lauantai 11. lokakuuta 2008

Töihin vois mennä

...näillä vaatteilla. Olen aivan ihastunut tuohon Miu Miu -koruun, se kimmeltää juuri sopivasti eri väreissä jotta se viehättää mun silmää. Olen oikeasti vähän kaiken kimmeltävän perään niinkuin harakat. Pienenä ihailin kaikkea, mikä edes vähän näytti timantilta tai kullalta. No niinpä, sillä taitaa selittyä moni asia. Esimerkiksi se, miksi mä keräilin kvartsikiviä pitkin pihoja joskus viisivuotiaana. No mut ennen kuin mun hepat lähtee tässä tekstissä taas ihan ryöstämään, niin tässä se asu:
Photobucket
Farkut on vanhat Tigerit, joilla ei ole ollut nyt vaan käyttöä. En tiedä miksi, ehkä kyllästyin kaikkiin väreihin niin pahasti, ettei farkkusininenkään saanut enää armoa. Siinä missä muut overdosaa nahkatakkia niin mä haen teen samaa jakulla, jossa on pakko olla käärityt hihat.
Lähden käymään kaupungilla, näytän ehkä huomenissa mitä ostin, jos ostin.

I could go to work with these clothes on, there is not strict dresscode. I've fallen in love with that Miu Miu -brooch, it glitters so beautifully in different colours. I've always liked all that glitters, it was like 5-year-old me who collected glittery stones from our yard just because they looked like jewellery.
From thing to another: those jeans are rarely used Tiger of Sweden jeans. Guess I haven't liked their blue colour.

Photobucket

2 kommenttia:

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.