lauantai 20. joulukuuta 2008

Muuttopuuhissa löytyneitä

Käyn Turun vaatekaappiani nyt läpi sen vuoksi, että muutamme suurimman osan jäljellä olevista tavaroistamme tänä viikonloppuna Helsinkiin. Suurin osa mun Turun vaatekaapista on tietty vähän vanhentunutta kamaa, sillä olen vähitellen vienyt kaiken tarvittavan Helsinkiin. Vaatekaapin muita kuin juuri ostettuja vaatteita on toivottu aikaisemmin esiteltäväksi, joten tässä tulee osa!

1. Käyttökelpoiset

Photobucket
-Tiger of Swedenin neuletakki, jota en osaa käyttää sen lyhyiden hihojen ja paksuuden takia, mut muuten ihan kelpo vaate kyllä
-H&M:ltä viime vuonna 15e:llä ostettu mekko, joka viehättää söpön mallinsa takia
-GinaTricotin erittäin erittäin käyttökelpoinen musta t-paitamekko (juurihan sen syksyllä ostin), olin vain "hukannut tämän". Oon varmaan ainoa ihminen, joka hukkaa vaatteita omaan vaatekaappiinsa :D

2. Outoudet

Photobucket
- Zarasta viime vuonna ostettu jättihihainen poolopaita. Viime vuonna noi hihat oli jossain catwalkmallistossa, siitä sain inspiksen ja käytin tätä jopa kerran.
-Tokion reissulta ostettu söpö takki/villatakki, jonka trendiarvo ei ole enää korkealla, mut se on pakko säilyttää matkamuistona!
-CTRL:n huppari, jonka ostin vuonna 2006 Porin Jazzeille. Ei löydy käyttöä enää, mut näyttää niin hauskalta...

Nyt meen pakkailemaan lisää :)

10 kommenttia:

  1. ihana söpöläinen tuo tokion takki! :) oi oi, itse käyttäisin tuota koko ajan.

    VastaaPoista
  2. voihan niitä vaatteita käyttää trendiarvostaan huolimatta. eiköhän se riitä että pitää vaatteesta.

    sitä paitsi en ees usko että ihmiset kuiskailis että "tuoon tosi out, kato ny ton takkia", jos vetäisitki sen päälles.

    VastaaPoista
  3. Sulla on ihania vaatteita! Suosittelen että teet löytöretkiä omaan varastoosi ja inspiroidut noista uusiksi, luo omia trendejä, tyttö! (Mut JOS et käytä tuota zaran pooloa, myy se mulle ;))

    VastaaPoista
  4. haha, et oo ainoa joka hukkaa vaatteitaan kaappiinsa :D mä oon lyhyen ajan sisällä löytäny varmaan viis uutta vaatetta omasta kaapistani ja niistä kaks on täl hetkel mun suurimpia lemppareita :') molemmat oon ostanu viel joskus 2007 ja sinne ne on sit vaan hautautunu kunnes ihan vahingos yks päivä löysin ne ja tajusin et näithän voi käyttää :D ihan hyvin kun oon kuitenkin täs välis muuttanu kahdesti enkä siin yhteydes oo kiinnittäny niihin mitään huomiota :D

    VastaaPoista
  5. Toi ginan musta paitamekko on tosi kättökelpoinen ja mukava, että hintaa ajatellen on kyllä tosi löytö!:)

    VastaaPoista
  6. ihania :)Et muute oo ainoa joka hukkaa vaatteita vaatekaapiinsa! Ite syyllistyn samaan :D

    VastaaPoista
  7. Minä hukkaan vaatteitani myös.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  8. Heippa!
    Voisitko laittaa jonkun kuvan tuosta Ginan paitamekosta asustettuna, tai siis niin kuin itse sitä pitäisit! Minulla sama mekko, ja inspiksen puutetta :D

    VastaaPoista
  9. jos saa udella niin minkä takia ootte muuttamassa?:)
    etkä todellakaan ole ainut joka hukkaa omia vaatteita vaatekaappiin!:)kohtalontovereita!

    VastaaPoista
  10. c: Kiitos! Se on ihana matkamuisto :)

    tessa: Joo, mut kun olen tällainen muodin orja! Ihmiset varmaan ajattelis, et kerrankin tolla on jotain normaalia päällä ;)

    sugar kane: Täytyy yrittää kehitellä noista jotain :) Saat kyllä ostaakin sen ;)

    llaura: Joovai! Mä luulin, ettei näin sekavaa ihmistä ole, joka ei muista, mitä kaapissa on :D Mut nyt löytyy tosiaan kivoja ylläreitä, kun ei muista ;)

    äppelblom: Oon täysin samaa mieltä!

    erikas: Kiitos! No nyt meitä on jo monta :D

    juliet: Hyvä, hyvä, oonko sittenkin ihan normaali?? :))

    evia: Joo, voisin laittaa! Teen siitä ensi viikolla vaikka päivän asun tms :)

    jonsku: Koska kahta kämppää on kallis pitää, eikä me oikeastaan tarvita Turun kämppää, koska voin käydä koulua Helsingistä käsin :) Tervetuloa kerhoon! ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.