maanantai 24. marraskuuta 2008

Jeeee

I did it! Vihdoin!! Aaaah, ette tiedä kuinka jumissa mun pää on ollut tänään ton semman takia (no niin jumissa, et tuun tänne kertoon kuinka iloinen olen), mut nyt se ainakin näyttää valmiilta. Meinaan kirjoitin kaikki korkealentoiset johtopäätöksetkin sinne. Saan varmaan opponentin haukut, mut ei haittaa. Kunhan rumba on nyt vähäksi aikaa ohi. Kolme minuuttia ennen keskiyötä. God natt alla.
Jotain maailman kauneimmat kengät Childhood Flamesin Camillella. Envy.
Saako Steve Maddenia Lontoosta? Ristin kaikki sormet ja varpaat sen puolesta. Ostan jotain sadat kengät tai niin monta paria kuin pankkitili sallii.

7 kommenttia:

  1. Jos ei saa Lontoosta, niin niitä voi tilata netin kautta :)

    VastaaPoista
  2. Mulla onkin Maddenin mustat bootsit, Nykistä ainakin saa siis ;) Miten ihmeessä saatoit palauttaa seminaarin noin paljon etuajassa? Mä tähtään minuuttia vaille neljään.

    VastaaPoista
  3. Vitsit, näin kans noi kengät aikaisemmin ja kuolasin. Ihan mielettömän upeat, tosin voi jälleen kerran todeta, että kaatuisi heti noilla koroilla.. :-)

    VastaaPoista
  4. cristal: Niin, mutta tullimaksut ja postimaksut melkein tuplaavat hinnat :(

    E: Good for you... (kade). No en palauttanutkaan, mut tein melkein valmiiks. Mua ihan pelottaa, et meneekö se tekele edes läpi :D

    getpalmd: Noilla koroilla pysyminen olisi haastavaa, mut varmaan sen arvoista.. ;)

    VastaaPoista
  5. joo, steve maddenia ei saa muaalta kuin jenkeistä... :/

    VastaaPoista
  6. Taitaa tosiaan Turkki tai muu vastaava maa olla lähin paikka joka Maddeneita myy (jos oikein muistan)

    Jos jostain löydät niin suosittelen kyllä merkkiä, on ainakin mulla kestänyt hyvin käytössä vaikka ekat merkin kengät on jo lähes 8 vuotta vanhat :)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: Eiiii miksi ei??!! Pakko saada Lontoosta, snif :(

    Elle: Turkissa, mutta ei Lontoossa? Mihin tää maailma on mennyt! Mä olen aivan rakastunut niihin jo kuvien perusteella :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.