keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Asu ja päivän teema

Tässä on asu, joka on jo aiemmin nähty täällä, tosin tämä on talvinen, päivitetty versio. Pitkästä aikaa taas Givenchy-vaikutteisuutta. No ainakin korut! :) Mun piti tänään lähteä Turkuun, mutta laiskuuttani jäin sitten Helsinkiin ja päätin lähteä huomenaamuna. Luulen, että kadun ratkaisuani huomenna. 
Photobucket
-korut Glitter ja Friis&co.
-muut on moneen kertaan nähty...


Päivän aktiviteetti on ollut mässytys, joka jatkuu tuorepastan, pakastepullien ja toffeiden jälkeen vielä tällä. Kohta on jo äklö olo! Mut kuten joskus Freyan blogissa tunnustinkin, mun erikoiskyky on syödä kolme megapussia karkkia päivässä...
Photobucket
Tosin oikeastaan oon enemmän tumman suklaan fani (minttusuklaa, nam!), niin Fazerin sininen on joskus aivan vastustamatonta.

Ihan off topic: Tilasiko joku muuten American Apparelilta? Mä tilasin! Arvatkaa mitä tilasin... ;) Näytän tilauksen sisällön, kun se saapuu!

12 kommenttia:

  1. Rupes tekeen mieli suklaata, etenkin ahaa-suklaa on ihan superhyvää :o

    VastaaPoista
  2. Syöt noin paljon karkkia ja silti olet tollanen pikkiriikkinen ihminen?!? Epäreilua... ;)

    VastaaPoista
  3. Joo, tilasin :> Tosin en oikein löytäny ittelleni mitään (se popliinitunika kyllä houkutti) ja rahatilanne on kiikun kaakun, joten varustauduin vyöpussilla kevääseen (ne tulevat!!!) ja mies sai astetta hienomman hupparin.

    VastaaPoista
  4. Ei mitään suklaakuvia nälkäisen silmien eteen!! epäreilua :D

    VastaaPoista
  5. Ihana asu taas kerran! Ja nam suklaata! :)

    VastaaPoista
  6. Joo,miten voit olla noin laiha sit >:O? epäreilua:D

    VastaaPoista
  7. mä en löytäny vaikka kaikki kolot aa:lta kolusin :--/ harmitutti. mun tässä tekis mieli namia, muttei millää jaksas lähteä kauppaan :D ehkä vedän noilla mandariineilla ähkyn.

    VastaaPoista
  8. mary-jo-lisa: haha, ajattelinkin kiusata kaikkia tuolla kuvalla :D Ahaa on kyllä nam..

    paulis:En oo mikään pikkiriikkinen, tiedä mitä noi kuvat vääristää :)

    hitan: Fun! Vyöpussi? Hmm ja huh, täytyy sulatella asiaa... ;)

    nelliina: :D Ajattele kuinka suklaa on hyvää... ;)

    nylon: Kiitos! Aika mun lempparivaatteista koottu :)

    anonyymi: Oikeesti en ole mikään laiha, vaan enemmänkin pyöreä! Kuvat vääristää :)

    lina: Et löytänyt mitään? Voi harmi :/ Ei mandariineilla saa ähkyä, mut en toisaalta suosittelekkaan tota eilisen olotilaa kenellekkään :D

    VastaaPoista
  9. Just jätin tilauksen, ihunia löytyi :) että kiitos vaan! ainut että noi koot mietitytti, kun kommenteista löytyi niin eriäviä näkemyksiä siitä mikä on sopiva :) no pelasin "varman päälle" ja otin m, ettei tulisi liian pieniä. toivottavasti ei ole ihan pintaa nuolevia. itketään sittten :)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: aa, kiva et siitä oli hyötyä! Mä tilasin kaiken XS-kokona, kun oon yleensä S/XS, kun mulla on yks S-kokoinen sieltä ja se on iso. Mut voihan koot heitellä toki, se mun paita on sitäpaitsi unisex :)

    VastaaPoista
  11. No voi ei, toivottavasti ei sitten ole liian isoja :( mulla on kans noin s ollut vaatteet, ja farkuton 26" mutta kun niissä mekoissa mitä tilasin, kommentit oli sitä luokkaa että ota normaalia isompi koko. mun painoiset tytöt oli ottanut s tai m-koon. no on se kuitenkin helpompi pienentää kuin lähteä palauttamaan, tai itsellä ei ole kokemusta ulkomaille palauttamisesta. nehän taitaa joutua itse maksamaan postituskulut sinne.. toivotaan että molemmille tulee sopivat :) tilasitko muuten paljon sieltä?
    -kati-

    VastaaPoista
  12. anonyymi/kati: Joo, luulen, että niihin kommentteihin kannattaa luottaa enemmän kuin mun yhteen kokemukseen :) Tilasin kolme juttua ja poika tilasi yhden, mut näytän ne sitten kun se paketti saapuu! Mäkään en tiedä palauttamisjutuista, mut pienentäminen taitaa tosiaan olla palauttamista helpompaa ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.