tiistai 25. marraskuuta 2008

Discount for five at American Apparel

Haluaako joku 20% alen American Apparelin nettikaupasta? Tyyliin viis nopeinta saa mun alennuskoodin jos kirjoittaa sähköpostiosoitteensa kommentteihin. Nimi olisi hyvä myös antaa, vaikka keksitty mut oikean kuuloinen, en tiedä onko sillä väliä! Tää tuli hauskaan saumaan, koska just tänään olin ajastanut postauksen mun kuolaamista jutuista just AA:lla :)
Postikulutkaan ei tuolla ole suuret... Tää vahvisti sen, et tilaan pois!

Valitettavasti tarjous on viidelle rajoitettu (mun lisäksi). Tarjouksen saa kaikki, jotka ovat tilanneet tänä vuonna AA:lta, et mikään spesialiteetti tää ei ollut :)

EDIT: Tarjous voimassa 1.12. asti, eli tilaus olisi tehtävä tällä viikolla!

7 kommenttia:

  1. jooo-o, haluan!!

    maili on kati_leskinen@hotmail.com
    onko siinä muuten millaista aikarajaa mihin mennessä pitää tilata saadakseen sen alennuksen?

    VastaaPoista
  2. Minäkin ottaisin sen mielelläni!

    Mirkka Myllymäki

    missu13 at gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mulle kelpaisi kanssa, AA-tilausta olen jo hetken suunnitellut.

    paivyt at hotmail.com

    Kiitos isosti!

    VastaaPoista
  4. heippa!
    mäkin voisin näin veronpalautusten alla haluta toin alekoodin :)

    hanna aittomaa
    hannakamaria@gmail.com

    VastaaPoista
  5. ehdinkö? :-) voisin ottaa, ruby.gloom@netti.fi

    VastaaPoista
  6. hejs, lähetin kaikille viidelle AA:n sivujen kautta alennuskoodin. Kertokaa mulle, jos ei toiminut! Olkaa hyvät :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.