lauantai 29. marraskuuta 2008

Love it!

Aaaah, mulle on päässyt kehittymään ihan hirveä fiksaatio kloriittifarkkuihin! Keväällä nämä on jo aivan must, mutta tahtoisin ne jalkaani mieluiten heti nyt. Katsokaa nyt tuota Nathalien kuvaa, miten superhienot nuo vaan ovat! Yhdistettynä mustaan t-paitaan, nilkkureihin ja jokuseen suurehkoon rannekoruun olisivat kloriittifarkut aivan täydellinen hitti. 
Photobucket
Koska ensimmäinen kloriittileikkini meni pieleen, täytyy farkkujen fiksailuun suhtautua kuitenkin varovaisuudella. Ensin on syytä löytää istuvat, mutta halvat farkut (farkkuleggingsit kävisivät myös?) ja sitten alkaa tuputella niihin kloriittia valkaistaville kohdille. Toteutan tämän ehkä joskus myöhemmin, sillä juuri nyt mun mielessä pyörivät yhdet tappokorkeat nilkkurit Zarasta... ;)

kuvat: jostain ja glife.se

5 kommenttia:

  1. Noi on aivan TÖRKEEN hienot! Tuli hirvee himo itellekki :D En kyllä ite meinaa ruveta väsäämään vaan ootan ku tulee kauppoihin :)

    VastaaPoista
  2. Mä olen jo tehnyt erään ei-niin-onnistuneen kokeilun, kuva blogissa. Siis vinkiksi vain, jotta onnistut paremmin kuin minä ;). Tosin poikkis haluaa myös sellaiset, joten kokeilut täälläkin jatkuvat...

    VastaaPoista
  3. anonyymi: No aijaa!! Toivottavasti joku H&M ottaa tuollaiset valikoimiinsa...

    joy: Mäkin tein trikoilla epäonnistuneen kokeilun, käyn tsekkaamassa sun version ;)

    VastaaPoista
  4. meille yritti asiakas palauttaa mustia farkkuja joista oli ilmeisesti yrittäny poistaa väriä vastaavalla tavalla kloridilla. Väitti kivenkovaan että ihan normi pesussa on väri lähtenyt vaikka housut hais kilometrin päähän uimahallille. Eli kyllä ne vissiin on kovasti tulossa.

    VastaaPoista
  5. nicole: Hahahaha :D Tuohon mun pokka ei ihan riittäisi...

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.