sunnuntai 9. marraskuuta 2008

Yksi kuolauksen kohde

Acnen krokonilkkurit, kuinka namit noi vaan on?? Hinta tosin ei ole niin nami (440 euroa), vaan samalla setelitukolla saisi jo kunnon high end -merkkien kuten Balenciagan, Guccin, Marc Jacobsin ja muiden kenkiä... En ehkä laittaisi Acnen kenkiin noin paljon rahaa kiinni, siitä huolimatta, että Acne on nyt kovassa nousussa kansainvälisesti. 

Mun on muuten pakko saada Acnen Grace -kengät. Katselin samanlaisia ruskeita kesällä, mut ne menivät sivu suun. Mustaa mokkanahkaa, nams!
Photobucket
Millä hinnalla nämä lähtisivät vaatekaappiisi vai lähtisivätkö ollenkaan? Mä maksaisin ehkä korkeintaan 300e.

EDIT: Ainiin, sain tosiaan synttärilahjaksi matkan Lontooseen hotelleineen (poika korosti, että joululahja on ainakin osittain samassa sitten). Matkustamme sinne 9.1. eli juuri, kun Lontoon alet ovat alkaneet! Wohoo! :D

kuvat: acnejeans.com, modette.se/eleonore

5 kommenttia:

  1. Aaah, kuola on valunut täälläkin jo ekasta kuvasta lähtien! Tällä hetkellä, näin opiskelijana ja eritoten ulkomailla opiskelevana, ei kyllä olisi varaa "edes" 200 euron kenkiin. Jospa sitten joskus.

    VastaaPoista
  2. Mä en kyllä lämpene noille kengille, mut makuja on monia ;) Lontoon-matka tosin kelpaisi kyllä mullekin :D

    VastaaPoista
  3. Jaloissa nuo näyttää aika mohloilta loppujen lopuksi. Katselin niitä ruskeita mokkanahkaisia vähän sillä silmällä, mutta taitavat jäädä hyllylle. Tai siis eivät kyllä jäisi, jos hinta olisi sata euroa :oD

    VastaaPoista
  4. Mahtava joululahja! Noita katselin kanssa mutta eih, toi korko ei kuitenkaan oo mulle :D

    VastaaPoista
  5. milla: No aijaa, ne on aivan ihanat! Mä voisin just just hampaita kiristellen maksaa 300 e, mut vain siksi et käyn välillä töissä...

    roosa: Totta, mut ehkä parempi ettei miellytä, niin ei tarvitse itkeä ettei ole varaa ;)

    may: Se voi olla, mä en ole käynyt kokeilemassa livenä! Hinta on kyllä aika raju siihen nähden, et jos olisivat vähänkään ei-niin-kivat!

    nola: Kiitos! Korko kyl näyttää hassulta, mut luulen, et mun on pakko käydä ainakin koittamassa noita :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.