lauantai 8. marraskuuta 2008

Vinkkejä

Yksi hyöty blogeista on ehdottomasti se, että saa vinkkejä vaatteiden ostopaikoista. Otetaan nyt vaikka mun jo aiemmin hehkuttelemat paljettileggingsit. Ajattelin odotella Topshopiin suuntautuvaa reissua niiden osalta, mutta kun bongasin Yummy!-blogista H&M lastenosaston mustat paljettitrikoot vain 12,90 eurolla, päätin unohtaa Topshopin järkyttävän hintaiset (muistaakseni jopa 43 puntaa eli n. 53 euroa) versiot ja klikkailin lastenpöksyt ostoskoriini. Jos eivät sovi mulle ja mun reisille, ei tule rahallisesti tappiota paljoakaan. Ja ainahan ne voi lahjoittaa eteenpäin: Topshopin kalliiden leggareiden lahjoittelu kirpaisisi vähän enemmän!
Photobucket
Tuon kaulahuivin bongasin joskus aikaisemmin jostain ruotsalaisesta blogista ja päätin mennä sitä etsimään, mutta olin jo ajan kanssa unohtanut, mistä sitä pitäisi etsiä. Törmättyäni annab-blogiin huomasin Annan ostaneen juuri tuon huivin ja peräisin se oli GinaTricotista, joten onnistuin sitten löytämään sen. Suosittelen muuten ko. blogia, mahtava uusi tuttavuus! Ja turkulainen kaiken lisäksi ;)

kuva: hm.com

5 kommenttia:

  1. Kaulahuivi on kiva. Minäkin muuten katselin jonkun blogissa karvahattua, joka oli HenkkaMaukan lastenosastolta. Pitänee mennä itsekin penkomaan, vaikkakaan vaatteet tuskin minulle mahtuvat.

    VastaaPoista
  2. taitanut päätyä aika tosi monen ostoskoriin nuo paljettilegginssit, mukaanlukien minun : ) kaulahuivi on kanssa tosikiva!

    VastaaPoista
  3. may: Kiitos! Mä toivon, ettei tarvitse kauheasti noihin leggareihin laihduttaa.. :)

    anna: On varmaan, koska mulle luvattiin toimitus vasta viikolla 49! Ei se tietty haittaa, kunhan saan ne vain :)

    VastaaPoista
  4. Toi GT huivi on pakko käydä katsastamassa! Ja totta jos ei jaksa käydä niin hirveesti kaupoissa niin sitten vaan istahtaa tietokoneen ääreen ja rupeaa selailemaan muotiblogeja niin sitten kyllä löytyy kaikkea kivaa ja seuraavana päivänä suuntaa pelkästään siihen kauppaan mistä sen esim aivan ihanan paidan voi löytää! Mahtavaa, tai ainakin sopii mulle!:) Pari huonoa puolta on kylläkin, jos se aivan ihana paita ei sittenkään näytä niin ihanalta mun päällä kun jonkun toisen bloggajaan tai jos on huono tuuri niin se juttu on loppuunmyyty tai sopivaa kokoa ei löydy. Mutta itse olen kyllä huomannut että ne jutut jotka ovat esim tosi suosittuja ruotsissa eivät ehkä ole ollenkaan täällä mikä on ihan hyvä juttu koska silloin ehtii vielä saada sen oman kappaleensa!:)

    VastaaPoista
  5. äppelblom: Totta, ei tarvitse itse kiertää kaikkia kauppoja :) Mut toi on totta, kun meen nyt Ruotsiin etsimään niitä tiettyjä nilkkureita ja farkkuja, niin ne on varmaan loppu siellä, koska niitä on mainostettu ruotsalaisissa blogeissa :/ Mut onneksi tosiaan Suomesta yleensä saa ne Ruotsissa muodikkaat, koska täällä ne ei kaikkia kiinnosta! :))Olen ihan samaa mieltä!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.