perjantai 5. joulukuuta 2008

Ranneröykkiöstä inspiroituneena

Photobucket
Ranteeseen on nyt kiedottu äidin vyö, hopeinen pitkä kaulakoru ja se Helsinki10stä ostettu nahkaranneke. Ei riitä vielä! Haluan niittirannekorun! :) Haluan -listalle on tipahdellut viime aikoina paljon muutakin, ehkäpä sitä pitäisi vähän järjestää tänne blogiin kuvien avulla jossain vaiheessa.
Photobucket
Äääh, mä en oo mikään itseinhoaja, mut usch sisäreisiläskille :D
-jakku/jacket Lindex
-glitterleggarit/glitterleggings BikBok
-kengät/shoes Zara


Mä oon aivan korviani myöten rakastunut noihin kenkiin! Poika ei ole vielä mustasukkainen, mutta katsotaan sitten, kun ne löytyvät hänen paikaltaan nukkumasta ;) No ei, sit mut voikin viedä jo jonnekin anonyymien kenkäfriikkien terapiatapaamiseen.

Now I've got my mom's old leather belt, some necklace and a leather bracelet by Bless around my wrist. That's not enough, I really need that studded thing. It would complete this look! I've fallen in love with those Zara boots but not so in love with my thighs :P

6 kommenttia:

  1. Aivan upea asu! Noi kengät ja legginsit<3 HALUAN!

    VastaaPoista
  2. no hei pyh pah mitään sisäreisiläskejä :)

    noi kengät on kyllä tosi hienot. millaiset ne on kävellä?

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva lukee tollasen oikeesti hoikan ihmisen puhuvan jostai olemattomista sisäreisiläskeistään, joistain vähäsen pyöreemmistä ihmisistä ei välttämättä tunnu kauheen kivalta :/ Tai en nyt yleistä, mutta siis ainaki itelle tuli semmonen olo että kuinkahan läski mä nyt sitten oonkaan (vaikka oon siis ihan normaalipainonen mut en nyt ihan yhtä hoikka kun sä). Eikä mun ollu nyt tarkotus kauheesti valittaa, sori, tykkään blogistas, mut tulipa nyt sanottua :D

    VastaaPoista
  4. mmmariiia: Äh, valitan tyhmiä :P Ne on ihan ok kävellä, jos on tottunut korkeaan korkoon. Alamäkeen menee vähän hitaasti :D

    anonyymi: Äh, sorry :/ Kirjoitan noi ihan tajunnanvirtatekstinä, joten en hirveästi kontrolloi, mitä sanon. Näin jälkeenpäin toi valittaminen kyllä kaduttaa, sillä eipä mun itsekritiikki mitään tänne blogiin kuulu. Kiitos, että sanoit, en tosiaan ottanut valittamisena! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.