sunnuntai 16. marraskuuta 2008

Uusi meikkipussissa

Ostin tämän laivalta, sillä ripsarini oli aivan loppu ja olen nähnyt ja kuullut Diorshow'ta kehuttavan siellä täällä.
Photobucket Ensivaikutelma oli vähän lattea, sillä sain sutia väriä ripsiini monta kerrosta, ennen kuin se alkoi näyttää miltään, mutta lopputulos oli loistava. Ripset olivat erotellut ja selkeästi pidemmät. Väri ei rapise ja on helppo levittää (kunhan hallitsee tekniikan ;))!

Hinta oli laivalla 21,50 euroa, maissa varmaan jonkin verran enemmän. Harmi, ettei Mulberryn meikkipussi lähtenyt myös mukaan, vaikka sitä NK:lla hypistelin :)

Pisteet: 4/5

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi Diorshow on hyvä, mutta onko toi just se missä on paksu harja? Hylsy on erilainen kuin mulla...

    Tosi kivoja Ruotsin ostoksia! Clutch on niin jees ja noi Bailmain-nilkkurit upeat!

    Toivon, et jotain tollaista tarttuisi itsellekin muutaman viikon päästä Köpiksestä!

    VastaaPoista
  2. paulis: Tossa on sellainen vain toiselta puolelta paksu harja, toi ei ole ihan se normaali Diorshow vaan kuulma joku uutuus... :)

    Kiitos! Toivotaan, että löytyy jotain mieluista! Mäkin lähtisin mielelläni Kööpenhaminaan shoppaamaan!

    VastaaPoista
  3. Mikä se oikea tekniikka tuon levittämiseen on? Mulla on ollut toi ripsiväri käytössä ja jonkin aikaa ja en ole ainakaan toistaiseksi kokenut mitään suurta valaistumista. Ja tuntuu varisevankin vielä!

    Anna

    VastaaPoista
  4. Anna: Mulla toimii parin kokeilukerran perusteella parhaiten se, että ensin laittaa värit ripsiin sillä lyhyellä puolella ja sitten erottelee ripset pidemmällä puolella. Ihme juttu tuo rapiseminen, mulla ei ole varissut! Ainakaan vielä :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.