keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Oh buu

Käväisin tänään Fidassa ja löysin sieltä samettijakun, eli jotain mitä olen tovin aikaa etsiskellyt. Ennen kuin joku pääsee sanomaan, että Zarasta yms. löytyy, niin tiedetään, mutta en jaksa maksaa mokomasta viittäkymppiä - tai mitä ne nyt siellä maksaakaan. Siksi siis toivioreissulle Fidaan. 
Photobucket
Ainoa ongelma samettijakussa on - mikä ei estänyt mua ostamasta sitä - se, että se on kokoa 42 ja mä olen kokoa 34/36. Toivoin silti, että jakku edes joten kuten sopisi mulle, sillä istuvaa jakkua en ollut edes hakemassa. Nyt kuitenkin on se tilanne, että jakku on liian iso, mutta muotoonleikatun näköinen. Se näyttää hitusen huvittavalta. En tiedä mitä tehdä, ehkä vien sen jouluna kotiin ja yritän kaventaa sitä. Myös nappien vaihto kohtis isoihin kultaisiin voisi olla kivaa. Luopua kun en siitä haluaisi!

Tossa vähän myös päivän asua, joka ei ollut kovin kummoinen.

I found a velvet blazer from second hand store today and bought it. It was size 42 and I'm 34 or 36 so I might see a little problem here. Should go to my parents' place and try to fix it, because I'm already too excited about it. Maybe I'll change the buttons to golden ones, too?

7 kommenttia:

  1. No tossa kuvassa se ei kyllä näytä yhtään pahalta. Ja hei, eiks leveät olkapäät ooo trendi.... ;)

    VastaaPoista
  2. Äh, oversizehan on ihan huippua (ja sitä paitsi ei tuo tuossa kuvassa yhtään pahalta näyttänyt)! Huippulöytö!

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää. Pitäisköhän munkin ottaa taas samettibleiserit käyttöön...pari lojuu kaapin perukoilla...

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä se näyttää ainakin kuvien perusteella ihan täydelliseltä ! Näyttää varmaan ihan kivalta, jos se on vähän isokin. Ja ne kultaiset napit olis varmasti tosi upeat !

    VastaaPoista
  5. mistä nuo sun farkut o?? :)) ihanat

    VastaaPoista
  6. missu: Hmm, joo, ei ne olkapäät, vaan toi vyötärön seutu on hassu... :) Olkapäät saisikin olla kunnolla topatut !

    anonyymi: Thanks :)

    milla: No on, mutta toi on vielä niin lyhytkin! Oversizen kuuluisi mun mukaan olla pitkä ja leveä, toi on vaan leveä :D

    suvimarianne: Mulla on nyt liian hyvä kuva tuosta takista, oikeasti se on kovin leveä. Kaiva ihmeessä, mä taidan käydä metsästämässä yhden sieltä Zarasta :)

    anna: Olis toki... Mut taidan silti luopua siitä, kun se ei istu mut tavallaan istuu hartioista :P

    anonyymi: Ne on Cheap Mondayt :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.