sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Taas...


...tylsä asu, mutta minkäs teet. Tällä asulla olin eilen siellä pojan koulun pikkujouluissa. Se yökerho oli aivan tukossa. En tiedä, miksi oon tuossa kuvassa noin kasassa ja mun niska on mykkyrällä. Eihän mulla muutenkaan mikään pitkä kaula ole, joten olisi ehkä syytä olla korostamatta sen lyhyyttä tällaisilla asennoilla ;)
Silkkimekko Hong Kongista, vyö (ja kengät) Zara, laukku LV ja kynsilakka Mavalan Milano

Eilen ehdin vähän puuhailla muutakin kuin kirjoittaa. Käväisimme kaupungissa ja ostin sieltä mustat trikoot sekä kloriittia. Ikävä kyllä vähän innostuin läikyttelemään kloriittia liikaa trikoille, ja nyt mulla on enemmänkin lehmänlaikkuiset kuin Balmain-henkiset trikoot. Toimin nyt varoittavana esimerkkinä ja samaan hengenvetoon ilmoitan, että kannattaa tähän ryhtyessään ottaa huomioon, että tarkoitettu laikku noin kolminkertaistuu pinta-alaltaan kuivuessaan. 


Kyllä ne johonkin raveihin kelpaa, ehkä pitäisi siis alkaa käymään sellaisissa?

5 kommenttia:

  1. Hmmm. Pitäisköhän sitä kloriittia laimentaa vedellä, jotta laikuista edes osa jäis vähän harmaammiksi vai vaihtoehtoisesti lyhentää vaikutusaikaa ja pestä aikaisemmin pois?affes

    VastaaPoista
  2. Lopputulos näyttää todellakin mielenkiintoiselta...heh!:D

    VastaaPoista
  3. paulis: Joo, mahdollisesti pitäisi laimentaa... Itse ajattelin, et mitä sitä turhia, joten lopputulos on tuossa :D

    äppelblom: Haha, eiks? Ehkä johonkin lehmänaamiaisiin sopis... :)

    VastaaPoista
  4. Mistä tuota kloriittia saa ostettua? Apteekista...? Sinooperista..? Ja miten tuo värjäyssysteemi oikein käytännössä tapahtuu?

    VastaaPoista
  5. selma: Mä ostin ihan Stockalta, puhdistusainehan se kai on... Heittelin sitä ihan randomisti noille trikoille kylppärissä, olisi varmaan kannattanut olla varovaisempi :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.