maanantai 15. joulukuuta 2008

Huhhh

En ole kuollut, mulla on vain ollut tuhoton kiire. Lauantaina tosiaan vietettiin tyttöjen pikkujouluja ja torstaina ainejärjestön, jossa oli esiintymässä Maija Vilkkumaa. Tulin eilen Turusta takaisin Helsinkiin ja nyt olen ollut koko päivän töissä. Eilen olin niin väsynyt, etten jaksanut edes ajastaa postausta teille luettavaksi tälle päivälle.

Mut tässä tulee maanantaiasu, johon on päässyt mukaan mun uusi farkkupaita. Oon aivan rakastunut siihen :)
Photobucket
-farkkupaita H&M Ale
-housut Fifth Avenue Shoe Repair
-toppi DIY
-korut GinaTricot
-turkki second hand


Superyllärinä kerrankin laitan mun naamakuvan - ja vielä bileistä, normaalisti näytän niissä ihan katastrofilta. Kuvaan pääsi mukaan myös mun paras kaveri, jolta kyllä kysyin luvan hänen naamansa julkaisemiseen. Ajattelin, et olis hauskempi lukea tätä blogia, jos mun feissin edessä ei aina ole jotain harmaata palloa. Oon siis toi vaaleatukkainen ;) Salama sutaisi molemmilta meikit pois naamasta, mut anti olla.
Photobucket
Vasemmalla lauantain juhlajuomat...funfun!

Palaan illalla vielä arvontapostauksen kanssa, kunhan saan teille kaikille melkein 300 ihmiselle laput tehtailtua! Kiitos kaikille vielä vinkeistä blogin suhteen, pyrin toteuttamaan niitä niin pian kuin suinkin.

15 kommenttia:

  1. Joo siinä voi ehkä mennä pieni tovi että saa 300 arvontalappua valmiiksi:)

    VastaaPoista
  2. luulin että ootte kaksosia tai jtn....

    VastaaPoista
  3. Vitsit että tykkään tosta sun rannekoruröykkiöstä! :)

    VastaaPoista
  4. Nätti kuva susta ja hyvät on ollu juhlajuomat teillä :)

    VastaaPoista
  5. Hei vihdoinkin muistin kysyä että millä ohjelmalla saat noi pallot ja tekstit noihin kuviin?

    VastaaPoista
  6. karpalomehusta drinkkejä? hyväää :)

    olette kyllä tosi samannäkösiä (=kauniita)!

    VastaaPoista
  7. sulla on tosi siisti tyyli ja tykkään lukea tätä blogia. parasta tässä postauksessa on, että sun kasvot näkyy kerranki. olet tosi nätti, joten minkä ihmeen takia piirrät aina niitä harmaita palloja? : )

    VastaaPoista
  8. chérie: Joo, no kaipasinkin jotain hermoja rauhoittavaa puuhaa ;)

    anna: Heh, kiitti :)

    mai: Asuko?

    anonyymi: Haha, no ei tosiaan olla, tullut vaan samanlaiset hymyt kuvaan! :D

    annab: Se on kyllä kiva, harmi et oikeenlaiset korut puuttuu vielä :)

    delicious: Kiitos ja jep, olivat oli nameja :)

    hanna: sellaisella Macille tarkoitetulla Photoline-ohjelmalla, jonka saa demona ladattua Applen sivuilta!

    annu: Joo, perus karpalovodkaa limellä :) Kiitos molempien puolesta!

    anonyymi: hehe, kiitti :) No harvemmin mun naama niissä päivän asu -kuvissa onnistuu ja toisinaan on rillitkin päässä viel, siks pallot!

    VastaaPoista
  9. Farkkupaita näytti paaaljon paremmalta näköjääs päällä kuin lättänänä kuvassa! Ja hei, olet ollut mun miehen kanssa samoissa bileissä (siis siellä ainejärjestön) hassua!

    VastaaPoista
  10. ihana toi gina tricotin rannekoru. Se jotenkin keventää outfittia, kun helmet on niin hempeitä. :)

    VastaaPoista
  11. Olette molemmat nättejä, mutta toi tummatukkainen on todella kaunis.

    VastaaPoista
  12. joy: Kiitos! Hassua tosiaan, monettako vuosikurssia miehesi on?

    alexandra p: Itse asiassa ne on kaksi kaulakorua GT:sta, jotka olen kietonut rannekoruiksi :)

    anonyymi: I totally agree :))

    VastaaPoista
  13. Ensimmäisellä, tämä on jo toinen kierros yliopisto eloa hänelle, siinä välissä muutamia vuosia työelämässä. Nyttenkin käy töissä samaan aikaan, joten ei niin hirveästi ehdi yliopistolla "lorvailemaan" ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.