perjantai 17. lokakuuta 2008

Rento perjantai-outfit

Sain sen palautettua, sen semman. Enää yks semma jäljellä koko koulussa ja sit se "iso semma", eli gradu. Mut jes. Vähän aikaa voin keskittyä ihan kaikkeen muuhun kuin siihen...

Kävi yks huvittava juttu äsken, kun kuvailin päivän asua itselaukaisijalla. Meidän Turun olkkarissa ei ole verhoja, vaan sellaiset paneeliverhot vaan ikkunan kummassakin päässä. Joten tietty, valon takia, kuvasin siinä ikkunan edessä. Joskus kymmenennen kuvan jälkeen - ongelmia valotuksen kanssa kuitenkin - vilkaisin ikkunasta ulos ja huomasin et vastapäisen talon keski-ikäinen pariskunta tuijottaa mua kädet puuskassa. :D Jösses, pipipää tytönheitukka kuvaa itseään, ei oo narsismilla rajaa... tai jos ne edes tajusi, että kuvasin. Niinpä menin piiloon niiltä ja kuvasin loppuun vähän pimeämmässä (toinen kuva). Ois pitänyt vaan liimata lappu ikkunaan et "Oon muotibloggaja"...

Löysin mun vanhat Din Sko -bootsit, joissa on vähän sellaista cowboy-henkeä. Cowboybootsit vaikuttaa jostain syystä taas melko tuoreelta idealta, en sit tiedä mikä muhun on mennyt. Mut ainakin tähän sopii!
Photobucket

Tänään menen pidetään tyttöjen leffailta, joten lähden kohta kipsuttelemaan sinne päin. Tällä kertaa ei ole mitään Cannes-riemua tulossa dvd:ltä vaan ihan jotain muuta. Ja tarkoitan tietty tätä! En oo nähnyt tuota, koska poika pitää enemmän sellaisista wannabetaideleffoista, mut nyt katsotaan ihan luvan kanssa! Tästä tulee hauskaa :)


I was taking photos on my outfit when I realized that a middle-aged couple from the house across the street was staring at me like I was a lunatic. I had to take the rest of photos in dark (as you can see from the second photo). :D
Now I'm leaving to my friend's place, we're going to see this Paris Hiltons old movie that I'ven't seen. Not Cannes, but hilarious?

college: American Apparel
kauluri/collar GT
laukku/bag Zara
bootsit/boots Din Sko (old)
farkut/jeans Cheap Monday

6 kommenttia:

  1. Minäkin olen joutunut kummastelevien katseiden kohteeksi päivän asuja kuvatessani. Valon takia olen kuvannut asuja parvekkeella - asuntooni ei kuulu omaa parveketta, joten kuvauspaikkana on toiminut yhteisparveke johon pääsee rappukäytävästä. Yleensä kuvaukset ovat sujunueet rauhassa, mutta kerran naapurissa asuva vanhempi naishenkilö jäi siihen lasioven taakse oikein tuijottamaan. Oli se vähän noloa... :)

    VastaaPoista
  2. Toi ei ole hyvä elokuva. Todellakaan:D

    VastaaPoista
  3. taas upea yhdistelmä! =) Ja nyt sain muistiväläyksen, mullakin on bootsit kaapissa! Tän innoittamana kaivan ne esiin!! =)

    VastaaPoista
  4. riikka: Eikä, mä jännittäisin yleisissä tiloissa koko ajan, et joku huomaa... sen verran arka olen, vaikka ekstroverttia puuhaahan tää joka tapauksessa on.. :D Nytkin jo nolotti toi mun tilanne!

    tanya: Haha, ei, ei me oletetakaan et se on, toivotaan lähinnä, et se on aivoja nollaava :D

    freya: Kiitos! :) Kiva kun näistä mun väkerryksistä joku saa jotain irtikin!

    VastaaPoista
  5. Tykkään noista bootseista :) en osaa selittää, joku siinä kenkätyypissä vaan miellyttää silmää..

    VastaaPoista
  6. ainu: Kiitos! Mulla vähän vaihtelee kausittain, mitä mieltä oon bootseista, mut tällä hetkellä oon taas innoissani :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.