tiistai 30. joulukuuta 2008

headband

Photobucket
Tykkään mielettömästi pään ympäri kiertävästä hiuspannasta. Se vois olla yksi ehdokas UV-juttuihin, alkaa vähän aika käymään vähiin näiden mun pohdiskelujen kanssa. Ehkä ehkä, se näyttää taas vuosien jälkeen tuoreelta jutulta.

Photobucket
-leggings Bik Bok
-turkki/fur second hand
-kengät/shoes TopShop
-paitamekko/dress GinaTricot

Noita leggareita en olekaan vielä paljoa käyttänyt, joten ne pääsivät nyt asuun mukaan. Itse asiassa ne ovat lahkeista vähän ärsyttävästi löysät, joten ne pitää jotenkin kääriä aina kengänvarsiin tai jotain. Hassua, luulisi, ettei leggarit ainakaan lököttäisi sillä tavalla...

Tuolla jo kysyttiinkin, mitä sain joululahjaksi. En saanut mitään erityistä, vaan ihan muutaman pienen jutun mitä toivoin, jokusen kirjan, karkkia ja tilintäytettä. Pikkukamera oli tärkein, mut ehkä vähän turhakin, kun perheessä on järkkäri ja yksi pikkukamera jo valmiiksi :)

A headband is no new thing to me, but after years it feels like it was newly invented. I'd like to have same kind of headband as Rumi from Fashiontoast wears on the first photo. Maybe a headband will be something I'll wear on New Year's Eve. Haven't used these leggings too much so I took them to this outfit. They're kind of too loose from bottom of the legs, that's weird of leggings.

kuvat: thecobrasnake.com, fashiontoast.com

11 kommenttia:

  1. Henkkamaukan lastenosastolla oli tollasia paljettipantoja myynnissä, mä ajattelin sellasen hakea uuveeks :)

    VastaaPoista
  2. Pääpannat eivät ole yhtään mun juttu ja silti ihastuin tuohon oikeanpuoleiseen kuvaan. Hurmaavaa :)

    VastaaPoista
  3. Pannat on ihania, mut saan aina ihan hirveen päänsäryn muutaman tunnin jälkeen :(

    VastaaPoista
  4. Ok, näyttää kyllä aika naurettavalta :D

    VastaaPoista
  5. oikeenpuoleinen kuva on ihana ! : )

    VastaaPoista
  6. En pidä tuollaisista pannoista (huom. olen ehkä liian vanha tuollaisiin :), mutta tuo oikean puolimmainen juttu on kivasti kiedottu ja se ei näytä naurettavalta.

    VastaaPoista
  7. Oon kans ihan rakastunu pääpantoihin ja hamstrannu niit kauheet määrät :D uvna vois olla kyllä kiva, mutta ei kyl sovi siihen asuun jonka olen ajatellut laittaa :F

    VastaaPoista
  8. Accessoriesiltä löytyy paras valikoima pääpantoja, käväisin juuri tänään ostamassa kimaltelevan helmistä punotun sellaisen. En tiedä onko mulla jotenkin iso pää, mutta sellaiset kuminauhamaiset kapeat pannat on aina jotenkin kauhean kireitä, se helmipanta taas on just sopiva.

    Ihana asu sulla, tykkään leggareiden väristä. Ehkä niitä lahkeita voisi kaventaa jos häiritsee se lökötys?

    VastaaPoista
  9. Oivoi, aivopantoja! :) Rakastan niitä, ne on ihania. c;

    (törmäsin muuten blogiisi sattumalta, tyylikästä!)

    VastaaPoista
  10. adelheidi: Huhh, munkin pitää kaydä! Kiitos vinkistä :)

    invisible inkie: Se on! Kun vaan itsekin löytäisi tuon tyyppisen, koristellumman pannan :)

    leoona: Mä en ole vielä kerennyt pitää montaa tuntia pantaa putkeen :D

    anonyymi: Nää on ihan mielipideasioita :)

    laura: I agree!

    melina: Mun mielestä siinä on jokunen kerros liikaa, mut muuten neidin panta näyttää makealta.

    nami: Mä en ole vielä kerennyt hamstraamaan, mut onneks kaapista löytyy edes tuollainen vanha, hassu panta :)

    popsu: Vai niin, ehkä mun pitää siis käydä siellä kaupassa taas vuoden tauon jälkeen katsastamassa apajat! Hmm, mulla ei ole ompelukonetta, muuten ne lahkeet varmaan voisi kaventaa!

    krri-: Hehe, kiitos! Aivopantoja :D Joo, noi vei kyllä nyt munkin sydämen :)

    VastaaPoista
  11. Ah, mietin pääni puhki että kenen blogista minulle juuttui haave isosta tekoturkistakista, tämähän se oli! Se vaan näyttää niiiiin hyvältä sinun päälläsi :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.