torstai 23. lokakuuta 2008

Sleeping good

Heräsin äsken, vaikka mun piti herätä jo 08:30. En koskaan saa pakotettua itseäni ajoissa pystyyn. Näin lisäksi käsittämätöntä (käsittämättömän pinnallista!) unta, joka alkoi aika onnellisesti. Olin nimittäin voittanut YSL Sac Muse Two -laukun mustana jostain arvonnasta, johon en ollut osallistunut. Olin tosi onnellinen ja iloinen siinä vaiheessa, pyörittelin laukkua käsissäni ja keikuin sen kanssa peilin edessä. Sitten mun kaverit rupesi soittelemaan onnentoivotuksia, vaikka en ollut kertonut kenellekkään, et voitin. 

No eipä siinä mitään, mutta sit Hesari, Turun Sanomat, HBL ja sata muuta lehteä halusi tehdä haastattelun mun laukkuvoitosta, koska se oli kuulma maailman seitsemäs ihme. Tässä vaiheessa alkoi vähän ärsyttää, kun ne reportterit yritti tunkea ovista ja ikkunoista sisään ja yritin huutaa kaikille, et se on vaan laukku, eikä arvontavoitto ole mikään ihme, mut kukaan ei kuunnellut. Loppujen lopuksi sit toivoin, etten olisi koko laukkua saanutkaan, joten en herännyt mitenkään karuun todellisuuteen, kun sitä ei ollutkaan tuolla huoneen nurkassa. :)

Nyt meen aamupalalle ja kohta kouluun. Tässä vielä tarinan piristeeksi YSL Sac Muse Two mustana, juuri sellaisena kuin mä sen haluaisin ;)


kuva: nathalieschuterman.se

2 kommenttia:

  1. hahhaa tunnen tuskasi, mä näen laukuista ja kengistä usein unia ja aamulla herää ihan intopiukeena, kunnes oikeesti herää =D

    VastaaPoista
  2. freya: Mäkin useimmiten petyn, joten onneksi tällä kertaa kerkesin jo unessa toivoa, etten omista koko bagia ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.