lauantai 13. joulukuuta 2008

Ostoksia

Oltiin tänäänkin saman ystävän kanssa hyörimässä ympäri Turkua, tehtiin ruokaa ja katsottiin pari nauhoitettua jaksoa Stylista-sarjaa. En ole ikinä katsonut sitä aikaisemmin, mut siihen on kyllä tosi helppo jäädä koukkuun, kun jotkun tyypit alkavat ärsyttää, toisten tyylistä tykkää paljon ja jotkun vaan ansaitsevat sympatiat, kuten se pudonnut, tosi kaunis vaaleatukkainen tyttö!
Ja on muuten olevinaan niin Anna Wintour se editor in chief, kuten ystäväni sanoikin.

Tässä kuitenkin muutama ostos: Photobucket
1. Niittivyö Fidasta, 4e. Just sopiva mun niittivyöksi: ei liian rock mut vähän on yritystä kuitenkin.
2. Tsadaa! H&M:n alerekistä bongattu viimeinen kappale farkkupaitaa! Think about sitä Monki-paitaa, jota olen jo surrut niin kauan ja think about Alexander Wangin denim-kevättä :)
3. Zarasta kauan kuolattu harmaa huivi, toivottavasti tää tuo jotain ranskalaista eleganssia mun tuleviin asuihin!

Tässä yhdet maiharit Fidasta, aitoa nahkaa. En sitten käynyt hakemassa niitä ale-maihareita Din Skosta, mut ehkä näin oli parempikin... En ostanut noitakaan, mut ihan vaan vinkiksi, jos liikutte (Turun) Manhattanin Fidan lähellä! En tietenkään älynnyt katsoa kokoa, mut arviolta 37.

Nyt mulla on taas kiire, joten kuullaan huomenna, jos en ehdi vielä just ennen lähtöä ladata tänne illan bileasua. En tajua, miten aina saan järkättyä itseni kiireeseen!

10 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia taas:) Miten sulla voi vaan olla varaa kaikkiin ostoksiin ja vielä kämppään sekä turussa että helsingissä.

    VastaaPoista
  2. Täytyisikin pitkästä aikaa taas käydä penkomassa Manhattanin Fida, oon löytäny sieltä unelma talvisaappaani ja parit korkkarit :) Nuo maiharit olis muuten just jees, mut tuosta puunvärisestä korosta en niin välitä :)

    VastaaPoista
  3. Hö harmi kun en ollu tänään töissä, oisin varmaan muuten nähny sut. :) Ite mietin noit maihareita, mut päätin kuiteski et en ota niit ku mua jotenki häiritsee toi ruskee osa tos koros. :D Muistaisin kans et ne oli 37, laitoin ne esille ja mahdollisesti ton niittivyönkin oon laittanu esille, en oo kyl varma kun siellä on ollut niin monenlaisia niittivöitä. ::)

    VastaaPoista
  4. Huivi huivi huivi! Voi eih. Mä niin haluan tuollaisen. Hiton Zara. Oon ihan koukussa kaikkiin niiden asusteisiin.

    VastaaPoista
  5. täytyisikö sitä turkuuseen asti lähteä hakemaan maihareita, kun helsingin kirppareilla en oo törmännyt vielä hienoihin. tai sitten täytyisi kiertää niitä kirppareita useammin. myönnän, oma vika. ;)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Kiitos! Ei mulla olekaan, justhan irtisanottiin se Turun kämppä ja muutetaan kokonaan Helsinkiin :)

    roosa: Kannattaa käydä, näytti olevan aika paljon kaikkea kivaa siellä :)

    anette: Hehee, mut eihän se ruskea näy minnekään kun kävelee :) Olis ollut hauskaa, jos joku bongaisi mut IRL :)

    trikoo: Mä oon ihan koukussa tohon huiviin ;)

    cherries and coconuts: Turkkusessa on kaikki vähän paremmin ;) No ei

    VastaaPoista
  7. Hmm, onkohan tuo vyö mun.. Onko noi "niitit" pronssin ja hopeanvärisiä sillee vuorotellen? Miten leveä se on? Ihqu jokatapauksessa <3

    VastaaPoista
  8. Huivikuolauksia tälläkin suunnalla - mistä on tuo neljännessä kuvassa roikkuva huivi? Vanhaa H&M:a? Olen etsinyt jo kauan (no, kuukauden, mutta hätä on kova;) juuri tuollaista ihanaa jännän beigeä, isoa huivia. Auta Aurora! :)

    VastaaPoista
  9. Ihania vaatteita. Fanita sitä farkku paitaa ja harmaata huivia. Tommonen huivi näyttää niin älyttömän mukavalta:pehmee, iso ja lödä. MUMS

    VastaaPoista
  10. paulamaaria: Joo, niin siinä taitaa olla! Toi on jotain 5 cm leveä ehkä? :)

    milla: Voi ei, se varmaan johtuu valotuksesta, mutta toi huivinpala neljännessä kuvassa on sama huivi kuin tossa toisessa kuvassa roikkuu... Se on siis harmaa :P

    mi guapa fresa: Jeps, kerrankin tein onnistuneita ostoksia suht halvalla (paitsi huivi oli kallis)! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.