torstai 4. joulukuuta 2008

Päätöntä

Mietinpähän eilen, et pitäisikö järjestää arvonta? Meinaan, että mulla olisi yksi arvottava juttukin nyt. Kun on toi joulu tulossa, niin voisin lunastaa hyvän omatunnon itselleni lahjoittamalla jotain pois. ;) Luultavimmin toteuttaisin arvonnan siis ensi viikon alussa.

Oon jo hitusen hajalla töiden ja koulun kombosta sekä Turku-Helsinki-Turku...-ravauksesta, joten "irtisanoin" itseni (tällä tavalla olen sen ilmaissut kavereilleni, on aiheuttanut hieman silmienpyörittelyä). En oikeastaan siis irtisanonut - mun määräaikainen sopimus päättyy vuoden lopussa, mutta tarjosivat jatkoa. Sanoin nej tack. Mikäli tuo työ olisi unelmapaikkani, olisin tietty jatkanut, mut tällä hetkellä fiilikset ovat hieman päinvastaiset; lähinnä olen tajunnut, mikä musta ei ainakaan tule. Työpaikkanahan se on ollut kiva, mutta itse se työ ei ole mun juttu.Photobucket
-pojan takki
-paita second hand
-farkut Cheap Monday
-kengät Topshop
-laukku Miuska
-huivi Indiska


En tiedä, jaksanko vielä etsiä mitään uutta työtä. Koulua pitäisi saada vähän järjestykseen, sillä ahneudessani olen tehnyt hieman liikaa töitä pysyäkseni normaalissa tenttitahdissa. Kahdeksan toimistotunnin jälkeen on jotenkin vaikea istua kotonakin tietokoneen ääreen, ainakin mikäli tiedossa on jotain tylsää ja vaivalloista (eli blogi erikseen...!). Ehkä on parempi vähän aikaa vaan keskittyä yhteen asiaan?

9 kommenttia:

  1. Minkä merkkinen tuo laukkusi on? *hymisee kateellisena*

    VastaaPoista
  2. Voi kun olisin yhtä rohkea kuin sinä. Mä just sanoin jaa tack, kun vanhasta duunista soitettiin. Paikka on jo vähän nähty, hommastakaan en oikein enää tykkää. Mutta maksavat hyvin. Ja töitä on joka tapauksessa pakko tehdä. Säästyin uuden paikan hakemiselta, mutta silti vähän harmittaa... Oli myös pakko pelata vähän varman päälle tän maailman taloudellisen tilanteen vuoksi...

    VastaaPoista
  3. Ai niin, ja joo järjestä arvonta :)

    VastaaPoista
  4. Miulla on ihan sama:) Viimeksi tänään pomoni soitti aamuyhdeksältä ja tarjosi jatkotyötä (työsopimukseni päättyy myöskin vuoden lopussa), mutta sanoin myös ei kiitos. Keskityin vain ja ainoastaan kouluun nyt alkuvuoden! Ihanaa<3 Rentoa, omaa rytmiä. Luvattiin katsoa uudestaan asiaa molemmin puolin joskus keväämmällä:] Teit siis mielestäni ihan oikean ratkaisun! Töitä kyllä ehtii tehdä ja hei, nuorena olosta ja opiskelusta pitää NAUTTIA. <3 <3 ^^

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva paita, grrrr! Kissakuosi (kirjoitin ensin kissakusi, hehehehehhe!) toimii aina vaan.

    On se tietty hyvä yrittää keskittyä koulunkäyntiin kun siellä vielä saa olla, jos se vain taloudellisesti on mahdollista, hyvä päätös minusta.

    VastaaPoista
  6. sofia: Se on Miu Miu :)

    anonyymi: Haha, mun ei olis varmaan tarvinnut vastata :D

    trikoo: Joo, mä en vaan jaksa enää tuolla ja valmistuakin pitäisi. Harmi vaan, että ei voi elää niin leveästi :P Järjestän, vaikka kukaan teistä ei kannattaisi sitä ;D

    heini: Niinpä! Mäkin kaipaan vähän opiskelurentoilua; sitä, ettei ihan oikeasti tarvii mennä minnekään, jos ei huvita! Mulla on niin vähän koulua jäljellä, et nyt pitää nauttia :D

    joy: Joo, mä oon tyytyväinen päätökseeni kyllä. Eiköhän toi taloudellisestikin järjesty, vi får se... Voi olla, että töiden jättäminen kaduttaa jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
  7. Milloin sinun olisi tarkoitus valmistua?:) Ja tuleeko susta ihan "tavallinen" lakimies/nainen, heh vai erikoistutko johonkin erityiseen?

    VastaaPoista
  8. äppelblom: Jos kaikki hyvin käy, niin valmistun ensi syksynä :) En oikein vielä tiedä mihin suuntaudun, gradun teen varmaan vero-oikeudesta!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.