perjantai 26. joulukuuta 2008

Joulua!

PhotobucketParin päivän kirjoitustauko on ehkä ihan oikeutettu näin jouluna: eikä mulla oikeastaan olisi mitään päivän asuja tänne ladatakaan, kun olen viilettänyt kotona lähinnä lököhousuissa. Toki kävin joulupäivällisellä paremmissa vaatteissa, mutta eivät nekään mitkään trendivaatteet olleet :)

Saatiin uusi linssi kameraan, sen ehkä huomaa noista kuvistakin. Mä taas en saanut pientä vaaleanpunaista kameraa (turha, mut se oli salaisella toivelistalla), mutta sain kuitenkin lahjakortin Giganttiin. Täytyy käydä lunastamassa kamera sieltä pois paremmalla ajalla. Onneks just kerkesin kehua, et olen virallinen piparitalon koristelija, koska toi näyttääkin niin superupealta ;D

Tässä on ainoa esittelykelpoinen asu joulun ajalta, nimittäin eilisen kävelyasu. Kävimme poikaystävän kanssa joulupäivän kävelyllä pakkasessa. Ainakin täällä Keski-Suomessa on pakkasta!

Photobucket
Parka on Levi's Redin vanha takki, ajattelin ehkä ottaa sen uusiokäyttöön. Tunnelissa oli hassu, keltainen valo, joka saa mun naamanki näyttämään hassulta...

Tänään tapanintansseihin!

5 kommenttia:

  1. Uij ihana huivi! Näytät kuvassa muuten hippasen Nicole Kidmanilta! :o

    VastaaPoista
  2. mistä huivi on? se on hieno!

    VastaaPoista
  3. kaikki: Kiitos! Se on Zarasta :) Hehe, oikeasti olen aika kaukana Kidmanista kyllä :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.