lauantai 6. joulukuuta 2008

Lauantaiasu

Photobucket
Nyt mulla on ohjelmassa suihku (hiukset vähän harmaat) ja pakenen vähäksi aikaa siskolle -tai toisin päin-, koska toi ja sen isä laittavat meille vähän kaappia seinään. Mun pitäis kirjottaa, joten se todnäk onnistuu paremmin siskon luona. Vaikka se varmaankin puhuu koko ajan jotain :) Mennään tänään Turkuun ja mä saan mun paljettisysteemit viimeistään huomenna! Oon ollut ihan sekaisin siitä, kuinka paljon oon kaikenlaista saanut tällä viikolla (= kuinka paljon olen tällä viikolla tuhlannut!)...

-leggings, neuletakki/cardigan American Apparel
-koru/necklace Antti Asplund
-korkkarit/heels Zara (the same ones)

I should wash my hair (take a look at it :D), but first I'm going to my sister's place. I'm really in hurry now, so no translation... Sorry!

14 kommenttia:

  1. Ihana asu!!

    ps. on tosi kiva kun oot niin usein pistänyt postauksia:)

    VastaaPoista
  2. onko ton korun toinen puoli sellanen hopeinen vai nääänkö vääärin? :))

    VastaaPoista
  3. Uu seepraleggarit näyttää hyvältä! Pitäskö ny sit iteki tilata tommoset...

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi, ihania kuvia! Eka kertaa tutustuin ja kiinostuin. Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  5. noi leggarit on jotain niin ihanaa ! :)

    VastaaPoista
  6. hanna: Kiitos! Yritän pitää postaustahtia yllä, mut piakkoin se saattaa vähän hiljentyä :P

    anonyymi: Ei oo, se on ihan kokonaan musta, mut tosi kiiltävä! Tossa yhdessä kuvassa meidän ikkuna heijastuu siihen :)

    anette: Kiitos! Pitäis tottakai ;)

    anonyymi: Kiitos!! Lämmittää niiiin mieltä noin kivat kommentit :))

    laura matilda: Ne on tosiaan ;)

    david santos: Thanks

    jenna: Kiitos!! :)

    VastaaPoista
  7. Upean ennakkoluuloton asu! Kaikessa hulvattomuudessaan aika mahtava, varsinkin noi kengät on iha hothot <3

    VastaaPoista
  8. Rakastan noita pöksyjä, ihan mahtikset!

    VastaaPoista
  9. anonyymi: Kiitos! Ne on muuten mun lempparikengät :)

    nola: Kiitos! Ne on rajut, mut oikein yhdistettynä aika hotit!

    pretty girl: Kiitos! Ne on tosiaan ihanat!

    VastaaPoista
  10. Hei jos löydät turun suunnalta jostain kaupasta noita seepraleggareita niin kerrothan siitä täällä! Olen rakastunut, mutten uskaltaisi tilata :D Kiitos! :)

    VastaaPoista
  11. ELLI: Kerron joo! Voisin yrittää käydä pyörähtämässä Turun kaupoissa perjantaina :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.