lauantai 15. marraskuuta 2008

Tukholman ostokset

Aloitetaan vaikka sillä, mitä en ostanut Tukholmasta vaikka piti. Tuo bändipaitakin jäi harmittamaan, mutta on aika ryöstöä pyytää paidasta 45 euroa Nirvana-printin takia. Ajattelin taas kirppareita. Ja Monki-jutuista jo taisinkin tilittää, kuinka väsynyt siellä olin...
Photobucket
Mut sitten iloisempiin aiheisiin - eli kertyneisiin ostoksiin! En ostanut oikeastaan paljoa, mutta onneksi ostoskorista löytyi päivän päätteeksi juuri sellaisia juttuja, joita olin halunnutkin vaatekaappiini. Mitään luksus-kamaa en ostanut (vaikka joo, kävin NK:n Mulberry-osastolla hiplailemassa...), koska olen miettinyt sillä silmällä Lontoon alemyyntejä tammikuussa. Sitten katsotaan, josko vaikka musta Balenciaga kävelisi mamin syliin ;)

Tässä on sitten 50% mun vaateostoksista eli Bik Bokin glitterleggingsit ja Cheap Mondayn acid wash -farkut, joita olen todistettavasti kuolaillut jo pidempään :)
Photobucket
Cheap Mondayt ovat Ruotsissa niin halpoja, että olisi pitänyt ostaa vielä musta pari vaatekaappiin myös!

Sitten kuitenkin mun superrakkaudet, eli vähän designer-inspiroituneet ostokset. Modefeberissä on myös nähty tämä identtinen laukkukaksonen, jonka sisko on superupea A.Wangin suunnittelema clutch. Clutch on kuitenkin ihan nahkaa ja laadukkaan tuntuinen, love it!
Ja viimeisenä kengät, jotka olivat melkein yksi pääsyistä lähteä Ruotsiin! Ihanat Topshopin bootsit, joissa on Balmain-viboja. Hassua kyllä, mutta myös näitä voi ihastella ainakin Modefeberin Carolinen jalassa!
Photobucket
Olivat hieman kalliimmat, mutta sentään paljon halvemmat kuin esikuvansa ;)

Mitä pidätte ostoksista?

PS. Netti brakaa koko ajan, vastaan kommentteihin huomenna! Sorry! :/

22 kommenttia:

  1. Ensimmäistä kertaa vierailin blogissasi, ja heti rakastuin..! Tuohon laukkuun nimittäin. Se on ihana, kaunis, jumalainen, täydellinen... Kuinkas sattuikaan olen menossa kuukauden päästä Tukholmaan... huoh... :) Selailin vähän taaksepäinkin blogiasi, ja kivalta vaikuttaa! Aion jatkaa blogisi seurailua!

    VastaaPoista
  2. herranjesta, nuo legginssit ja farkut ovat molemmat ihan täydellisiä, samoin laukku ja kengätkin, vautsi, arvaa haluanko tukholmaan kanssa!

    VastaaPoista
  3. aaa mageet legginssit, cuulit cheapparit . kengät ja laukkukin mahtavia :P

    VastaaPoista
  4. Hyvät ostokset teit vaikka se farkkupaita jäi sinne kauppaan!:)

    VastaaPoista
  5. Toi MQ on tosi hyvä liike, et sieltä tuskin tulee mitään huonolaatuista ostettua vahingossakaan!

    VastaaPoista
  6. todella upeita ostoksia !! paljon nuo farkut maksoivat ? voisikohan noita olla esim . helsinki10? :)

    VastaaPoista
  7. Kaikki ostoksesi kelpuuttaisin myös omaan vaatekaappiini. :) Itseasissa nuo kivipestyt farkut multa löytyykin jo. Tosin käytössä huomasin sellaisen jutun, että kun ostin mahdollisimman kireät, niin kävelemään lähtiessä vetskari ei pysy kiinni (ovat niin ohutta kangasta). Isompi koko taas "hölskyi" päällä. Ehkä se on vaan tää mun vartalon malli tai sitten pitäis laihduttaa. :D

    VastaaPoista
  8. Ihana laukku ja noi kengät on ihan täydelliset! Ja kelpais noi farkutkin mulle :D

    VastaaPoista
  9. haney: Haha, no hyvä, että johonkin ihastuit ;) Käy muuten sitten katsomassa Åhlensilla myös laukkuosasto, koska siellä on kympin halvempia samanlaisia laukkuja merkillä Wera! Mun kohdalla mustat olivat jo loppuneet sieltä, joten ostin ton sit MQ:sta :) Kiitos kehuista, lämmittävät mieltä! :))

    anna: Kiitos, ne leggingsit oli kyllä ihan heräteostos :D Nyt vaan sit varaamaan laivareissua!

    anonyymi: Kiitos kiitos! Ilmeisesti tuli hyvä reissu tehtyä :)

    äppelblom: Kiitos! Joo, se farkkupaita kyllä jäi nyt oikeasti harmittamaan :/ Mut seuraavalla reissulla sitten!

    anonyymi: Aa, mä en yhtään tiennyt mikä liike se on, mut aina vaan parempi, jos on vielä joku hyväkin liike! Laukku maksoikin 50e, et toivottavasti on laadukas :))

    anonyymi: Kiitos! Joskus aiemmin oon nähnyt tuollaiset harmaat Beamhillin ikkunassa (mulla on joku postauskin siitä täällä :D), mut voi tosiaan olla Hki10:ssä myös! Kannattaa soittaa ja kysyä!

    anna-maria: Haha, kiitos, kiva että kelpaisi! :D Itse asiassa noi farkut on mulle koon liian suuret, mut ajattelin nyt kokeilla pysyykö ne päällä ilman vyötä... edelliset cheapparit on omaa kokoa, mut vyötärö jotenkin tippuu niissä silti. Luulen et se on noi farkut vääränlaisia ja me ihan just sopivan muotoisia ;)

    nylon: Kiitos!! Mä oon aivan in love niihin kenkiin :D

    VastaaPoista
  10. Ebaystä samanlaisia topshopin kenkiä oon biddaamassa ja hinta nyt 10$!! :DD

    VastaaPoista
  11. danika: Kivaa! Mut hys, ei kannata täällä kertoa, tai joku menee ja korottaa tarjousta ;)

    VastaaPoista
  12. Ääh noita "Balmain"-kenkiä katsoessa alkaa päässä soida "MIKSEI MEILLÄ OLE TOPSHOPPIAAA!!!". Mielettömän kivoja löytöjä oot tehnyt, kelpais mullekkin :)

    VastaaPoista
  13. annab: Kiitos! Joo, pitäis tehdä joku adressi siitä, et Topshop saatais Suomeen! :)

    VastaaPoista
  14. uau! missä cheappia myytiin? oma liike? MISSÄ? :---------o olin viikko sitten, enkä nähnyt. tarkoitus oli ostaa uudet mustat. nyyh.

    ps. ihania ostoksia, kuolaan tota laukkua!

    VastaaPoista
  15. lina: Cheapillahan on oma liike vissiin Söderissä, mut ostin noi farkut ihan Drottninggatanin Weekdaysta keskustasta. Siellä oli koko yläkerta täynnä Cheapin farkkuja, harmi ettet löytänyt sinne :( Helsingistä saa noita ostettua ainakin Hki10stä!
    Ja kiitos! :)

    VastaaPoista
  16. Ihania ostoksia. Varsinkin...
    legginsit...
    Paljonko muuten maksoi? Yritn uskotella itelleni että oli niin kalliit että ei olisi ollut varaa.. : DDd

    VastaaPoista
  17. anonyymi: Voi ei, ikävä kyllä se uskottelu ei varmaan onnistu... maksoivat nimittäin 15e :)

    VastaaPoista
  18. Voi että, kävin siellä päin mutten jaksanut käväistä sisällä. tyhmä minä! Täytyykin lähteä Helsinki10:n pian,pyörittelin pari vkoa sitten sielläkin housuja käsissäni. :-)

    VastaaPoista
  19. lina: Ei Hki10:nkään hinnat pahoja ole, joten kannattaa tosiaan käydä katsomassa :)

    VastaaPoista
  20. Aah, ei voi olla niin halvat! : (((
    : DDD
    Mutta hyvä että löysit

    VastaaPoista
  21. anonyymi: Haha, oon itsekin tyytyväinen :D

    VastaaPoista
  22. Mistähän kaupasta ostit noi Cheap Mondayt? Ihana blogi by the way! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.