tiistai 18. marraskuuta 2008

Eilinen dagens

Oltiin pojan vanhempien luona pitkään eilen, sain heiltä synttärilahjaksi liput oopperaan (+ 800g karkkia)... Katsomaan Prinsessa Ruususta, tottakai! :D
Photobucket
Photobucket
-kaulahuivi Gina Tricot
-paita H&M
-farkut Cheap Monday
-kengät Topshop
-nahkaranneke Hki10

Jo oli aikakin esitellä teille toi kauluri, sitä ei ole taidettu blogissa sen ostohetken jälkeen nähdä :) Mut there it is, mun kaikkein pehmein ja ihanin kaulahuivi ikinä. Paitsi et se sähköistää mun hiukset, mut mikäpä materiaali ei. Saan jo nyt sähköiskuja kaikkialta, joten talvi pakkasineen alkaa kuulostaa pahalta myös sähköistävyytensä kannalta, joskin myös kylmän. hrrr.

T-paidan ohjetta kaipaaville: check out (englanniksi)! 

11 kommenttia:

  1. Olet kyllä tosi onnekas lahjojen suhteen, Prinsessa Ruusunen -baletti on niin ihana! Prinsessa Ruususenhan nimi oli myös Aurora. Miten on, joko kirkonkellot kohta soivat myös sinulle ja pojalle;)?

    VastaaPoista
  2. Joo ole iloinen siitä että sait liput oopperaan etkä balettiin me oltiin pari viikkoa sitten koulun kanssa katsomassa lokki joka on baletti ja siis ei ikinä enään! Olin nukahtaa tylsyydestä mutta tää voi kyllä olla ihan maku asia, heh!:D

    Niin ja itse olen pitkään halunnut nähdä ton Prinsessa Ruususen mutta en kyllä tiedä jos uskallan mennä katsomaan kun toi lokki oli niin tylsä. Siinäkun ei tajunut edes mikä se tarina oli. Yks hyvä juttu oli kuitenki se että tanssijoilla oli hienot asut!;)

    Muuten onko Aurora sun oikea nimi? Tuli ihan näin yhtäkkiä mieleen!:D

    VastaaPoista
  3. Niin, liityn anonyymin kysymykseen ;)

    VastaaPoista
  4. Nätti asu ja kauniisti otetut kuvat.

    VastaaPoista
  5. Toi sun paita on tosi siisti :o (vihaan sanaa 'siisti' mut en keksi nyt mitään muuta :DD) Ootko siis jotenkin ite "repinyt" sen tollaseks?

    VastaaPoista
  6. Aika makeet noi Topshopin kengät, voisin otta tollaiset!!!

    VastaaPoista
  7. anonyymi: Kiitos!! Joo, niin on, sitä oli kuulma ajateltu lahjaa ostettaessa ;) Jälkimmäiseen: katsotaan :D

    äppelblom: Haha, oon kerran käynyt baletissa, mutta katson sitä varmaan vähän eri kannalta, kun olen itse harrastanut tanssia. Muuten se on varmaan t-y-l-s-ä-ä :D Joo, Aurora on mun kolmas nimi, mut ei se ensimmäinen nimi, jolla mua normaalisti kutsutaan :)

    -e-: :D :D katsellaan

    suvimarianne: Kiitos! kuvat on pojan ottamia :)

    annab: Kiitos!! Joo oon repinyt, lisäsin ohjeen tuohon postaukseen :)

    anonyymi: No heh, kiitos :)

    paulis: Eiks oo, oon aivan ihastunut niihin!

    VastaaPoista
  8. Tuo kaulahuivi on niin ihana!:) olen ihaillut sitä tuhannesti gt:n nettisivuilla

    VastaaPoista
  9. ida: Käy ostamassa, se maksaa vain 14,90 :)

    VastaaPoista
  10. Varmasti ajaudun ostamaan sen kunhan pääsen täältä Kotkasta edemmäs:)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.