maanantai 3. marraskuuta 2008

Maanantai

Tän päivän asu ei tarjoa mitään yllätyksiä - as if muut mun päivän asut tarjois - paitsi et mun päällä on ensimmäistä kertaa mun vanha Filippa K:n talvitakki viime vuodelta. En ole vieläkään löytänyt tän talven Sitä Oikeaa, joten vanhalla mennään. Hihoja voi kääräistä vähän, jotta näyttäisi tuoreemmalta. Hihojen käärimisestä taas johtuu, että tarvitsen pitkävartiset nahkahanskat. Jahtasin niitä jo viime talvena, mutta kaikki parhaat versiot oli jossain ihan muualla kuin siellä, mistä niitä etsin...
Photobucket
Asulla voisi melkein mennä töihin, jos convet vaihtuisivat saappaisiin. Mun hiukset on muuten märät tuossa, ei likaiset :D

Unohdin mun meikkipussin Turkuun ja tajusin sen vasta tänä aamuna yhdeksän aikoihin, kun olin lähdössä töihin. Menin töihin sit au naturel. Eipä se oikeastaan kovin katastrofaalista ollut, joten en jaksanut käydä ostamassa uusia meikkejä. On vaan vähän hassu olo meikittömänä. Näytän noin viisivuotiaalta...

Teen pojalle uuniperunoita, vähän oon hyvä tyttöystävä! Tosiasiassa en koskaan tee ruokaa. Ihan vaan siksi etten osaa, joten poika katsoo paremmaksi tehdä meidän sapuskat kuin päästää mut sohimaan keittiöön...
Photobucket

Ei vaan, kyllä mä osaan tehdä makaronimössöä. Voin joskus laittaa sen ohjeenkin tänne, kaikki varmasti haluaa tietää, miten jo niin herkulliselta kuulostavaa ruokaa valmistetaan!;)

This is autumn's first day when I wore my winter jacket. Minus grades. Haven't found any new jacket so this will do until then. I forgot my make-up bag in Turku and now I look like 5-year-old, it was kind of funny to see how my work mates reacted. In last picture are my owen potatoes that I cook for my boyfriend, this is kind of historical (hysterical) thing because I can't really cook anything...

4 kommenttia:

  1. pipari: Thanks, nyt on tyylisuuntakin viritelmälleni ;))

    VastaaPoista
  2. Ostat joka talvi uuden takin?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: En välttämättä, nyt vain tuntuu, että vaatekaappi tarvitsee uuden talvivaatteen :))

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.