tiistai 25. marraskuuta 2008

AA-kuume


Paha fiksaatio. Meen tänään kaupunkiin ja jossen löydä mitään kivaa, niin harkitsen vahvasti check out -nappia. Hirveä tarve mustalle villatakille, eikä ollenkaan haittaisi, et siinä olisi kaksoisnapitus. Tosta samettipaidasta en tiedä, mut onhan se nyt superhieno? Ja seepraleggingsit kuuluu joka tytön vaatekaapin perusosaan. Tai ainakin tän tytön... :D Oikeastaan oon vähän hölmö, jos nyt tilaan, kun mennään kuitenkin sit tammikuussa sinne Londoniin. Mut toisaalta postimaksu on jotain 8e ja toimitus toivottavasti kestää vähemmän kuin viimeksi :)

5 kommenttia:

  1. kaikki muut ovat mielestäni kivoja paitsi samettipaita. Legginssit ovat upeat!!!:)

    VastaaPoista
  2. Hei, mulla olis -20% alennuskoodi AA:lle, voin lähettää sun mailiin jos tahdot :>

    VastaaPoista
  3. seepra legginsit on ihan pakko hankinta! Sais tulla jonnekkin hennesille tai gt:hen jotkut halppis versiot noista :D

    VastaaPoista
  4. Seepraleggingssit mullekkin tack! Ja leopardileggingessejä oon myös metsästänyt, mut mistään ei löydy paitsi korkeintaan sellasina sukkahousukankaisina(?) ja ihan trikoiset haluaisin :/

    VastaaPoista
  5. anonyymi: Mäkin olin sen kanssa vähän kahden vaiheilla ja päätin, että samettihame saa riittää mulle :)

    hitan: Hei, sain oman koodin, mut kiitos joka tapauksessa! :)

    nksa: Mä laitoin tilaukseen, jippijei! :)

    annab: Joo, sukkahousukankaisina niitä tais olla GT:ssa joskus... mä oon enemmän seeprakuvion ystävä, joskin leo sai kanssa tilaa mun kaapista!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.