lauantai 18. lokakuuta 2008

Ruotsin Ellestä

Olen miettinyt tätä paisley-trendiä, enkä oikein usko, että se näyttäisi hyvältä päälläni. Mulla on muistaakseni joskus ollut violetti paisley-mekko, jota pidin yhdessä Vagabondin kiilakorkosandaalejen kanssa. Markka-aikaan. Pitäiskö kipaista vanhempien vintille tutkimaan onko se jäljellä se mekko? Toisaalta tällainen hippirönsyily ei oikein istu mun tiukan mustaharmaavalkoiseen, pelkistettyyn tyyliin. Ehkä pitäis tulla pois omien mukavuusrajojen sisäpuolelta vai miten se oli...
Photobucket
Noi Hermésin saappaat on hauskat!

I've been thinking about this paisley-trend. I'm not sure it suits me. I'm not sure if I even like it at all. Maybe I should go to my parents and try to find my old ten-or-something-years-old paisley dress. I'm still not sure if it's my style...

2 kommenttia:

  1. Olen monesti miettinyt samaa, ja sitten kuitenkin sisäinen värinkammoni on estänyt ostamasta mitään. Huivia olen lähinnä ajatellut, jotain jättisuurta ja pehmeää. Se saattais sopia harmaisiin olematta kuitenkaan yliampuva.

    VastaaPoista
  2. may: Huivi voisi olla kiva! Ei menisi liioitteluksi noiden värien kanssa :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.