perjantai 21. marraskuuta 2008

Fiksaatioita

Villiinnyin eläinkuoseista joskus kesällä ihan täysin, eikä innostus ole muuta kuin pahentunut syksyn mittaan. Nyt ennen täysin eläinprintittömään ja nimenomaan leopardikuviolle vihamieliseen kaappiini kuuluu jo leopardipaita, seepratoppi ja käärmekorkkarit. Lisäksi siellä majailee erilaisia (teko)turkiskamoja, kuten takki, hattu ja kauluri. Niitä nyt ei lasketa eläinkuoseiksi, mutta hämärää on se, että kaikki nämä eläinkamat ovat ilmestyneet kaappiini heinäkuun jälkeen (okei, no turkislakki on viime talvelta). What's going on?

Joten ketään ei tämän jälkeen enää yllätä mun seuraava fiksaatio eli seepratrikoot! Tää hullutus on leviämässä Ruotsissakin, niin ennustettakoon, että jollain aikavälillä se on Suomessa myös. Balmain taitaa olla tämän inspiraationlähteenä, seepratrikoot ovat vain jotenkin puettavampi ja ehkä vähän kesympi muoto seeprakuvioiduista farkuista.
Photobucket
Mitäs mieltä olette? Njet vai da?

kuvat: Din Stil/feber.se, style.com, minoutfit.se, americanapparel.net

11 kommenttia:

  1. Miks ei, jos ne osaa yhdistää oikein niin siitä vaan! Niin ja sulle ne varmaan sopis tosi hyvin mutta itse taidan jättää väliin sillä eivät oikein taida sopia mun tyylin!:)

    VastaaPoista
  2. Hahaa, mulla oli joskus 2000-luvun alussa seeprakuvioiset farkut H&M:ltä, olis pitäny ilmeisesti säästää ne :)

    VastaaPoista
  3. Mä en kyllä päälleni pistäis, mut se johtuu vaan siitä etten osais yhdistellä :)

    VastaaPoista
  4. ehdottomasti kyllä! voisin hyvinkin kuvitella vaatekaappiini :)

    VastaaPoista
  5. Apua, taidan tarvita tähän hetken aikaa sulatteluun... Ehken sellaiset harmaansävyiset, mitkä ei olis ihan niin 'inyourface'... Ja tietenkin tarvitsisin killerisääret ja jalat ylipäänsä, niitä ei tainnut kaupoista löytyä????? :))))

    VastaaPoista
  6. Joooo elukkakuoseja ja seepratrikoot kiitos minullekkin semmoset :) Mun karvalakki ei saanut oikeen kaveriporukassa kannatusta, pojat vaan nauro että "et kai oikeasti oo käyttämässä?", mutta ei ne kollit mua lannista, kaikki mikä liittyykään eläinkuoseihin nii nam nam! :)

    VastaaPoista
  7. Eka reaktio seepratrikoisiin on syvä epätoivo, mutta toisaalta, jos kaikki muut niin kyllä sitten minäkin. Niinhän se yleensä menee :/

    Mutta siltikään en usko hankkivani, ei mulla oo mitään mikä niihin sopisi (onneksi) :)

    VastaaPoista
  8. Mä luulen, että sä voit laittaa lattiamopin päällesi ja olla chic.

    VastaaPoista
  9. Noi seepratrikoothan on tosi coolit! Mistä muualta tollasia saa ku American Apparelilt?

    Mul oli muuten ihan sama juttu, joku 2 vuotta sitten en ois todellakaan kuvitellut hankkivani mitään eläinkuosia, vihasin suorastaan varsinkin just leoperdia, mut nykyään rakastan. :)

    VastaaPoista
  10. Da da! Sinulle sopii varmasti kyseiset byysat! Löysin juuri blogisi, aivan ihana!

    VastaaPoista
  11. äppelblom: Joo, pohdin jo tilausta! Ne kyllä varmaan sopisi mun tyyliin :)

    mariannee: Oi ei, heitit menemään?!

    roosa: Mä luulen, että ne sopisivat loistavasti muuten tosi neutraaliin asuun! Esim. musta mekko ja bootsit...

    anna: americanapparel.net sitten vaan! ;)

    paulis: Haha ei varmaankaan, mutta kaippa tällaiset talliaisetkin noita voivat pitää... ainakin mä mietin just, että tilaisko pois :D

    aab: Joo, mun poikaystävä on pyöritellyt silmiään kaikelle eläinkuosille, mut parempi tottua vaan ;)

    patentti: Mä jotenkin innostun helposti kaikesta uudesta ja vähän hullusta... :)

    anonyymi: Ooookei, oliko tää kehu vai veemäinen kommentti? Kallistun ensimmäiseen, joten tack iaf..

    anette: En oikein tiedä muista paikoista, mut aa:lta saa tilattua Suomeen. Ehkä Gina ottaa ne valikoimiinsa jossain vaiheessa? ;)

    melina: Kiitos! Kivaa, jää ihmeessä seurailemaan :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.