään täyteen koulua ja kaikenlaista muuta, joka ei millään tavalla liity vaatteisiin ja muotiin. Nään yhtä kaveriani pitkästä aikaa tänään, vaikka mun toisaalta pitäisi olla yhdessä konsertissa ja ajattelin jossain vaiheessa puuhata vähän jotain koulun eteen, joten palaan varmaan vasta illemmalla - ja vastaan vihdoin kommentteihin :)


Tässä kuitenkin päivän asu

Photobucket
Bongasin ton samettipaidan Fidasta silloin samaan aikaan kun ostin sieltä sen samettibleiserin. Toi on niin hauska turkin ja korkojen kanssa. Mun pitäis ostaa myös mustat farkut, oon käyttänyt vanhat mustat pillini käytännössä harmaiksi.

Noi Zaran piikkikorkkarit on tosiaan aikamoiset itsarikengät, sillä käpyttelin niillä eilen lumisella (ja ennen kaikkea jäisellä) tiellä ja kun alkoi alamäki, jouduin tulemaan sitä mäkeä sillä tavalla varovasti sivuuttain alas kuin suksilla kiivetään/laskeudutaan. Tai mä laskeudun, paremmat hiihtäjät varmaan ihmettelee mistä mä edes puhun...
-paidat second hand
-hame Lindex
-kengät Zara


Mut apua, mä en oo ostanut vasta kuin yhden joululahjan ja ideat on todella hukassa! Ilmeisesti mä oon niitä, jotka jättää kaiken ihan viime tippaan ja sitten itketään... :)

13 kommenttia:

  1. Jep. Lahja ongelmia täälläkin. Kaikki lahjat ostamatta / tekemättä. Ja flunssa pukkaa päälle. Voi vimpulat.

    Hehe. Ostin kirpparilta samanlaisilla koroilla varustetut itsari kengät. Lumessa en ole vielä tarponut, sillä hiekoitus kivet ja tuuli saavat jo mut heilumaan kengissäni kuin haavan lehti, puhumattakaan portaisen laskeutumisesta...

    VastaaPoista
  2. Juu no mäkin oon ostanut vasta 2 ja puol joululahjaa ja aivot lyö ideoiden suhteen tyhjää (kuten myös lompakko)..
    Onpa muuten ihana asu sulla tänään:)

    VastaaPoista
  3. Nam toi mekko!

    Mulla onneksi kaikki lahjat ostettu, paitsi koiralle. Muutama suklaarasia pitää vielä hankkia ja se on siinä!

    VastaaPoista
  4. hehe :D voin kuvitella sut sivuttain laskeen mäkeä hissuksee ;--) hitaasti mutta varmasti.

    joo! lahjat on vähän öh, puolivaiheilla 8)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihanat kengät? vieläköhän niitä saa?
    Suutari varmaan osaisi auttaa, muullakin kun mummojen rautahampailla :).

    juliet xxx

    VastaaPoista
  6. Ootko lyhentänyt tota hametta? Kun mulla on ehkä samanlainen, mut se on pidempi? :D

    VastaaPoista
  7. Et kyllä varmana tarjennu noilla sukkahousuilla. :< Hui, oisin ite ihan paniikis jos ois vast yks lahja ostettu. :D

    VastaaPoista
  8. mustat (ja sinisetkin) farkut voi värjätä uudelleen mustiksi. marketeista löytyy back-to-black (/denimi/white) pesuainetta, joilla saa uuden ilmeen kulahtaneille mustille, sinisille ja valkoisille vaatteille. itse käytin back-to-white-ainetta ja muutamat vanhat harmaantuneet valkoiset paidat saivat freesin ilmeen.

    VastaaPoista
  9. Noi kengät on kyllä niin lääääähgrrrr et niiden takia ehkä on valmiskin kuolemaan :D

    VastaaPoista
  10. Hahha. Muistan kun kävin ziossa kokeilemassa erinäisiä pura lopezin kenkiä. Tyyliin saman korkuiset kuin nuo. Enkä meinannut päästä eteenpäin edes suoralla parketilla. Joten todella arvostan suoritustasi jäisessä mäessä! :D

    VastaaPoista
  11. trikoo: Mä toivon jotain ihmettä, et yks aamu kaikki mun lahjaideat on ilman vaivaa realisoituneet paketeiksi kämpän lattialle :D Noita kenkiä en enää jäälle ota...

    iinap: Kiitos! Mä oon ostanut vasta yhden ja senkin ostin jo kauan sitten :P

    adriana: Kiitos! Mulla on vasta pojalle ostettu, sit ois vielä monta siskoa jaaa... huh, paniikki

    lina: Haha, se oli aika näky.. jotenkin noiden korkkarien tuoma itsevarmuus valui suoraan lumipenkkaan kun ihmiset kohottelivat kulmakarvojaan :D

    juliet: Hmm, Turun Zarassa noita oli vielä viikko sitten, kannattaa käydä vilkaisemassa jossain kaukaisemmassa Zarassa?

    nska: Heh, käärin sen aina vähän lyhemmäksi, kyllä se pysyy aika hyvin taitettunakin...

    anette: Kuljettiin autolla, kyllä tarkenin, hih :D

    anonyymi: Siispä täytyy hakea back-to-black lempparifarkkujen pelastukseksi!

    janina: Näin mäkin ajattelin, mut sit tosipaikassa järki alkoi pistää vastaan ja kehotteli jopa riisumaan kengät jalasta kokonaan :)

    alexandra p: Siinä menikin vaan 10 min et pääsin mäen alas, mut en luovuttanut! :D

    VastaaPoista
  12. Mistä toi sun korus on? :)
    -Odessa-

    VastaaPoista
  13. anonyymi/odessa: Se on itse asiassa Ginasta ostettu kaulakoru :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.